Witam,
Mam problem z przełożeniem dyferencjały z S14 do S13 a mianowicie:
Przełożyłem środek z jednego do drugiego oraz wziąłem dekle wchodzące do dyfra z S14 - jeden dłuższe i jeden krótszy i tu się zaczął problem ponieważ nie mogę ich wbić do końca. Pozostaje ok 0.5-1 cm. Ma jednym krótszym jest pierścień , na dłuższym nie ma. Pytanie moje co mogę robić źle. Środek wraz z podkładkami wszedł dobrze.
Z góry dziękuję za pomoc.
Dyferencjał przełożenie z S14 do S13- problem
Moderator: Moderator
- MEFisto087
- Redaktor
- Posty: 4108
- Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
- Lokalizacja: WM_____
a nie prościej było przełożyć sam tylny dekiel między dyframi ?
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
To się nazywa satelity
Na krótszym jest pierścień na satelicie, a pierścień od dłuższej został Ci w środku.
Sprawdź to sobie, palcem tez go wymacasz
Nie chcą się wbić, bo prawdopodobnie wielokliny się nie pokrywają, pewnie dlatego ze wsadziłeś mechanizm różnicowy ze szperą z s14.
Spróbuj przekręcił satelity w przeciwnym kierunku żeby trafić wieloklin, pewnie będzie ciężko bo to szpera.
Ewentualnie walić młotem ile się da i liczyć ze to wskoczy, ale raczej więcej szkody będzie z tego niż to się uda, bo przy biciu będzie sprężynować.
W najgorszym wypadku będziesz musiał poluzować śruby od mechanizmu różnicowego żeby poluźnić szpere i wtedy wbić bez skręcania satelity.
Jak wejdą to skręcić, wybić i po składać, ale to już grubsza rzeźba
Na krótszym jest pierścień na satelicie, a pierścień od dłuższej został Ci w środku.
Sprawdź to sobie, palcem tez go wymacasz
Nie chcą się wbić, bo prawdopodobnie wielokliny się nie pokrywają, pewnie dlatego ze wsadziłeś mechanizm różnicowy ze szperą z s14.
Spróbuj przekręcił satelity w przeciwnym kierunku żeby trafić wieloklin, pewnie będzie ciężko bo to szpera.
Ewentualnie walić młotem ile się da i liczyć ze to wskoczy, ale raczej więcej szkody będzie z tego niż to się uda, bo przy biciu będzie sprężynować.
W najgorszym wypadku będziesz musiał poluzować śruby od mechanizmu różnicowego żeby poluźnić szpere i wtedy wbić bez skręcania satelity.
Jak wejdą to skręcić, wybić i po składać, ale to już grubsza rzeźba
Ostatnio zmieniony pn 14 gru, 2015 15:43 przez sonic20, łącznie zmieniany 1 raz.
Czy pierścień od dłuższego zawsze zostaje w środku? Bo go cholera wyciągnąłem.
Błąd mój jest chyba taki że ze złej strony wciskam satelity.
Czy ta krótsza z prawej a dłuższa z lewej?
Błąd mój jest chyba taki że ze złej strony wciskam satelity.
Czy ta krótsza z prawej a dłuższa z lewej?
popatrz sobie na rysunki w serwisowkach, moze to ci naswietli sprawe,
ale powszechnie stosowanym byl sposob z przerzuceniem tylko samego dekla miedzy dyframi.
ale powszechnie stosowanym byl sposob z przerzuceniem tylko samego dekla miedzy dyframi.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Z tym przełożeniem samego dekla to już za późno, ponieważ wszystko przekładałem ze względu na doprowadzenie do ładu wizualnie dyfra i wymieniałem uszczelniacze.
flansz nie wbijesz do konca jak wlozysz odwrotnie, dluga nie dojdzie do konca jak sie pomylisz
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Poczytaj sobie te trzy tematy, troche z tym walczyłem ale juz dawno więc nie wszystko pamiętam.
postlink/165183.htm#165183
topics49/dyfer-od-s14a-czy-podejdzie-do-s13-vt16038.htm
topics49/dyfer-z-s14a-do-s13-stock-pora ... t17597.htm
topics49/zaciesnianie-seryjnej-szpery-z-s14-vt20059.htm
Pozdro i daj znać
postlink/165183.htm#165183
topics49/dyfer-od-s14a-czy-podejdzie-do-s13-vt16038.htm
topics49/dyfer-z-s14a-do-s13-stock-pora ... t17597.htm
topics49/zaciesnianie-seryjnej-szpery-z-s14-vt20059.htm
Pozdro i daj znać
Dzięki ale już je czytałem.
Teraz potrzebuję informacji z której strony idzie dłuższa satelita.
Teraz potrzebuję informacji z której strony idzie dłuższa satelita.
Długa satelita z prawej strony i wszystko działa pięknie.