Szpera, LSD, blokada mostu ró?nicowego itp.

Wszystko co tyczy się napędów. Skrzynie biegów, RWD,AWD,FWD,szpery, wały, półośki

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
bybs
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 878
Rejestracja: śr 26 mar, 2008 21:36
Lokalizacja: Zgierz/Lodz
Kontakt:

moge zalac mobilem 75 W90 skrzynie i most ??
cena za litr oleju to 38 zl i czy to dobra cena ??
Awatar użytkownika
Filipek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 142
Rejestracja: wt 29 wrz, 2009 18:55
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

ja mam w swojej s13 szpere od s14 i przyznam się szczerze że w normalnej jeździe , szczególnie jak chcesz odstawić jakiegoś palanta w bmw na prostej to bardzo przeszkadza , nawet na 3jce potrafi rzucać bokiem :/
Wole moją porobioną Nyse z nie seryjnymi postojówkami niż wasze gruzy.
Awatar użytkownika
Neo2005
Sponsor
Sponsor
Posty: 918
Rejestracja: czw 08 maja, 2008 15:05
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Filipek pisze:ja mam w swojej s13 szpere od s14 i przyznam się szczerze że w normalnej jeździe , szczególnie jak chcesz odstawić jakiegoś palanta w bmw na prostej to bardzo przeszkadza , nawet na 3jce potrafi rzucać bokiem :/
Pierwsze słysze ze szpera z s14 w s13 komus przeszkadza w jezdzie ulicznej.
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558

Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251

My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Awatar użytkownika
Veather
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 62
Rejestracja: śr 03 wrz, 2008 09:25
Lokalizacja: Prawie Łódź :)
Kontakt:

Panowie a ja mam takie pytanie, mianowicie czy można do s13 założyć coś takiego jak automatycznie włączana i wyłączana 100% blokada tylniego dyferencjału?? Dawno temu jeździłem oplem senatorem i on miał coś takiego, naciskało się guziczek i spinał się dyfer, potem chyba przy prędkości 70 km/h na godzine to sie automatycznie wyłączało... Byłoby to super rozwiązanie dla osób które na codzień jeżdżą nyskami, ale też lubią sobie polatać bokiem... Wiem że taniej i łatwiej zrobić elektroszpere albo wrzucić dyfer od s14, ale chciałbym wiedzieć czy coś takiego można dostać do s13....
Awatar użytkownika
p.g.
Stały gość
Stały gość
Posty: 228
Rejestracja: sob 02 sie, 2008 12:19
Lokalizacja: olsztyn
Kontakt:

tylko jakby przy 70 km/h rozlaczalo to troche lipa...
wiszene
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 529
Rejestracja: pt 15 lut, 2008 13:19
Lokalizacja: świętokrzyskie
Kontakt:

p.g. pisze:jezeli chodzi o podkladke to znam ten patent bo kolega testowal najpierw w nissanie teraz w bmw i sprawuje sie wysmienicie ale mocno spina mechanizm prawie jak elektroszpera
No własnie jak wygląda ten patent z tymi podkładkami??Bo na dniach bede montował szpere z s14 i chciałbym to zastosowac.
S13 1JZ
Awatar użytkownika
nismo250
Stały gość
Stały gość
Posty: 479
Rejestracja: śr 17 gru, 2008 21:07
Lokalizacja: OKOCIM(mocne)
Kontakt:

Veather pisze:Panowie a ja mam takie pytanie, mianowicie czy można do s13 założyć coś takiego jak automatycznie włączana i wyłączana 100% blokada tylniego dyferencjału?? Dawno temu jeździłem oplem senatorem i on miał coś takiego, naciskało się guziczek i spinał się dyfer, potem chyba przy prędkości 70 km/h na godzine to sie automatycznie wyłączało... Byłoby to super rozwiązanie dla osób które na codzień jeżdżą nyskami, ale też lubią sobie polatać bokiem... Wiem że taniej i łatwiej zrobić elektroszpere albo wrzucić dyfer od s14, ale chciałbym wiedzieć czy coś takiego można dostać do s13....
kumpel kiedys mial bete e21 323 czy jakos tam nieznam sie na bmw
i mial cos takiego
zreszta kazdy tir tak ma jak jade samym koniem to zawsze se wlonczam to :roll:
ktory inzynier znajdzie to w google jak to tam jest
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

Dyfry spinane za pomoca guzika maja tez Audi-tam to chyba działa jakos hydraulicznie
Awatar użytkownika
Bobekk
Stały gość
Stały gość
Posty: 243
Rejestracja: pn 04 cze, 2007 09:32
Lokalizacja: Szczecin

Mam to też w Volvo 850
Awatar użytkownika
streetfighter44
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 170
Rejestracja: pt 16 mar, 2012 22:24
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

odkopie temat zeby kolejnego nie zakladac pyt dotyczy dyfra lsd z s13 po co sa te 2 kable ktore sa wsowane na dekiel dyfra (te co przypominaja koncowki swiec )
bokiem go bokiem
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

czujnik temp na deskę i czujnik do załączenia pompy od dyfra
Awatar użytkownika
streetfighter44
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 170
Rejestracja: pt 16 mar, 2012 22:24
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

czyli zalacznik pompy moge wywalic bo pompe z chlodnica tez wywalilem jak najwyzej sie zacznie grzac to ja dam spowrotem
bokiem go bokiem
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

ta pompa załącza się jakoś powyżej 180stopni czy jakoś tak
Poszukuję...
arux
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 7
Rejestracja: sob 18 lut, 2012 10:34
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

A czy kiedyś kto kolwiek gdzie kolwiek itd nie robił może zdjęć co należy kupić przy wkladaniu do S13 z S14, co zmienic itp? Przeczytalem wszystkie strony i jestem madrzejszy o to jaki olej pare innych glupot ktore wogole nie pomoga komus kto nie jest mistrzem mechaniki a chce sam cos zrobic :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”