trzeba zmienic tylny dekiel i praktycznie tyle, jak w dyfrze beda tuleje gumowe to normalnie po przelozeniu dekla przykrecasz i wyjezdzasz.
Moze tez sie bawic w dolozenie szpery do seryjnego dyfra, kupujesz sam mechanizm i wymieniasz go w seryjnym dyfrze, ale z tym jest sporo wiecej roboty
Wydaje mi sie ze mozna tez zamontowac dyfer na deklu s14 przewiercajac otwory w tylnym wozkupomiedzy tymi co sa w s13, tak na szybko popatrzylem na dekle i wyglada jakby sruby s14 wypadaly pomiedzy czterema z s13.
Szpera, LSD, blokada mostu ró?nicowego itp.
Moderator: Moderator
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM