Witam,
Wymieniłem środek dyfra w S13 na ten z S14 LSD i coś jest nie tak ponieważ pracuje bardzo głośno. Wydaje się że wszystko wykonałem poprawnie a jednak. Olej 75w90 GL-5 z dodatkiem do LSD.
Mam pytanie co mogłem narozrabiać. Nie zauważyłem jakiś regulacji w środku.
Bardzo głosny dyfer
Moderator: Moderator
- MEFisto087
- Redaktor
- Posty: 4108
- Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
- Lokalizacja: WM_____
wymieniałeś łożyska?
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Nie łożysk nie ruszałem i nie przekładałem ze starego dyfra które na pewno były ciche. Te z S14 na pierwszy rzut oka nie wyglądały na powybijane.
Teraz jest taki dźwięk jak auto na wstecznym jedzie.
A może być że za mocno atakuje ten tryb napędzający od wały?
Teraz jest taki dźwięk jak auto na wstecznym jedzie.
A może być że za mocno atakuje ten tryb napędzający od wały?
Ostatnio zmieniony czw 31 sie, 2017 14:10 przez Paweł, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam,
Z powrotem wrzuciłem środek stary bez szpery i jest cicho. łożyska są dobre z stożek z S13 i S14 best prawie identyczny tylko trosze wyższy o ok 3 mm co patrząc na zazębiane się trybów nie robi problemu. Dyfer był głośny prawdopodobnie przez półośki. Jak je wyjąłem od razu zaczną pracować cicho.
Reasumując mogę potwierdzić ze nie trzeba wymieniać stożka tylko same flaki.
Z powrotem wrzuciłem środek stary bez szpery i jest cicho. łożyska są dobre z stożek z S13 i S14 best prawie identyczny tylko trosze wyższy o ok 3 mm co patrząc na zazębiane się trybów nie robi problemu. Dyfer był głośny prawdopodobnie przez półośki. Jak je wyjąłem od razu zaczną pracować cicho.
Reasumując mogę potwierdzić ze nie trzeba wymieniać stożka tylko same flaki.