Przewód do wysprzęglika Aeroquip

Wszystko co tyczy się napędów. Skrzynie biegów, RWD,AWD,FWD,szpery, wały, półośki

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
BarTeX5575
Stały gość
Stały gość
Posty: 285
Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Witam,

Planuje wstawiać mocniejszy docisk, przez co muszę mieć mocniejszą pompę z tąd moje pytanie.

Przewód Aeroquip, lub Moquip TFE z teflonowym rdzeniem w połączeniu ze złączkami skręcanymi dadzą radę z płynem hamulcowym (nic się nie rozpuści czy coś)?

Nie będzie wycieków z tych łączek skręcanych, czy tylko zakuwanie wchodzi w grę?

Link do przewodu i złączki (przykładowy gwint, nie dowiadywałem się dokładnie jaki jest w wysprzęgliku i w pompie)
Przewód
Złączka

Instrukcja zakładania złączki
Skręcanie złączki
Powoli powoli, bo się rozp.....li
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

przecież hel od lat w hamulcach stosuje zaciskane a tam ciśnienie na pewno będzie większe niż w wysprzęgliku a odnośnie reakcyjności chemicznej to nic się nie stanie, ale proponował bym jednak zakuwane, a zestawy można kupić od hel'a lub dorobić.
Rice is nice
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”