Cześć,
problem w moim S13 1.8 po lift. Otóż jak przekroczę około 100 km/h i wbijam 5 bieg, to da sie wyczuć takie delikatne trzęsienie - jakby auto jechało po brukowanej drodze. Nie jest to może aż tak ekstramalnie wyczuwalne, ale z tym mi się kojarzy.
Być może nawet występuje to przy niższych prędkościach, ale nie tak łatwo to wyczuć. Dodam, że jak go kupowałem to właściciel mówił coś o wózku do wymiany, ale byłem u lakiernika, potem inne turbo i tak mi to z głowy wyleciało. Czy to może byc przyczyną?
Trzesie na 5 biegu
Moderator: Moderator
wibracje elementów obrotowych.
Trzesie kierownica na boki ?? Jezeli tak, to kola przednie. Któreś jest niewyważone.
Jezeli nie, to w pierwszej kolejności wyważ koła na osi tylnej. Powinno załatwić sprawę
Mało prawdopodobne aby uszkodzeniu uległy półosie lub wał napędowy
Trzesie kierownica na boki ?? Jezeli tak, to kola przednie. Któreś jest niewyważone.
Jezeli nie, to w pierwszej kolejności wyważ koła na osi tylnej. Powinno załatwić sprawę
Mało prawdopodobne aby uszkodzeniu uległy półosie lub wał napędowy
- artoor200sx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 804
- Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 10:39
- Lokalizacja: ZKL Gąskowo ;)
w nastepnej kolejnosci do sprawdzenia tarcze hamulcowe .
...:: Gdy Ci smutno jest ogromnie , kup pół litra przyjedz do mnie ::...
Dzięki za podpowiedzi, przepraszam, że nie pisałem ale nie mogłem hasła sobie przypomnieć.
Otóż tak:
Opony nowe (17"), tarcze i klocki nowe, koła wyważone.
Problem ten występuje tylko na 5 biegu, po przekroczeniu 100 km/h - wcześniej może i też jest, tylko nie wyczuwalny przeze mnie.
Występował również na starych oponach i na felgach zimowych 15".
Nie jest to rodzaj skakania kierownicy na boki - tylko takie trzęsienie, rodzaj jakbyśmy jechali po żwirze, ale tylko tylną osią.
Na 4 biegu mogę i ciąć 180 km/h i jest spokój. Nie wiem co zrobić, amortyzatory sprawdzać?
Otóż tak:
Opony nowe (17"), tarcze i klocki nowe, koła wyważone.
Problem ten występuje tylko na 5 biegu, po przekroczeniu 100 km/h - wcześniej może i też jest, tylko nie wyczuwalny przeze mnie.
Występował również na starych oponach i na felgach zimowych 15".
Nie jest to rodzaj skakania kierownicy na boki - tylko takie trzęsienie, rodzaj jakbyśmy jechali po żwirze, ale tylko tylną osią.
Na 4 biegu mogę i ciąć 180 km/h i jest spokój. Nie wiem co zrobić, amortyzatory sprawdzać?
Ostatnio zmieniony czw 01 wrz, 2016 12:29 przez Salasu, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie mam gdzie sam zrzucić, muszę podjechać do mechanika - a wolałbym się szykować na wydatki - czyli czy jest sens w ogóle w niej grzebać. Ciężko graty do niej dostać? Patrzyłem na oferty samej skrzyni, ale są może ze 2-3 i też tak jakoś wątpię w ich jakość. Jeśli ta operacja ma mnie wyjśc 3k+ to sobie daruje chyba.skwaromir pisze:Masz pomysł skąd wziąć graty do skrzyni ?
Tak w ogóle to może najpierw ją rozebrać i zobaczyć czego brakuje.
No to raczej mechanik policzy jak usłyszy rozbiórkę skrzyni.
Dobrze mieć kogoś znajomego z jakimś zapleczem technicznym mając nyske.
Na fb chłopak ma ponoć igłę ze sprzęgłem za 2k.
Ale 3k+ za naprawę skrzyni ?
Dobrze mieć kogoś znajomego z jakimś zapleczem technicznym mając nyske.
Na fb chłopak ma ponoć igłę ze sprzęgłem za 2k.
Ale 3k+ za naprawę skrzyni ?
Podeślesz mi info gdzie na FB?skwaromir pisze:No to raczej mechanik policzy jak usłyszy rozbiórkę skrzyni.
Dobrze mieć kogoś znajomego z jakimś zapleczem technicznym mając nyske.
Na fb chłopak ma ponoć igłę ze sprzęgłem za 2k.
Ale 3k+ za naprawę skrzyni ?