Szpera, LSD, blokada mostu ró?nicowego itp.

Wszystko co tyczy się napędów. Skrzynie biegów, RWD,AWD,FWD,szpery, wały, półośki

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
EnDrIu
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: wt 26 paź, 2004 14:33
Lokalizacja: Warszawa

guma pisze:to zalezy od szpery naprzyklad vlsd dziala, podobnie czesc szper ciernych, ale np kazz 1,5 czy 2 way aby zadzialaly potrzbuja momentu obrotowego na wale transmisyjnym, ale to juz wynika z ich specyfiki dzialania
o kazz nawet nie marze, predzej zostal przeszczep z s14stki zrobiony, albo jest to fabryczna...także aby sprawdzic krecic na luzie czy na biegu kolo podniesione??
Było: 200sx s13 SR20DET
Jest: 200sx s13 CA18DET

Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
Awatar użytkownika
guma
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 113
Rejestracja: wt 04 lip, 2006 20:02
Lokalizacja: Wronowice/Piaski

na szybko z VLSD ,
- jedno kolo podniesione, drugie na ziemi (reczny spuszczony, bieg wylaczony) jak jest szpera powinno krecic sie z duzym oporem, jak kreci sie lekko szpery NIET,
- oba koła uniesione bieg wlaczony, reczny spuszczony, efekty powinne byc podobne jak poprzednio tylko tylko drugie kolo kreci sie w przeciwna strone, jezeli oba sie kreca w ta sama strone na wlaczonym biegu to masz chlopie " pare w rekach" i prawdopodobnie szpera typu 100% czyt elektroszpera :mrgreen: albo calkowity brak kompresji w silniku :shock:
s12v8
Awatar użytkownika
EnDrIu
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: wt 26 paź, 2004 14:33
Lokalizacja: Warszawa

thx, i znow walka z podnosnikiem :wink:
Było: 200sx s13 SR20DET
Jest: 200sx s13 CA18DET

Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

odkopuje temat co z ABS-em po przeszczepie dyfra z s14 do s13 co trzeba zrobić żeby działał i jak sie jeździ w zimie lepiej/gożej
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Awatar użytkownika
asmo666
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 87
Rejestracja: śr 19 wrz, 2007 11:02
Lokalizacja: Krakoff

:absolute: a ja mam pytanie - bo nie znalazlem konkretnej odpowiedzi w temacie - ile w koncu wytrzyma VLSD w s14 przy "normalnym" katowaniu?? bez driftowania non stop i raczej przy batach na 1/4 ??

bo na Kaaza jak w przypadku kolegi z gory mnie nie stac :D :altermind:
Awatar użytkownika
rysiul123
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 125
Rejestracja: wt 16 lis, 2004 23:35
Lokalizacja: Tworóg k/ Tarnowskich Gór
Kontakt:

Skorzystam z tematu i sie zapytam czy szpera z s14 (sam szpera) pasuje do dyfra z s13 tak plug & play??? Bo nie bardzo mi sie usmiecha wymiana całego dyfra.
power by DRiFT
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

nie wiem czy pasuje czy nie ale nawet gdyby można było włożyć to i tak musiał byś ściągnąć dyfer więc chyba mniej roboty będzie z przekładką dyfra


(wie ktoś jak poradzić sobie z abs-em czy wystarczy przełożyć czujniki z s14) i jak jest z przełożeniem ja kupiłem dyfer z s14a automat 99r podobno jest takie samo przełożenie jak w s13
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

Rysiul po co kombinować i brudzić łapki w gównie.
Zmiana dekla i zakładamy.
Jak ktoś chce latać bokami to i tak spawany jest najlepszy.
EMWU is dead
Awatar użytkownika
rysiul123
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 125
Rejestracja: wt 16 lis, 2004 23:35
Lokalizacja: Tworóg k/ Tarnowskich Gór
Kontakt:

Wiem ze zaspawany jest dobry, ale ja potrzebuje rozwiązanie które będzie nadawało sie tez do codziennej jazdy i polatania bokiem tak do zabawy, więc fajnie było by mieć szpere i ABS. Tak więc pytam czy idzie wsadzić szpere z s14 do dyfra z s13 tak żeby abs działał. Czy ktoś może wkładał już samom szpere w obudowę z s13. A jak nie będzie innej opcji to będzie cały dyfer z s14.
power by DRiFT
Awatar użytkownika
mlynario
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 166
Rejestracja: śr 17 maja, 2006 18:00
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Kontakt:

Ja mam zaspawany od pol roku i jezdze na codzien jedyne co jest odczuwlane to lekkie szarpanie przy manewrach typu parkin albo nawrotka.
Awatar użytkownika
Piter
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 6
Rejestracja: czw 16 sie, 2007 14:30
Lokalizacja: Tarnowskie Góry / Kraków
Kontakt:

Rysiul mowilem ci, ze zaspawany tylni most nie nadaje sie do jazdy na codzien... Przy parkowaniu zostawiam mocne slady opon na asfalcie, wiec szybko powiedza ci "dowidzenia". Na mokrym jest niezly hardcore :twisted: Natomiast na sniegu jeszcze nie probowalem jezdzic, ale wydaje mi sie to lekko niewykonalne... Lorak teraz ma do sprzedania szpere z S14 za 800zl wiec bierz bez zastanowienia :)
Awatar użytkownika
rysiul123
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 125
Rejestracja: wt 16 lis, 2004 23:35
Lokalizacja: Tworóg k/ Tarnowskich Gór
Kontakt:

Piter juz pisałem do Lorak'a w sprawie szpery tylko chcę mieć pewność czy ta szpera podejdzie do dyfra z s13 żeby potem nie szukać na szybko dyfra z s14, bo jak nie podejdzie to będę musiał kupić cały dyfer z s14 i tyle.
power by DRiFT
Awatar użytkownika
mlynario
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 166
Rejestracja: śr 17 maja, 2006 18:00
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Kontakt:

Rysiul mowilem ci, ze zaspawany tylni most nie nadaje sie do jazdy na codzien... Przy parkowaniu zostawiam mocne slady opon na asfalcie, wiec szybko powiedza ci "dowidzenia". Na mokrym jest niezly hardcore :twisted: Natomiast na sniegu jeszcze nie probowalem jezdzic, ale wydaje mi sie to lekko niewykonalne... Lorak teraz ma do sprzedania szpere z S14 za 800zl wiec bierz bez zastanowienia :)
Wiadomo ze szybciej sie zuzywaja ale bez przesady ja przez pol roku na jednych jedzilem i to nie od nowosci. poprostu nie kupujesz na tyl nowych oponek tylko jekies uzywki a ostatnio bylo troche sniegu i bez ostrego butowania na zakrecie nie odczuwalem zaspawanego mostu.
lorak
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 34
Rejestracja: wt 05 gru, 2006 01:56
Lokalizacja: www.lorak.pl
Kontakt:

a ja mam inne pytanie, czy szpera z s14 (sam mechanizm) pasuje do dyfra z s13??
www.lorak.pl
do sprzedania: wszystkie czesci do s14/s14a (turbosprezarki, dyfry, zestawy piast i hamulcy,el. zawiasu), alu 16,17,18,19, ECUMASTER
Sputnik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 61
Rejestracja: pt 30 cze, 2006 18:39
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

bazabaza pisze:odkopuje temat co z ABS-em po przeszczepie dyfra z s14 do s13 co trzeba zrobić żeby działał i jak sie jeździ w zimie lepiej/gożej

brt pisze:Mosty pasuja prawie plug and play, Trzeba przelozyc tylko tylnia obudowe tak jak napisal zwierzak. Oraz pokombinowac ze srubami i podkladkami przykrecajac most do wozka srubami pionowymi.

Ja dodam od siebie ze jak ktos jest bardzo zmartwiony urtata abs-u w ten sposob, to mozna przelozyc wieniec z zebami oraz czujnik. wtedy dziala wszystko jak seria.

Pozdrawiam
cytat z sr.pl
ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”