Szpera, LSD, blokada mostu ró?nicowego itp.

Wszystko co tyczy się napędów. Skrzynie biegów, RWD,AWD,FWD,szpery, wały, półośki

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Sadzak
Stały gość
Stały gość
Posty: 311
Rejestracja: ndz 05 sie, 2007 20:24
Lokalizacja: Imielin
Kontakt:

25% chyba ma albo 30 % juz nie pamiętam :wink:
Nissan s13 x4 - sprzedane wszystkie
NISSAN 200SX S14 1jz GTE - Driftwóz był
Czesci do s13/s14-- >PW/GG
Tel. 505 185 641
Auto performance service- swapy, tuning, naprawy
Imielin ul.krótka 2
Awatar użytkownika
Chajel
Stały gość
Stały gość
Posty: 247
Rejestracja: ndz 26 sie, 2007 15:39
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

25% ma na pewno

zreszta jest patent zeby to zmienic

wsadza sie podkladki cienkie aluminiowe i procentarz wzrasta;)
trabirider
Stały gość
Stały gość
Posty: 243
Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
Lokalizacja: SRC

Chajel pisze:
zreszta jest patent zeby to zmienic

wsadza sie podkladki cienkie aluminiowe i procentarz wzrasta;)
można jaśniej ?
matt177
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 80
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 23:18
Lokalizacja: Raz tu raz tam

Witam, jeśli dobrze mi się wydaje ta lampka odpowiada za dyfer .
W piątek zmieniłem most na pospawany ( szpera 100% ) w sobote byłem polatać na lotnisku, w niedziele było wszystko OK, a dziś zauważyłem, że lampka zaczyna migać.
Teraz pali się cały czas gdy zredukuje bieg bez dodawania gazu słychać chrobotanie, jeśli zmieniam biegi z dodaniem gazu nie słychać tego.
Przy wymianie mostu założyłem nowe przewody oleju.
Schylałem się ok. 30min temu pod auto świeciłem latarką i nie było widać żadnego wycieku.
Czym to może byś spowodowane ?
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

może jakiś glut od spawania robi spustoszenie, albo przy spawaniu coś się przegrzało ni i ząbek się jakiś ukruszył i dołączył się do akompaniamentu. zdemontuj dupkę i powinno być widać co nieco :)
Rice is nice
Obrazek
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

A olej nalałeś? :alien:

Lampka może mrugać jak nie ma styku - można profilaktycznie przeczyścić konektory na dupce (ale wątpię żeby to było to),

Jeśli chcesz sprawdzić czy nie cieknie to na podnośnik lub kanał - w nocy z autem na glebie to nie sprawdzanie, jak już zawindujesz to odkręć korek z boku i sprawdź paluchem czy jest poziom

sprawdź też czy pompka działa - najprościej zdjąć węża odpływu z chłodniczki, założyć kawałek innego, drugi koniec do czystej butelki i włączyć zapłon na chwilę - będziesz na 100% wiedział czy jest obieg oleju

odgłosy to może być inna bajka (coś popuściło)
może być efekt braku oleju / braku chłodzenia (jak na sucho pracuje to cicho nie będzie)
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
matt177
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 80
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 23:18
Lokalizacja: Raz tu raz tam

dziś przed wyjazdem do szkoły wyciągnąłem 2 kabelki z tyłu i jeszcze raz podłączyłem lampka się nie świeci :) ale dalej jest chrobotanie :D
Awatar użytkownika
przepson
Stały gość
Stały gość
Posty: 324
Rejestracja: wt 08 kwie, 2008 10:01
Lokalizacja: radom
Kontakt:

moj kumpel co pare tygodni zmienial dyfer w bmw e36 i za kazdym razem chrobotanie informowalo ze trzeba zajrzec na allegro i szukac nowego dyfra:D:D

przy zaspawanym tez tak mial i dlugo niepociagnal ale to BMW:D:D<lol>
graciochy piekniochy od przepsona:)
gg:9503999
tel.509547567
Davids
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 42
Rejestracja: śr 02 maja, 2007 11:29
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

trabirider pisze:
Chajel pisze:
zreszta jest patent zeby to zmienic

wsadza sie podkladki cienkie aluminiowe i procentarz wzrasta;)
można jaśniej ?
Ja też poproszę trochę jaśniej :) parę % więcej się na pewno przyda ;) :absolute:

Sorry za kotleta :P
Awatar użytkownika
Sokół
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 54
Rejestracja: sob 16 maja, 2009 18:42
Lokalizacja: RUMIA
Kontakt:

ale w serii nie wsadzisz podkładek z tego co wiem, tam nie ma takiej opcji (chyba) Jak zakupisz LSD to razem właśnie z podkładkami i wtedy sobie regulujesz spęcie szpery pod katem jak i gdzie będziesz latał?
Awatar użytkownika
MKx
Stały gość
Stały gość
Posty: 285
Rejestracja: czw 09 mar, 2006 11:23
Lokalizacja: Kraków

przecież to jakieś bzdury. mechanizm visco jest nierozbieralny, oleju się nie zmienia a co dopiero żeby płytki dokładać. :roll:
Awatar użytkownika
p.g.
Stały gość
Stały gość
Posty: 228
Rejestracja: sob 02 sie, 2008 12:19
Lokalizacja: olsztyn
Kontakt:

jezeli chodzi o podkladke to znam ten patent bo kolega testowal najpierw w nissanie teraz w bmw i sprawuje sie wysmienicie ale mocno spina mechanizm prawie jak elektroszpera
osiemnastocylindrowiec
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 13
Rejestracja: śr 06 maja, 2009 21:40

Elektryczna pompa oleju (dyfer).

Kiedy powinna sie zalaczac?

Do czego sluza dwa czujniki w moscie?
Awatar użytkownika
michalek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 160
Rejestracja: czw 02 paź, 2008 19:14
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

jeśli mógłbyś coś więcej napisać mi o tych podkładkach tu lub na pw bo to będzie jedna z najbliższych prac przy nissanku ;)
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

te dwa czujniki w moście są od lampki na desce i od załącznika pompy
a pompa aktywuje się przy przekroczeniu pewnej temperatury i chyba prędkości

abs jest przy wale napędowym
Ostatnio zmieniony śr 03 kwie, 2013 21:47 przez Tomek89, łącznie zmieniany 1 raz.
Rice is nice
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”