Co zrobić ze szperą? s14a do driftu

Wszystko co tyczy się napędów. Skrzynie biegów, RWD,AWD,FWD,szpery, wały, półośki

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
PaBBlos
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 37
Rejestracja: pt 23 lip, 2010 11:23
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Czecho. :wink:

Ostatnio oryginalna szpera w S14a przestała spinać jak należy, lecąc w prawo spina lepiej niż w lewą strone. Myślę że zaszkodziło jej upalanie na torze z wylanym lewym tylnym amortyzatorem. Samochód jest przerabiany do driftu, nie jeżdżony na codzień, no może okazjonalnie wyjazd na autostrade.

Potrzebuję porade co z nią teraz zrobić, zastanawiam się nad:

- zaspawaniem tej szpery, tylko czy wtedy bezpiecznie da się osiągąć większe prędkości?

- zacieśnieniem tej szpery podkładkami, tylko czy to będzie wytrzymałe i czy problem nierównego spinania nadal zostanie?



Oczywiście siadła by jakaś szpera 2way ale koszta narazie mnie ograniczają, więc myślę nad powyższymi rozwiązaniami. Pozdro :D
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

zaciesnij, ja juz tak smigam dluzszy czas i zadnych problemow.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
SEBA200SX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 585
Rejestracja: śr 15 gru, 2010 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

dokładnie tak jak wyżej kolega napisał ...poczytaj na forum bo już były o tym rozmowy... jak auto nie do jazdy na codzień to dasz grube podkładki i szpera będzie jak zaspawana

ja mam dosyć grube bo miałem szpere już zjechaną ale od roku jest ok 80% ( przy większych prędkościach odpuszcza ) i nic sie nie dzieje
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

zaciesnij,w razie czego mam chyba jakas luzna grubsza podkladke juz gotowa
Awatar użytkownika
PaBBlos
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 37
Rejestracja: pt 23 lip, 2010 11:23
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

A czy problem spinania z jednej strony zostanie? I po jakimś czasie zacieśnienie będzie się pewnie pomniejszało i problem znowu wróci. Przy spawie problemy te znikną. Sam już niewiem, ciężka decyzja :D
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

mozesz zaciesnic tak ze bedzie efekt spawu i nic sie nie popusci
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

To samo pytanie zadałeś na nissantechu i masz tam te same odpowiedzi...
Spaw tez potrafi czasem 'strzelić' , z częstotliwością taką samą jak zacieśniona szpera :)
Awatar użytkownika
PaBBlos
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 37
Rejestracja: pt 23 lip, 2010 11:23
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Ale jednak zdecydowałem się na spawanie. Może kiedyś jak będe niezadowolony z zaspawanego dyfra wpadnie jakaś szpera 2way :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”