Szpera, LSD, blokada mostu ró?nicowego itp.

Wszystko co tyczy się napędów. Skrzynie biegów, RWD,AWD,FWD,szpery, wały, półośki

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Booster
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 106
Rejestracja: pt 11 sty, 2008 20:05
Lokalizacja: 3miasto

Na europe 200sx s13 i usa-czyli 240 s13 byly na bank do '94
stahtom pisze: to kiedy jazdy probne? :D bo tez mam zajawke na rps.pzdr
Z checia bym sie ustawil na jakiegos malego UK spota ale dopiero w marcu bo za dwa tygodnie lece do PL
Awatar użytkownika
MKS
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 59
Rejestracja: czw 30 sie, 2007 14:52
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

FUNO pisze:Dokladna data produkcji mojego S13 to listopad 1994 jest z klima i elektrycznymi szybami. i pytanie czy kazdy S13 ma chlodnice przy dyferencjale? i przywiozlem go z niemiec. to byla niemiecka salonowka.

Ja mam S14 z 94 roku - wyprodukowany w kwietniu 1994 (wg programu FAST), pierwsza rejestracja 6 październik 1994.

Pewnie Twoj ma pierwszą rejestrację w listopadzie a produkacja koniec 93 początek 94.
Obrazek
Awatar użytkownika
FUNO
Stały gość
Stały gość
Posty: 274
Rejestracja: pn 19 lis, 2007 22:25
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Kontakt:

data pierwszej rejestracji to maj 1995. i jest z CA18DET
Awatar użytkownika
J4NK1
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 25
Rejestracja: czw 10 sty, 2008 19:09
Lokalizacja: Buntingford
Kontakt:

czym sie rózni szpera 1.5 way od 2way -spieciem?? w jakim procencie spieta jest standartowa w s14a a w jakim kazza 1.5 i 2
Awatar użytkownika
Gato
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 52
Rejestracja: pt 29 kwie, 2005 20:19
Lokalizacja: Warszawa

J4NK1 pisze:czym sie rózni szpera 1.5 way od 2way -spieciem?? w jakim procencie spieta jest standartowa w s14a a w jakim kazza 1.5 i 2
TUTAJ jest wyjasnione

WIKI
Awatar użytkownika
Chajel
Stały gość
Stały gość
Posty: 247
Rejestracja: ndz 26 sie, 2007 15:39
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

MKS pisze:
FUNO pisze:Dokladna data produkcji mojego S13 to listopad 1994 jest z klima i elektrycznymi szybami. i pytanie czy kazdy S13 ma chlodnice przy dyferencjale? i przywiozlem go z niemiec. to byla niemiecka salonowka.

Ja mam S14 z 94 roku - wyprodukowany w kwietniu 1994 (wg programu FAST), pierwsza rejestracja 6 październik 1994.

Pewnie Twoj ma pierwszą rejestrację w listopadzie a produkacja koniec 93 początek 94.
ty masz s14 a ja sie pytam o jego salonowa s13 :) z 1994 roku:P
Awatar użytkownika
MKS
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 59
Rejestracja: czw 30 sie, 2007 14:52
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Wiem, jedynie chciałem napisać że mam S14 wyprodukowaną w kwietniu 94 roku, dlatego nie ma wg mnie możliwości żeby S13 na europe było produkowane jeszcze w listopadzie. Bardzo mozliwe że ma w dokumentach datę przypłynięcia auta na teren Europy, natomiast faktyczną datę produkcji mozna ustalić po VINie, niestety mój FAST nie obejmuje S13.

Chyba że ten S13 to składak :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Deephouser
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 28
Rejestracja: śr 04 kwie, 2007 21:15
Lokalizacja: Podhale
Kontakt:

Mój S-13 CA18DET jest sprowadzany z Niemiec gdzie tam był zakupiony w salonie, data produkcji lipiec 1994 i też mam szperę:).
200sx S13 t25 94'- seria+MBC
Awatar użytkownika
Chajel
Stały gość
Stały gość
Posty: 247
Rejestracja: ndz 26 sie, 2007 15:39
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

to ja juz sie pogubilem w tym wszystkim ... bez kitu czytalem wszedzie ze s13 na europe i stany byly do 93 roku a w japoni do 98 :P

nic trzeba jarkowego spytac ... albo kogos kto jest forumowym guru:P
Awatar użytkownika
TURBO maniac
Stały gość
Stały gość
Posty: 442
Rejestracja: sob 20 gru, 2003 13:42
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

MKS pisze:Wiem, jedynie chciałem napisać że mam S14 wyprodukowaną w kwietniu 94 roku, dlatego nie ma wg mnie możliwości żeby S13 na europe było produkowane jeszcze w listopadzie. Bardzo mozliwe że ma w dokumentach datę przypłynięcia auta na teren Europy, natomiast faktyczną datę produkcji mozna ustalić po VINie, niestety mój FAST nie obejmuje S13.

Chyba że ten S13 to składak :D
A czy s13 i s14 nie były przez chwile produkowane równolegle?
Gdy dał gazu to wał urwoł, bo pod maską było TURBO!
Awatar użytkownika
fazer
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 7
Rejestracja: śr 18 lip, 2007 12:22
Lokalizacja: jaslo
Kontakt:

TURBO maniac pisze:
MKS pisze:Wiem, jedynie chciałem napisać że mam S14 wyprodukowaną w kwietniu 94 roku, dlatego nie ma wg mnie możliwości żeby S13 na europe było produkowane jeszcze w listopadzie. Bardzo mozliwe że ma w dokumentach datę przypłynięcia auta na teren Europy, natomiast faktyczną datę produkcji mozna ustalić po VINie, niestety mój FAST nie obejmuje S13.

Chyba że ten S13 to składak :D
A czy s13 i s14 nie były przez chwile produkowane równolegle?

przez krotki czas ale byly ;)
podpis
Awatar użytkownika
art
PHOTO/VIDEO PRESS
PHOTO/VIDEO PRESS
Posty: 144
Rejestracja: wt 10 sty, 2006 14:57
Lokalizacja: Myszków

A czy ma ktoś jakieś informacje techniczne na temat seryjnej szpery z s13?
Awatar użytkownika
nitrokiller
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 40
Rejestracja: czw 21 lip, 2005 09:19
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Planuje zakup kaaz'a 1,5 way do mojego s14a ale trafiłem na dwie szpery 1,5.
Może ktoś powiedzieć czym się one różnią między sobą.


pierwsza szpera

druga szpera

Czekam na jakieś info.

Z góry dziękuję.
Hydrauliczne hamulce ręczne, nowe, lepsze i precyzyjniejsze niż d2 albo ksport.Części 200sx s14 i s14a
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

wersja wpc jest trwalsza, cichsza, ma wzmocnione plytki.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
nitrokiller
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 40
Rejestracja: czw 21 lip, 2005 09:19
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

No to wpc.Dziękuję.
Hydrauliczne hamulce ręczne, nowe, lepsze i precyzyjniejsze niż d2 albo ksport.Części 200sx s14 i s14a
ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”