felg nie chce zmieniac bo podobaja mi sie
na tym zawieszeniu przod jest nizej niz tyl i to widac odrazu jak sie patrzy,
czyli pokoleji
szpera
tyl nizej od przodu
lotka -cos trzeba dobrac ladnego i dzialajacego
dobre opony ,moga byc np dobre opony drogowe ale na rozmiarze 275 bo takie idealnie pasuja do tych felg mowie o tyle bo przod ma 225 tylko czy sprzeglo utrzyma je na biegach 3,4 sprzeglo mam clutmastera http://www.clutchmasters.com/ mialem znim problemy ale juz jest ok
poprawienie trakcji i prowadzenia
Moderator: Moderator
- somsiad511
- Stały gość
- Posty: 301
- Rejestracja: ndz 29 maja, 2005 19:26
- Lokalizacja: Gorzow.wlkp
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony pn 05 mar, 2012 21:47 przez somsiad511, łącznie zmieniany 1 raz.
tel 511094691
Chcesz walczyć o trakcję, ale felg nie zmienisz bo te Ci się podobają. To chyba zły kierunek jak chcesz robić jakieś wyniki.
Mimo wszystko darowałbym sobie opony drogowe tylko poszukał jakichś półslicków np. używanych. Na przód też możesz coś wąskiego wrzucić, żeby miało jak najmniejsze opory. No i pamiętaj, żeby zmniejszyć ciśnienie z tyłu.
Mimo wszystko darowałbym sobie opony drogowe tylko poszukał jakichś półslicków np. używanych. Na przód też możesz coś wąskiego wrzucić, żeby miało jak najmniejsze opory. No i pamiętaj, żeby zmniejszyć ciśnienie z tyłu.
w 400KM Nissanie sporo pomogła szpera z podkładką 1,5mm oraz ustawienie cambera -1 na tylnej osi
s13 SR20DET
akurat w 18calach dużo łatwiej dorwać szerokie opony niż w 17
275 czy 255 to w sumie to samo
wrzuć szperę na początek i zobacz , następnie zmien opony na uzywane półslicki
jak sprzęgło Ci popuści to masz następny element układanki do zmiany
275 czy 255 to w sumie to samo
wrzuć szperę na początek i zobacz , następnie zmien opony na uzywane półslicki
jak sprzęgło Ci popuści to masz następny element układanki do zmiany
- somsiad511
- Stały gość
- Posty: 301
- Rejestracja: ndz 29 maja, 2005 19:26
- Lokalizacja: Gorzow.wlkp
- Kontakt:
a polsliki to jakie wziasc jaki model firma i rozmiar
tel 511094691
Z uzywkami to jest tak że bierze sie co sie trafi
Chyba ze kupujesz nowe i masz wybór to można sie zastanawiać i przebierać, ale wiadomo koszty
Mi np udało sie wyrwać R888 295/30 R18 ale nie miałem okazji jeszcze na nich jezdzić...
235-275 będzie OK
Chyba ze kupujesz nowe i masz wybór to można sie zastanawiać i przebierać, ale wiadomo koszty
Mi np udało sie wyrwać R888 295/30 R18 ale nie miałem okazji jeszcze na nich jezdzić...
235-275 będzie OK
napisze jeszcze raz MaxSport na gumy Slicki tylko na tor za bardzo niskie ceny.
Chłopaki na tych oponach Time Atack uskuteczniają w hondach i mają bardzo dobre rezultaty.
opony do zamówienia w rozmiarze jaki sobie życzysz.
Z czego wynika niska cena są to opony nalewki.
Chłopaki na tych oponach Time Atack uskuteczniają w hondach i mają bardzo dobre rezultaty.
opony do zamówienia w rozmiarze jaki sobie życzysz.
Z czego wynika niska cena są to opony nalewki.
- somsiad511
- Stały gość
- Posty: 301
- Rejestracja: ndz 29 maja, 2005 19:26
- Lokalizacja: Gorzow.wlkp
- Kontakt:
czy te MaxSport maja tez drogowe sliki gdzie je mozna nabyc??
tel 511094691
Nie , bez homologacji drogowej czyli tylko na tor.
A rozmiarówka równiez jest ograniczona
A rozmiarówka równiez jest ograniczona
Ograniczona, tak. Ale wydaje się że można znaleźć jakiś kompromis.
Poza tym jak auto ma być na 1/4 i odnosić jakieś sukcesy to już chyba nie do jazdy po drogach.
Poza tym jak auto ma być na 1/4 i odnosić jakieś sukcesy to już chyba nie do jazdy po drogach.
semi-slick'i mają homologację drogowąBinio_ pisze:Nie , bez homologacji drogowej czyli tylko na tor.
A rozmiarówka równiez jest ograniczona
taniej już nie można KLIK
na 1/4 najlepsze będą typowe opony do Dragu np. http://www.hoosier.pl/
przykładowe ceny
CA18DET
Mówiliśmy o Max Sportach a one chyba nie maja homo drogowego ?
Semislick dlatego jest semi by mógł być drogowy ale ma ciut inna mieszankę niż pełny placek
Semislick dlatego jest semi by mógł być drogowy ale ma ciut inna mieszankę niż pełny placek
O MaxSport-y trzeba by zapytać dostawcę czy mają homologację drogową.
Bo są one semi-slickami wiec powinny ale ze względu że to nalewki to już inna bajka.
Jak zobaczyłem te hosiery to faktycznie takie powinny być. Ale to już na konkretne moce.
Bo są one semi-slickami wiec powinny ale ze względu że to nalewki to już inna bajka.
Jak zobaczyłem te hosiery to faktycznie takie powinny być. Ale to już na konkretne moce.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
MAX SPORTY MAJA HOMOLOGACJE DROGOWA,DODATKOWO MOZNA JE KUPIC W ROZNYCH GATUNKACH,NA TYM NAJLEPSZM MAJA INDEKS PREDKOSCI DO 290
a gdzie to mozna kupic i jakie sa ceny, zastanawiam sie czy kupowac dalej federale czy isc w maxy
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM