Witam. Chciałbym sie dowiedzieć kilku rzeczy z gory dziękuje za odpowiedzi. Zaznaczę ze zaczynam dopiero swoją przygodę z nissanem i rwd.
1. Jaka szpera do Daily/drift na początek?
2. seryjny dyfer od s13 można tylko spawać na 100% czy można go spiąć na 50%?
3. Dyfer z s14 ze szpera fabryczna na 25% wystarczy ?
4. Mam do kupienia dyfer z s14 ale wyje strasznie łożyska do sie nie nadają ale szpera spina p prawidlowo. Złoży sie same bebechy do mojego dyfra żeby to działało jak należy.
5. Czy na spawie 100% da radę normalnie jeździć ?
Jaki dyfer do s13 na Daily/drift ?
Moderator: Moderator
4. Ja tak zrobiłem przelozylem mechanizm szpery do ori dyfra i dodatkowo zacieśniłem o 0.2mm. Pamiętaj tylko, że potrzebujesz flasze pułosi z dyfra ze szperą
Ostatnio zmieniony czw 29 gru, 2016 06:57 przez Morton;], łącznie zmieniany 2 razy.
5. Da radę tylko opony szybko zjada.
- artoor200sx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 804
- Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 10:39
- Lokalizacja: ZKL Gąskowo ;)
2. mozna zacisnac podkladkami , ale ile z tego wyjdzie spiecia to loteria
...:: Gdy Ci smutno jest ogromnie , kup pół litra przyjedz do mnie ::...
Kolega artoor200sx chyba miał na myśli to: http://www.nissantech.pl/topic/4510-zac ... -shimming/ tylko autor tematu miał raczej na myśli zaciśnięcie seryjnego dyfra bez szpery, a w takim wypadku to niestety nie działa.Sykopson pisze:What?