Witam.
Kupiłem 2 dni temu 300zx z31 z '86 i trochę mnie przeraża jak bardzo długie jest przełożenie, z poprzednim właścicielem porozmawiałem i twierdzi, że siedzi dyfer o przełożeniu 3,6 z dorzuconą szperą, skrzynia seryjna.
Autko ma być robione pod drift i zabawę, więc potrzeba żeby było krótko, z tego co gdzieś tam wyszperałem dyfer to R200 z długim nosem. Od czego wejdzie dyferencjał P&P z odpowiednio krótkim przełożeniem?
Wiem że jest do 300zx r200 3.9, jak duża będzie różnica, czy to wystarczy żeby przyjemnie driftować? Ktoś wie, czy bardzo ciężko jest dorwać taki?
Skrzynia która siedzi w tym roczniku jest wg. poprzedniego właściciela tą najkrótszą do z31, więc tu chyba nic nie zmienię, tak?
Jeszcze pojawia się problem przy puszczeniu gazu na wyższych obrotach, wtedy szarpie dość nieprzyjemnie, jest to pewnie poduszka pod dyfrem, albo mocowanie wału, czy z założeniem że auto nie będzie jeździć na co dzień powinienem zmienić poduszkę na serię, czy jakoś zmieniać mocowanie dyfra?
Pozdrawiam Arek.
Dyfer i skrzynia do 300zx z31
Moderator: Moderator
Dyfer 3.916 z S13 długi nos lub 4.363 z nissana sereny ale trzeba pokombinować bo jest krótki nos.
Poliuretan na tylny zawias może być najbardziej miękki i tak będzie sztywno.
Poliuretan na tylny zawias może być najbardziej miękki i tak będzie sztywno.
3.916 jest trochę za długi.
czyli lepiej 4,363 z sereny i trochę porzeźbić żeby to wszystko się trzymało. Czy oprócz zmiany wału jest dużo problemów żeby go zamontować, duże przeróbki mocowań? Ktoś to kiedyś robił i opisał? Też nie chcę się wpakować w wielką rzeźbę i kombinować z tym jakoś strasznie długo...
300zx z31 '86 przyszłe drift machine