Twardy pedał sprzęgła w 300 zx 32
Moderator: Moderator
Witam,nie dawno kupiłem Nissana 300 zx 32 turbo mam problem ze sprzęgłem działa dobrze ale bierze na dole i trzeba mocno gnieść.Proszę o pomoc co trzeba zrobić czytałem że można odpowietrzyć ale nie wiem jak i gdzie.Proszę o pomoc
jak ciezko chodzi to sprawdz jeszcze wezyk podcisnienia do serwa od sprzegla bo Z32 ma wspomaganie sprzegla. rurka od serwa sprzegla wystaje ze sciany grodziowej nad pompka sprzegla. odpowietrzanie jest proste
jedna osoba niech pompuje troche sprzeglem zeby nabic cisnienie i trzyma pedal w podlodze a druga wtedy popuszcza zaworek odpowietrzajacy przy wysprzegliku, tak kilka razy az powietrze zejdzie
jedna osoba niech pompuje troche sprzeglem zeby nabic cisnienie i trzyma pedal w podlodze a druga wtedy popuszcza zaworek odpowietrzajacy przy wysprzegliku, tak kilka razy az powietrze zejdzie
Spawanie wydechow, kolektorow, uturbianie silnikow, modyfikacje blacharskie, swapy, spawanie klatek. Produkcja zestawow skretu Kontakt PW, gg, tel.605100281
http://www.facebook.com/fatpl
http://www.facebook.com/fatpl
- rusek300zx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 693
- Rejestracja: sob 21 cze, 2008 15:10
- Lokalizacja: Zielona Gora
- Kontakt:
tak jest ja ki bmw i nie wiem moze innych ale w 300-tce przy dzwonie
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
wiem ze u mnie to odpowietrzanie sprzegla doprowadzalo mnie do kurwicy... Tylko nie pamietam juz czemu . Tam chyba to odpowietrzanie nie jest takie łatwe, sa chyba dwa zaworki od tego i trzeba w odpowiedniej kolejnosci to robic . Mam nadzieje ze mi sie nie pomerdało .
Masz, jakis pierwszy lepszy temat z googla - http://www.twinturbo.net/nissan/300zx/f ... -long.html
Masz, jakis pierwszy lepszy temat z googla - http://www.twinturbo.net/nissan/300zx/f ... -long.html
Ostatnio zmieniony pt 09 lis, 2012 21:26 przez Draxan, łącznie zmieniany 1 raz.
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Najprawdopodobniej jest jak w s13, czyli jest jeden odpowietrznik na wysprzęgliku i jeden na przewodzie przed wysprzęglikiem(idz po przewodzie od wysprzęglika i powinnieneś go znaleźć). Peirwsyz dopowietrza się ten na przewodzie potem na wysprzęgliku. odpowietrza isę tak jak hamulce ale jak jet mocno zapowietrzone to możesz zorbić tak że jeden odkręca odpowietrznik, Ty wciskasz pedał w opór, kolega odpowietrznik zakręca a Ty pedał puszczasz(zapomniałem dopisać). dopeiro po kilku takich razach pompowac jak przy hamulcach(pompa sprzęgla jest jedno tłoczkowa więc nie ma takeij potrzeby pompowania)
możesz tez sprawdzić czy jest regulacja długości cięgna pedał-pompa. W s13 jest. Żeby sprzęgło brało wyżej trzeba wydłużyć ciegno.
Tu jest DiY jak regulować sprzęgło w s13, może Ci się przyda.
topics29/regulujemy-sprzeglo-vt19735.htm
możesz tez sprawdzić czy jest regulacja długości cięgna pedał-pompa. W s13 jest. Żeby sprzęgło brało wyżej trzeba wydłużyć ciegno.
Tu jest DiY jak regulować sprzęgło w s13, może Ci się przyda.
topics29/regulujemy-sprzeglo-vt19735.htm
Ostatnio zmieniony sob 10 lis, 2012 20:48 przez PiotrekŁDZ, łącznie zmieniany 1 raz.