Jak myślimy o tych samych osobach to robiły to w dupa zakładzie.Muro pisze:do seryjnego momentu tak, u mnie 1,2 tez wytrzymuje ale po pewnym czasie puchnie i trzeba czekac za ostygnie. Napewnon warto zainwestowac w spiek, chociaz dwojgu moich znajomych spieki sie rozjebały uszkadzając skrzynieMicz pisze:a te tarcze Exedy co Jarek sprzedaje są wystarczająco "męskie"?
potrzebujemy pomocy - SPRZĘGŁO
Moderator: Moderator
EMWU is dead
Tak więc mysle ze warto by napisac u kogo mozna zamówic takie sprzegło ze spieków zeby uniknać nieprzyjemnosci...
czy polecacie pana Radzikowskiego ?
a i jeszcze o kosztach nikt nic nie napisał wiec prosze o przyblizenie ceny
czy polecacie pana Radzikowskiego ?
a i jeszcze o kosztach nikt nic nie napisał wiec prosze o przyblizenie ceny
powrót do korzeni ?
Dokladnie to jest `ułomnosc` zwyklego aczkolwiek sportowego sprzegla,pamietam jak u GRE zalozono BlackDimond`a i przy jakims dupnym doladowaniu i momencie nie wiekszym niz 250NM slizgal sie jak ta lala.Muro pisze: u mnie 1,2 tez wytrzymuje ale po pewnym czasie puchnie i trzeba czekac za ostygnie. Napewnon warto zainwestowac w spiek, chociaz dwojgu moich znajomych spieki sie rozjebały uszkadzając skrzynie
BRT, zastanawiam sie , czy przypadkiem to delikatne `uslizgiwanie` sie sprzegla nie daje wiekszego bezpieczenstwa skrzyni, bo jak wiadomo, nie spina sie ona tak bardzo i gwaltownie. Skrzynia ktora posiadam (SE-R) jest podobno BAARDZO delikatna i awaryjna, dopiero skrzynia z primery p11 z 2000 r. jest wzmacniana i wytrzymuje bez problemu ponad 350 KM na kolach w `osce` , wiec czy zatem nie lepiej jezdzic na sprzegle ktore (w moim przypadku - czasami) sie uslizguje ale nie przenosi na mechanizmy skrzyni zbyt wielu NM ?
Nie chce gdybac, ale ciekawy jestem jak bedzie to wytrzymywalo 0.8 bara, skoro na 0.55 mam okolo 280 NM ... Pozniej sie bede martwil.
co do ceny to cos okolo 700 zl chyba albo i mniej... za spiekowa tarcze z dotarciem itp.Muro pisze:Tak więc mysle ze warto by napisac u kogo mozna zamówic takie sprzegło ze spieków zeby uniknać nieprzyjemnosci...
czy polecacie pana Radzikowskiego ?
a i jeszcze o kosztach nikt nic nie napisał wiec prosze o przyblizenie ceny
No jasne, oczywiscie ze daje bezpieczenstwo. Tylko problem polega na tym ze sprzeglo ktore sie slizga bardzo szybko zakonczy zywota To juz twoj wybor Moim zdaniem skoro juz puszcza to mozesz zapomniec o wiekszym doladowaniu. Nm zabija twoja tarcze sprzegla i bedzie po jezdzie...--Mlody-- pisze:
BRT, zastanawiam sie , czy przypadkiem to delikatne `uslizgiwanie` sie sprzegla nie daje wiekszego bezpieczenstwa skrzyni, bo jak wiadomo, nie spina sie ona tak bardzo i gwaltownie. Skrzynia ktora posiadam (SE-R) jest podobno BAARDZO delikatna i awaryjna, dopiero skrzynia z primery p11 z 2000 r. jest wzmacniana i wytrzymuje bez problemu ponad 350 KM na kolach w `osce` , wiec czy zatem nie lepiej jezdzic na sprzegle ktore (w moim przypadku - czasami) sie uslizguje ale nie przenosi na mechanizmy skrzyni zbyt wielu NM ?
Nie chce gdybac, ale ciekawy jestem jak bedzie to wytrzymywalo 0.8 bara, skoro na 0.55 mam okolo 280 NM ... Pozniej sie bede martwil.
Pozdrawiam
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
Witam,
Dziekuje za wszystkie dobre rady, to w moim imieniu Pq zalozyl temat. Dzis rozmawialem z Panem Radzikowskim i wstepnie uzgodnilismy 5 spiekow na seryjnym docisku.
Niestety docisk w FC jest na tyle niewdzieczny ze bardzo trudny do rozebrania i poprawienia (nitowany?).
Opcja 5 spiekowa czy tez inna uzaleznione jest nieco od stanu sprzegla ktore obejrzy Pan Marek i wtedy zadecydujemy co robimy dalej.
Dzis jezdzilem almera Gre (dzieki) i na 6 spiekowej tarczy nie mam zadnego problemu z ruszaniem, jezdzi sie niemalze tak samo jak na seryjnym sprzegle.
Mam zamiar wyrobic sie z cala akcja do srody, dam znac jak sie udalo i jakie sa wrazenia.
Dziekuje za wszystkie dobre rady, to w moim imieniu Pq zalozyl temat. Dzis rozmawialem z Panem Radzikowskim i wstepnie uzgodnilismy 5 spiekow na seryjnym docisku.
Niestety docisk w FC jest na tyle niewdzieczny ze bardzo trudny do rozebrania i poprawienia (nitowany?).
Opcja 5 spiekowa czy tez inna uzaleznione jest nieco od stanu sprzegla ktore obejrzy Pan Marek i wtedy zadecydujemy co robimy dalej.
Dzis jezdzilem almera Gre (dzieki) i na 6 spiekowej tarczy nie mam zadnego problemu z ruszaniem, jezdzi sie niemalze tak samo jak na seryjnym sprzegle.
Mam zamiar wyrobic sie z cala akcja do srody, dam znac jak sie udalo i jakie sa wrazenia.
czy moge dostac namiary na pana Radzikowskiego ?
powrót do korzeni ?
dawaj Her bo nie zdążysz!!a z ta skrzynią od 2000 rok z P11 mnie zaskoczyles Mlody....trzeba to sprawdzić
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
temat sprawdzony, na 100 % pewny. Mam wszystko lacznie z instrukcja montazu i zdjeciami.
i udalo sie, zalozylem to sprzeglo..(5spiekow) poki co pojezdzilem z jakies 20km i jest nienajgorzej. Chodzi mi glownie o ruszanie mialem na poczatku maly problem ;> tzn troche mi drgal dusil sie .. ale juz jest lepiej i powoli sie przyzwyczajam.. najwazniejsze ze sie nie slizga...
dzieki za wszystkie rady mam nadzieje ze nie pozaluje
pozdrawiam
Kierowca wloszczyzny Herflick ;>
PS: a tak wyglada ;>
dzieki za wszystkie rady mam nadzieje ze nie pozaluje
pozdrawiam
Kierowca wloszczyzny Herflick ;>
PS: a tak wyglada ;>
Czy ktoś po długodystansowym użytkowaniu spieka może powiedzieć, jak się sprawuje?
Czeka mnie teraz zmiana sprzęgła ale nie jestem do końca przekonany do spieków... Odstraszają mnie trochę krótki okres użytkowania i zwiększone obciążenie skrzyni, wału itp...
Czy do mocy rzędu 170-200 KM warto zakładać spieka?
Czeka mnie teraz zmiana sprzęgła ale nie jestem do końca przekonany do spieków... Odstraszają mnie trochę krótki okres użytkowania i zwiększone obciążenie skrzyni, wału itp...
Czy do mocy rzędu 170-200 KM warto zakładać spieka?
nie do 200 nie potrzeba kup cały zestaw NKK będziesz zadowolony.
a jak planujesz zmiany to spiek > wytrzymuje wzaleznosci od stylu jazdy od 10000-30000
u mnie rok !!
a jak planujesz zmiany to spiek > wytrzymuje wzaleznosci od stylu jazdy od 10000-30000
u mnie rok !!
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
Mam jeszcze pytanie do tych, którzy sami sobie sprzęgło zmieniali. Czy cały dzień, kanał, zwykłe klucze i 2. chłopa wystarczy? Jak wygląda sprawa regulacji po założeniu?
Na co trzeba zwrócić szczególną uwagę?
Na co trzeba zwrócić szczególną uwagę?