Umnie też już siedzi szpera z s14 i też mam ABS, wystarczyło zamienieć wtyczki z czujnika ABS, czujnik z s14 + wtyczka z s13 = działający ABS.bazabaza pisze:Szpere zamontowałem i ku mojemu zdziwieniu mam ABS (jest to możliwe że most z s14a automat ma taki sam wieniec z zębami jak most z s13)
Szpera, LSD, blokada mostu ró?nicowego itp.
Moderator: Moderator
- rysiul123
- Coś już wiem
- Posty: 125
- Rejestracja: wt 16 lis, 2004 23:35
- Lokalizacja: Tworóg k/ Tarnowskich Gór
- Kontakt:
power by DRiFT
ja założyłem czujniki z s13rysiul123 pisze:Umnie też już siedzi szpera z s14 i też mam ABS, wystarczyło zamienieć wtyczki z czujnika ABS, czujnik z s14 + wtyczka z s13 = działający ABS.bazabaza pisze:Szpere zamontowałem i ku mojemu zdziwieniu mam ABS (jest to możliwe że most z s14a automat ma taki sam wieniec z zębami jak most z s13)
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Na Litwie kilka osob ma u siebie z Sereny.
- Perwoll
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 13
- Rejestracja: wt 24 cze, 2008 20:29
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Interesuje mnie kwestia seryjnej szpery w S13 czy była wypuszczana po lifcie czy przed też w których rocznikach i jak rozpoznać bez podnośnika czy jest oznaczenie na plakietce z numerem seryjny ??
z góry dziękuje za odpowiedzi ^^
z góry dziękuje za odpowiedzi ^^
- xmarv
- Stały gość
- Posty: 209
- Rejestracja: śr 25 lip, 2007 22:54
- Lokalizacja: Biery/Bielsko-Biała
- Kontakt:
Chyba najprościej jedno koło na asfalcie, drugie na szutrze, hamulec i gaz z wyczuciem, jak tylko to na szutrze będzie targać to otwarty jak oba to szpera.
= There is no easy way from the earth to the stars =
jasneeeeeeexmarv pisze:Chyba najprościej jedno koło na asfalcie, drugie na szutrze, hamulec i gaz z wyczuciem, jak tylko to na szutrze będzie targać to otwarty jak oba to szpera.
to musialbys miec blokade tylnego mostu zeby tak bylo
szpera nie trzyma tak mocno, a już napewno nie seryjnie montowana
s13 nie mialo szpery, chyba ze w japonii
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
Niektore egzemplarze mialy wiskoze, ale chyba jako opcje.
Mialy i ja taka mam .Airbog pisze:Niektore egzemplarze mialy wiskoze, ale chyba jako opcje.
Było: 200sx s13 SR20DET
Jest: 200sx s13 CA18DET
Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
Jest: 200sx s13 CA18DET
Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
Nie widzialem zadnego S13 sprzed lift'u z fabryczna szpera. Po lifcie - juz kilka.
- xmarv
- Stały gość
- Posty: 209
- Rejestracja: śr 25 lip, 2007 22:54
- Lokalizacja: Biery/Bielsko-Biała
- Kontakt:
Ee tam, przy wiskotycznej też powinno zostawić ślad na asfalcieIceMan pisze:jasneeeeeeexmarv pisze:Chyba najprościej jedno koło na asfalcie, drugie na szutrze, hamulec i gaz z wyczuciem, jak tylko to na szutrze będzie targać to otwarty jak oba to szpera.
to musialbys miec blokade tylnego mostu zeby tak bylo
szpera nie trzyma tak mocno, a już napewno nie seryjnie montowana
s13 nie mialo szpery, chyba ze w japonii
Prawdopodobnie też w 240sx s13 w wersji sedan (czy tam fastback czy jak sie to tam pisze ) seryjnie była szpera wiskotyczna
= There is no easy way from the earth to the stars =
Zostawia Tutaj maly filmik http://pl.youtube.com/watch?v=nPxsRsSjqCc
Było: 200sx s13 SR20DET
Jest: 200sx s13 CA18DET
Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
Jest: 200sx s13 CA18DET
Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
czesc mam pytanie
oczywiscie s13-seria
jaki olej wlac do skrzyni i jaki do mostu
nie wiem jakie byly wczesniej oleje i ile go jeszcze zostalo, ale chce jechac sprawdzic stan oleju, wiem ze napewno leci mi z skrzyni z pod pokrywy co wychodzi z niej drazek do zmnaiy biegow na samej gorze.(wybierak??-czy tam jest jakas uszczelka ??)
no i jesli malo oleju to co zrobic ???
wymienic caly olej na nowy???? (jaki ???? )
czy dolac jakiegos (tylko jakiesgo??????)
oczywiscie s13-seria
jaki olej wlac do skrzyni i jaki do mostu
nie wiem jakie byly wczesniej oleje i ile go jeszcze zostalo, ale chce jechac sprawdzic stan oleju, wiem ze napewno leci mi z skrzyni z pod pokrywy co wychodzi z niej drazek do zmnaiy biegow na samej gorze.(wybierak??-czy tam jest jakas uszczelka ??)
no i jesli malo oleju to co zrobic ???
wymienic caly olej na nowy???? (jaki ???? )
czy dolac jakiegos (tylko jakiesgo??????)