Witam , mam od remontu 7000 przejechane raczej bez wiekszej dzidy , albo zadko , przy remoncie było zero oszczędzania i to dot. też sprzęgła , przyszło nowe Exedy z dociskiem , pomimo że stare wcale zle nie wyglądało , i kur.. nie trzyma.
Pierwszy raz u Pająka , wsadziliśmy 17 cali z 225 oponami i ujechało , potem było oki , aż chciałem poszaleć i znowu sie uslizgneło , (na 2 i 3 biegu przy 1 bar i bucie para idzie w gwizdek , na 0,7 bar i ekono kompie 1 idzie w gwizdek , 2 jak przy 7000 tys zapne to gitara , a wcześnie slizga)
Generalnie 3 razy zaśnierdziało więdz juz nie proboje i pytam co mam robić , bo nie sądze żeby tarcza było do dupy , tylko coś nie banga z tym sprzęgłem - hydraulika ?
Taki temat robie , bo chce też zapytać co sie dzieje ze sprzegłami kolegów którzy startują na 1/4 mili , mają 300hp , sportowe sprzegła , Radziki i inne dziwadztwa i też im sie ślizga ? o co w tym kur. chodzi. Bo z tego co czytam modowane s13 w 90% przypadków dają dupy przez sprzegło , a ja chce 25.06 skopać pare tyłków w Skarbimierzu ale bez sprzegłanie dam rady...
Pozdro.
Co sie dzieje ze sprzęgłami ???
Moderator: Moderator
Wreszcie jeździ , i to jak
DOCISKI EXEDY SA Z DUPY! MIAŁEM STARA SERIE TO SE POLEPSZYŁEM NOWYM EXEDY I JESZCZE NAROBIŁEM PAJĄKOWI PROBLEMÓW(SORRKI STARY ZE DŁUGO CZEKASZ)
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
Exedy faktycznie sie dziwnie zachowuja, w sumie przy spokojnej jezdzie u mnie jest wszystko ok. Jednak pierwszym razem jak dalem w palnik (dystans okolo 7km) kretymi drogami i alto dostalo niezle w piz.. koncowka drogi i ostatnie zakrety malo co nie wybombilem przez sprzeglo. Potem juz zrobila sie tragedia i zastanawialem sie jak wrocic do domu, mysle sobie zjaralem sprzeglo na amen. Jednak telofon do Fili i pytam sie o EXEDY, no i Fila mowi ze to normalka i co bym mu dal ostygnac. Fakt po ostygnieciu wrocilem do domu bez problemow sprzeglo elegancko trzymalo. Kolejne rozne odpaly i zawsze to samo, jak dostanie w piz.. to zaczyna sie slizgac i po jakims czasie znowu spokojnie trzyma...
Może to wina tarczy.
A jak z jakościa NKK ? bo nie wiem czy takie zakładać
Obecnie mam oryginalne NISSANowskie z USA i się nie ślizga pomimo niezłych przypalanek i ruszania .
Słyszał ktoś o koreańskich dociskach SECO ? nawet spoko cena ale ciekawe tez jak z jakoscia.
A jak z jakościa NKK ? bo nie wiem czy takie zakładać
Obecnie mam oryginalne NISSANowskie z USA i się nie ślizga pomimo niezłych przypalanek i ruszania .
Słyszał ktoś o koreańskich dociskach SECO ? nawet spoko cena ale ciekawe tez jak z jakoscia.
jak robi sie ciepło i puszcza to 100% docisk !!! Panowie mi spiek sie poddał !!! Na docisku exedy.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
No to w przypływie gotówki kupie co potrzeba , za jakieś 2 miechy , ale niewiem co kupić , bo naprawde Exedy daje dupy nawet na poleprzoej seri , (wyłanczając inne modyfikacje które mam a których sie nie da wyłączyć , przy econo mapie i 0,7 bara - accurator z t25 na T28 sprzegło wymieka.
I nie startuje , nawet tam nie jade do Skarbimierza bo nie mam poco , na 1 bar to poprostu wali odcine na 2 biegu przy 60km/h , a kurr szkoda bo auto fajnie sie wciągało - na 0,7 bar (niby seria) robiło 6,5 do paki na 17 cali 225 - robiło
I nie startuje , nawet tam nie jade do Skarbimierza bo nie mam poco , na 1 bar to poprostu wali odcine na 2 biegu przy 60km/h , a kurr szkoda bo auto fajnie sie wciągało - na 0,7 bar (niby seria) robiło 6,5 do paki na 17 cali 225 - robiło
Wreszcie jeździ , i to jak
musze niestety potwierdzic ze cos z tym dociskiem jest nie tak ... na 0,9 bara (reszta wszystko seria) po kawalku driftu sprzeglo sie zaczelo slizgac (a mam wlasnie komplet exedy) ... po wystygnieciu lapie ... ale w subiektywnym odczuciu gorzej niz wczesniej
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
a ja mam tarcze exedy i docisk seria i tzryma zajebiscie nawet na 1,2 bara...
powrót do korzeni ?
No to teraz wszystko jasne , naleprze rozwiązania to te najbardziej sprawdzone - Exedy + seria Docisk , czyli musze kupic docisk ..(
Dzieki za odpowiedzi
Dzieki za odpowiedzi
Wreszcie jeździ , i to jak
Ja uzywam docisku tego ktory byl w samochodzie jak go kupilem tarcza sprzegla z JC i raz mi sie poslizgnelo na slicku. A tak to bez zadnych problemow a mam jakis 300nm z plusem.
A JA WYJE.... STRY DOCISK NA KTÓRYM ZAJEBIŚĆIE CHODZIŁO!!!!!!!
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
- Piotr Jankowski
- Coś już wiem
- Posty: 83
- Rejestracja: sob 22 paź, 2005 01:52
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mam tarcze 4-spiekowa od Radzikowskiego i nowy seryjny docisk. Na poczatku potrafilo sie uslizgnac, ale po przejechaniu ok. 1500km trzyma na debowo. Mam ok. 370Nm.
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
Polecam jeszcze Sachsa, u mnie nie w ex-S14 nie było żadnych problemów, zarówno przy mocy seryjnej, jak i przy prawie 280KM.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com