poprawienie trakcji i prowadzenia

Wszystko co tyczy się napędów. Skrzynie biegów, RWD,AWD,FWD,szpery, wały, półośki

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
somsiad511
Stały gość
Stały gość
Posty: 301
Rejestracja: ndz 29 maja, 2005 19:26
Lokalizacja: Gorzow.wlkp
Kontakt:

witam czy wiece jak mozna poprawic trakcje w s13 robilem nyse na 1/4mili i to byl blad teraz zosalem z bakiem trakcji kola 18" serokosc 255 ale jest kupa, nawet 80kg w bagazniku nie zabardzo sie spisuje , 1,2 brak trakcji do odcinki 3 jaks tam trakcja jest ale prowdzenie jest kijowe myszkuje po ulicy czuc ze auto ma slaby kontakt z podlozem .mozna cos ztym zrobic ?? czy jednak auto musi pozostac w ogloszeniach sprzedarzy
tel 511094691
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

zacznij driftowac :D
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

wielka lotka na klapę dociskająca? :P
Poszukuję...
Awatar użytkownika
somsiad511
Stały gość
Stały gość
Posty: 301
Rejestracja: ndz 29 maja, 2005 19:26
Lokalizacja: Gorzow.wlkp
Kontakt:

nie poto zbijalem wage zeby teraz dokladac jakies lotki kture nie rozwiaza problemu, a wzmocniony drazek stabilizatora da jakies efekt, http://kurazmotorsports.com/eshop/index ... duct_id=80
Ostatnio zmieniony ndz 04 mar, 2012 21:51 przez somsiad511, łącznie zmieniany 1 raz.
tel 511094691
Awatar użytkownika
Żołnierz
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 64
Rejestracja: pt 16 wrz, 2011 20:18
Lokalizacja: Żory

Robiłeś już coś z zawieszeniem? Te 18tki 255 to jaki model dokładnie, jaki profil, jakie miałeś ciśnienie?
Ostatnio zmieniony ndz 04 mar, 2012 21:55 przez Żołnierz, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
domino
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 2824
Rejestracja: ndz 31 sie, 2008 09:34
Lokalizacja: złotów

slicki na tył lub ewentualnie półslicki - zawias założony??
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Awatar użytkownika
somsiad511
Stały gość
Stały gość
Posty: 301
Rejestracja: ndz 29 maja, 2005 19:26
Lokalizacja: Gorzow.wlkp
Kontakt:

tak zawieszenie obnizone mtechnika a opony to continetal 255\40r18 cienienie w kolach 2bary
szukam jakis drogowych slikow ale w rosadnej cenei znajduje tylko 205 r18 cos kolo 370zl szt ale to zawaskie na ta felge i czy szpera z s14a da jakies odczuwalna ruznice
tel 511094691
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Stabilizator nic ci nie da.

- Kup jeszcze jeden dyfer i zaspawaj (jak nie masz)
- obniżające sprężyny no nie za bardzo na 1/4
Musisz mieć przód wyżej tył niżej w aucie aby jak najwięcej masy z przodu przerzuciło się na tył przy starcie.

- Flat shift
- Felgi 17" i Maxsport trochę większy balon.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Dokładnie

Gwint by sie zawiecha nie uginała
DOBRE opony czyli semislick 255 w górę
Lotka również może pomóc a ważyć będzie 2-10kg
Szpera zwykła lub zacieśniona trochę ( spaw sie nie nada bo będzie auto momentalnie uciekało )
Lepsze strojenie - czyli wyeliminowanie nagłego kopniecia które powoduje utratę trakcji na rzecz łagodnego narastania do samego końca. Nie wiem ile trylionów koni masz , ale u mnie przy 400hp i oponach RE050A 255/40 R17 nie było problemu z trakcją na 3 biegu - kwestia czy stroiciel zrobił to na gubienie trakcji czy na sukcesywne przyspieszanie...
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

nieuginająca się zawiecha to nic dobrego na 1/4... trzeba to dobrze poustawiać, ale tak czy siak trzeba kupić gwint najlepeij takeigo producenta który ma dużo różnej twardości sprężyn wymiennych..

MTS to podobno kjupa....

Lotka oprócz tego że coś tam waży (co akurat nei ejst problemem bo est ta masa na tyle) to stawia bardzo duży opór aerodynamiczny zeby wytworzyć docisk...

Faktycznie spaw będzie średnim pomysłem bo jak już zacznie lecieć bokiem to pa....

Geometra! Pewnie założyłeś sprężyny bez drążków regulowanych? więc masz koła w ogromnym negatywie bo zabrakło zakresu regulacji! pracuje pół opony!
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Piotrek dobrze zrobiony dyfuzor z tyłu auta potrafi dać o jakieś 10% więcej niż lotka.

Ale to aerodynamika wiec nie pomorze przy ślizganiu się opon na 1 biegu zacznie działać na 2 biegu.

zawieszenie gwintowane ma bardzo dobre amortyzatory wiec trakcja się poprawi na pewno. do tego jakieś miękkie sprzężny. NP. ISC ma do wyboru twardość sprężyn i komplet samych sprężyn kosztuje około 400zł wiec za nie dużą kasę możesz zmienić twardość jak nie będzie pasować.

Jeszcze tylko na koniec Power shift-y walić jak skrzynia nie klęknie. :lol:
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Ja bym w nismo nie próbował... ta skrzynia jest dosyć toporna....

Za to ja np ćwicze na astrze 1.6 :D

A ten dyfuzor to może byc fajna rzecz, bo z tego co piszesz robi dużo docisku a nie zakłuca przepływu... Tylko kto to dobrze wystruga do s13 i za ile? :D
Ostatnio zmieniony pn 05 mar, 2012 11:43 przez PiotrekŁDZ, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Żołnierz
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 64
Rejestracja: pt 16 wrz, 2011 20:18
Lokalizacja: Żory

Ja bym zmienił felge na 17 tak jak radzi erison i dał większy balon. Opona będzie więcej pracować zamiast na 'na sztywno' zrywać. Do tego kombinowałbym z ciśnieniem na 1.5 bara.
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

to ty na zwyklym dyfrze jezdziles? szpera to podstawa bo jak caly moment idzie na 1 kolo to sie nie dziwie ze brakuje trakcji. ew spawanie
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

jak szpera to też zacieśniona płytkami.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”