Szpera, LSD, blokada mostu ró?nicowego itp.
Moderator: Moderator
25% chyba ma albo 30 % juz nie pamiętam
Nissan s13 x4 - sprzedane wszystkie
NISSAN 200SX S14 1jz GTE - Driftwóz był
Czesci do s13/s14-- >PW/GG
Tel. 505 185 641
Auto performance service- swapy, tuning, naprawy
Imielin ul.krótka 2
NISSAN 200SX S14 1jz GTE - Driftwóz był
Czesci do s13/s14-- >PW/GG
Tel. 505 185 641
Auto performance service- swapy, tuning, naprawy
Imielin ul.krótka 2
25% ma na pewno
zreszta jest patent zeby to zmienic
wsadza sie podkladki cienkie aluminiowe i procentarz wzrasta;)
zreszta jest patent zeby to zmienic
wsadza sie podkladki cienkie aluminiowe i procentarz wzrasta;)
-
- Stały gość
- Posty: 243
- Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
- Lokalizacja: SRC
można jaśniej ?Chajel pisze:
zreszta jest patent zeby to zmienic
wsadza sie podkladki cienkie aluminiowe i procentarz wzrasta;)
Witam, jeśli dobrze mi się wydaje ta lampka odpowiada za dyfer .
W piątek zmieniłem most na pospawany ( szpera 100% ) w sobote byłem polatać na lotnisku, w niedziele było wszystko OK, a dziś zauważyłem, że lampka zaczyna migać.
Teraz pali się cały czas gdy zredukuje bieg bez dodawania gazu słychać chrobotanie, jeśli zmieniam biegi z dodaniem gazu nie słychać tego.
Przy wymianie mostu założyłem nowe przewody oleju.
Schylałem się ok. 30min temu pod auto świeciłem latarką i nie było widać żadnego wycieku.
Czym to może byś spowodowane ?
W piątek zmieniłem most na pospawany ( szpera 100% ) w sobote byłem polatać na lotnisku, w niedziele było wszystko OK, a dziś zauważyłem, że lampka zaczyna migać.
Teraz pali się cały czas gdy zredukuje bieg bez dodawania gazu słychać chrobotanie, jeśli zmieniam biegi z dodaniem gazu nie słychać tego.
Przy wymianie mostu założyłem nowe przewody oleju.
Schylałem się ok. 30min temu pod auto świeciłem latarką i nie było widać żadnego wycieku.
Czym to może byś spowodowane ?
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
A olej nalałeś?
Lampka może mrugać jak nie ma styku - można profilaktycznie przeczyścić konektory na dupce (ale wątpię żeby to było to),
Jeśli chcesz sprawdzić czy nie cieknie to na podnośnik lub kanał - w nocy z autem na glebie to nie sprawdzanie, jak już zawindujesz to odkręć korek z boku i sprawdź paluchem czy jest poziom
sprawdź też czy pompka działa - najprościej zdjąć węża odpływu z chłodniczki, założyć kawałek innego, drugi koniec do czystej butelki i włączyć zapłon na chwilę - będziesz na 100% wiedział czy jest obieg oleju
odgłosy to może być inna bajka (coś popuściło)
może być efekt braku oleju / braku chłodzenia (jak na sucho pracuje to cicho nie będzie)
Lampka może mrugać jak nie ma styku - można profilaktycznie przeczyścić konektory na dupce (ale wątpię żeby to było to),
Jeśli chcesz sprawdzić czy nie cieknie to na podnośnik lub kanał - w nocy z autem na glebie to nie sprawdzanie, jak już zawindujesz to odkręć korek z boku i sprawdź paluchem czy jest poziom
sprawdź też czy pompka działa - najprościej zdjąć węża odpływu z chłodniczki, założyć kawałek innego, drugi koniec do czystej butelki i włączyć zapłon na chwilę - będziesz na 100% wiedział czy jest obieg oleju
odgłosy to może być inna bajka (coś popuściło)
może być efekt braku oleju / braku chłodzenia (jak na sucho pracuje to cicho nie będzie)
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
moj kumpel co pare tygodni zmienial dyfer w bmw e36 i za kazdym razem chrobotanie informowalo ze trzeba zajrzec na allegro i szukac nowego dyfra:D:D
przy zaspawanym tez tak mial i dlugo niepociagnal ale to BMW:D:D<lol>
przy zaspawanym tez tak mial i dlugo niepociagnal ale to BMW:D:D<lol>
graciochy piekniochy od przepsona:)
gg:9503999
tel.509547567
gg:9503999
tel.509547567
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 42
- Rejestracja: śr 02 maja, 2007 11:29
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ja też poproszę trochę jaśniej parę % więcej się na pewno przydatrabirider pisze:można jaśniej ?Chajel pisze:
zreszta jest patent zeby to zmienic
wsadza sie podkladki cienkie aluminiowe i procentarz wzrasta;)
Sorry za kotleta
ale w serii nie wsadzisz podkładek z tego co wiem, tam nie ma takiej opcji (chyba) Jak zakupisz LSD to razem właśnie z podkładkami i wtedy sobie regulujesz spęcie szpery pod katem jak i gdzie będziesz latał?
jezeli chodzi o podkladke to znam ten patent bo kolega testowal najpierw w nissanie teraz w bmw i sprawuje sie wysmienicie ale mocno spina mechanizm prawie jak elektroszpera
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 13
- Rejestracja: śr 06 maja, 2009 21:40
Elektryczna pompa oleju (dyfer).
Kiedy powinna sie zalaczac?
Do czego sluza dwa czujniki w moscie?
Kiedy powinna sie zalaczac?
Do czego sluza dwa czujniki w moscie?
jeśli mógłbyś coś więcej napisać mi o tych podkładkach tu lub na pw bo to będzie jedna z najbliższych prac przy nissanku
-
- Postojebca
- Posty: 1608
- Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
- Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
- Kontakt:
te dwa czujniki w moście są od lampki na desce i od załącznika pompy
a pompa aktywuje się przy przekroczeniu pewnej temperatury i chyba prędkości
abs jest przy wale napędowym
a pompa aktywuje się przy przekroczeniu pewnej temperatury i chyba prędkości
abs jest przy wale napędowym
Ostatnio zmieniony śr 03 kwie, 2013 21:47 przez Tomek89, łącznie zmieniany 1 raz.