Strona 1 z 1

Jaki dyfer do s13 na Daily/drift ?

: śr 28 gru, 2016 18:48
autor: Kanjozoku
Witam. Chciałbym sie dowiedzieć kilku rzeczy z gory dziękuje za odpowiedzi. Zaznaczę ze zaczynam dopiero swoją przygodę z nissanem i rwd.
1. Jaka szpera do Daily/drift na początek?
2. seryjny dyfer od s13 można tylko spawać na 100% czy można go spiąć na 50%?
3. Dyfer z s14 ze szpera fabryczna na 25% wystarczy ?
4. Mam do kupienia dyfer z s14 ale wyje strasznie łożyska do sie nie nadają ale szpera spina p prawidlowo. Złoży sie same bebechy do mojego dyfra żeby to działało jak należy.
5. Czy na spawie 100% da radę normalnie jeździć ?

: czw 29 gru, 2016 06:55
autor: Morton;]
4. Ja tak zrobiłem przelozylem mechanizm szpery do ori dyfra i dodatkowo zacieśniłem o 0.2mm. Pamiętaj tylko, że potrzebujesz flasze pułosi z dyfra ze szperą ;)

: czw 29 gru, 2016 11:51
autor: BloodS
5. Da radę tylko opony szybko zjada.

: czw 29 gru, 2016 19:08
autor: artoor200sx
2. mozna zacisnac podkladkami , ale ile z tego wyjdzie spiecia to loteria

: śr 04 sty, 2017 10:53
autor: Sykopson
artoor200sx pisze:2. mozna zacisnac podkladkami , ale ile z tego wyjdzie spiecia to loteria
What? :shock:

: śr 04 sty, 2017 21:25
autor: Radzi
Sykopson pisze:What? :shock:
Kolega artoor200sx chyba miał na myśli to: http://www.nissantech.pl/topic/4510-zac ... -shimming/ tylko autor tematu miał raczej na myśli zaciśnięcie seryjnego dyfra bez szpery, a w takim wypadku to niestety nie działa.

: śr 11 sty, 2017 21:18
autor: BUGALUS
na zaspawanym można normalnie latać tylko trzeba uważać bo sam idzie bokiem :D

: czw 19 sty, 2017 16:53
autor: Druid
5. Wracałem z kumplem 350km s13 z zaspawanym dyfrem, gdzie on pierwszy raz w życiu jechał takim autem i żyjemy obaj, więc jak najbardziej sie da :D Ale radze nie jeździć po śniegu :D