o kazz nawet nie marze, predzej zostal przeszczep z s14stki zrobiony, albo jest to fabryczna...także aby sprawdzic krecic na luzie czy na biegu kolo podniesione??guma pisze:to zalezy od szpery naprzyklad vlsd dziala, podobnie czesc szper ciernych, ale np kazz 1,5 czy 2 way aby zadzialaly potrzbuja momentu obrotowego na wale transmisyjnym, ale to juz wynika z ich specyfiki dzialania
Szpera, LSD, blokada mostu ró?nicowego itp.
Moderator: Moderator
Było: 200sx s13 SR20DET
Jest: 200sx s13 CA18DET
Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
Jest: 200sx s13 CA18DET
Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
na szybko z VLSD ,
- jedno kolo podniesione, drugie na ziemi (reczny spuszczony, bieg wylaczony) jak jest szpera powinno krecic sie z duzym oporem, jak kreci sie lekko szpery NIET,
- oba koła uniesione bieg wlaczony, reczny spuszczony, efekty powinne byc podobne jak poprzednio tylko tylko drugie kolo kreci sie w przeciwna strone, jezeli oba sie kreca w ta sama strone na wlaczonym biegu to masz chlopie " pare w rekach" i prawdopodobnie szpera typu 100% czyt elektroszpera albo calkowity brak kompresji w silniku
- jedno kolo podniesione, drugie na ziemi (reczny spuszczony, bieg wylaczony) jak jest szpera powinno krecic sie z duzym oporem, jak kreci sie lekko szpery NIET,
- oba koła uniesione bieg wlaczony, reczny spuszczony, efekty powinne byc podobne jak poprzednio tylko tylko drugie kolo kreci sie w przeciwna strone, jezeli oba sie kreca w ta sama strone na wlaczonym biegu to masz chlopie " pare w rekach" i prawdopodobnie szpera typu 100% czyt elektroszpera albo calkowity brak kompresji w silniku
s12v8
thx, i znow walka z podnosnikiem
Było: 200sx s13 SR20DET
Jest: 200sx s13 CA18DET
Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
Jest: 200sx s13 CA18DET
Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
odkopuje temat co z ABS-em po przeszczepie dyfra z s14 do s13 co trzeba zrobić żeby działał i jak sie jeździ w zimie lepiej/gożej
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
a ja mam pytanie - bo nie znalazlem konkretnej odpowiedzi w temacie - ile w koncu wytrzyma VLSD w s14 przy "normalnym" katowaniu?? bez driftowania non stop i raczej przy batach na 1/4 ??
bo na Kaaza jak w przypadku kolegi z gory mnie nie stac
bo na Kaaza jak w przypadku kolegi z gory mnie nie stac
nie wiem czy pasuje czy nie ale nawet gdyby można było włożyć to i tak musiał byś ściągnąć dyfer więc chyba mniej roboty będzie z przekładką dyfra
(wie ktoś jak poradzić sobie z abs-em czy wystarczy przełożyć czujniki z s14) i jak jest z przełożeniem ja kupiłem dyfer z s14a automat 99r podobno jest takie samo przełożenie jak w s13
(wie ktoś jak poradzić sobie z abs-em czy wystarczy przełożyć czujniki z s14) i jak jest z przełożeniem ja kupiłem dyfer z s14a automat 99r podobno jest takie samo przełożenie jak w s13
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
- rysiul123
- Coś już wiem
- Posty: 125
- Rejestracja: wt 16 lis, 2004 23:35
- Lokalizacja: Tworóg k/ Tarnowskich Gór
- Kontakt:
Wiem ze zaspawany jest dobry, ale ja potrzebuje rozwiązanie które będzie nadawało sie tez do codziennej jazdy i polatania bokiem tak do zabawy, więc fajnie było by mieć szpere i ABS. Tak więc pytam czy idzie wsadzić szpere z s14 do dyfra z s13 tak żeby abs działał. Czy ktoś może wkładał już samom szpere w obudowę z s13. A jak nie będzie innej opcji to będzie cały dyfer z s14.
power by DRiFT
- Piter
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 6
- Rejestracja: czw 16 sie, 2007 14:30
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry / Kraków
- Kontakt:
Rysiul mowilem ci, ze zaspawany tylni most nie nadaje sie do jazdy na codzien... Przy parkowaniu zostawiam mocne slady opon na asfalcie, wiec szybko powiedza ci "dowidzenia". Na mokrym jest niezly hardcore Natomiast na sniegu jeszcze nie probowalem jezdzic, ale wydaje mi sie to lekko niewykonalne... Lorak teraz ma do sprzedania szpere z S14 za 800zl wiec bierz bez zastanowienia
- rysiul123
- Coś już wiem
- Posty: 125
- Rejestracja: wt 16 lis, 2004 23:35
- Lokalizacja: Tworóg k/ Tarnowskich Gór
- Kontakt:
Piter juz pisałem do Lorak'a w sprawie szpery tylko chcę mieć pewność czy ta szpera podejdzie do dyfra z s13 żeby potem nie szukać na szybko dyfra z s14, bo jak nie podejdzie to będę musiał kupić cały dyfer z s14 i tyle.
power by DRiFT
- mlynario
- Coś już wiem
- Posty: 166
- Rejestracja: śr 17 maja, 2006 18:00
- Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
- Kontakt:
Wiadomo ze szybciej sie zuzywaja ale bez przesady ja przez pol roku na jednych jedzilem i to nie od nowosci. poprostu nie kupujesz na tyl nowych oponek tylko jekies uzywki a ostatnio bylo troche sniegu i bez ostrego butowania na zakrecie nie odczuwalem zaspawanego mostu.Rysiul mowilem ci, ze zaspawany tylni most nie nadaje sie do jazdy na codzien... Przy parkowaniu zostawiam mocne slady opon na asfalcie, wiec szybko powiedza ci "dowidzenia". Na mokrym jest niezly hardcore Natomiast na sniegu jeszcze nie probowalem jezdzic, ale wydaje mi sie to lekko niewykonalne... Lorak teraz ma do sprzedania szpere z S14 za 800zl wiec bierz bez zastanowienia
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 34
- Rejestracja: wt 05 gru, 2006 01:56
- Lokalizacja: www.lorak.pl
- Kontakt:
a ja mam inne pytanie, czy szpera z s14 (sam mechanizm) pasuje do dyfra z s13??
www.lorak.pl
do sprzedania: wszystkie czesci do s14/s14a (turbosprezarki, dyfry, zestawy piast i hamulcy,el. zawiasu), alu 16,17,18,19, ECUMASTER
do sprzedania: wszystkie czesci do s14/s14a (turbosprezarki, dyfry, zestawy piast i hamulcy,el. zawiasu), alu 16,17,18,19, ECUMASTER
bazabaza pisze:odkopuje temat co z ABS-em po przeszczepie dyfra z s14 do s13 co trzeba zrobić żeby działał i jak sie jeździ w zimie lepiej/gożej
cytat z sr.plbrt pisze:Mosty pasuja prawie plug and play, Trzeba przelozyc tylko tylnia obudowe tak jak napisal zwierzak. Oraz pokombinowac ze srubami i podkladkami przykrecajac most do wozka srubami pionowymi.
Ja dodam od siebie ze jak ktos jest bardzo zmartwiony urtata abs-u w ten sposob, to mozna przelozyc wieniec z zebami oraz czujnik. wtedy dziala wszystko jak seria.
Pozdrawiam