Strona 13 z 14

: śr 20 maja, 2009 21:13
autor: bybs
moge zalac mobilem 75 W90 skrzynie i most ??
cena za litr oleju to 38 zl i czy to dobra cena ??

: sob 31 paź, 2009 13:37
autor: Filipek
ja mam w swojej s13 szpere od s14 i przyznam się szczerze że w normalnej jeździe , szczególnie jak chcesz odstawić jakiegoś palanta w bmw na prostej to bardzo przeszkadza , nawet na 3jce potrafi rzucać bokiem :/

: sob 31 paź, 2009 14:46
autor: Neo2005
Filipek pisze:ja mam w swojej s13 szpere od s14 i przyznam się szczerze że w normalnej jeździe , szczególnie jak chcesz odstawić jakiegoś palanta w bmw na prostej to bardzo przeszkadza , nawet na 3jce potrafi rzucać bokiem :/
Pierwsze słysze ze szpera z s14 w s13 komus przeszkadza w jezdzie ulicznej.

: wt 26 sty, 2010 09:52
autor: Veather
Panowie a ja mam takie pytanie, mianowicie czy można do s13 założyć coś takiego jak automatycznie włączana i wyłączana 100% blokada tylniego dyferencjału?? Dawno temu jeździłem oplem senatorem i on miał coś takiego, naciskało się guziczek i spinał się dyfer, potem chyba przy prędkości 70 km/h na godzine to sie automatycznie wyłączało... Byłoby to super rozwiązanie dla osób które na codzień jeżdżą nyskami, ale też lubią sobie polatać bokiem... Wiem że taniej i łatwiej zrobić elektroszpere albo wrzucić dyfer od s14, ale chciałbym wiedzieć czy coś takiego można dostać do s13....

: wt 26 sty, 2010 11:07
autor: p.g.
tylko jakby przy 70 km/h rozlaczalo to troche lipa...

: wt 26 sty, 2010 12:25
autor: wiszene
p.g. pisze:jezeli chodzi o podkladke to znam ten patent bo kolega testowal najpierw w nissanie teraz w bmw i sprawuje sie wysmienicie ale mocno spina mechanizm prawie jak elektroszpera
No własnie jak wygląda ten patent z tymi podkładkami??Bo na dniach bede montował szpere z s14 i chciałbym to zastosowac.

: wt 26 sty, 2010 13:27
autor: Binio_

: wt 26 sty, 2010 14:31
autor: nismo250
Veather pisze:Panowie a ja mam takie pytanie, mianowicie czy można do s13 założyć coś takiego jak automatycznie włączana i wyłączana 100% blokada tylniego dyferencjału?? Dawno temu jeździłem oplem senatorem i on miał coś takiego, naciskało się guziczek i spinał się dyfer, potem chyba przy prędkości 70 km/h na godzine to sie automatycznie wyłączało... Byłoby to super rozwiązanie dla osób które na codzień jeżdżą nyskami, ale też lubią sobie polatać bokiem... Wiem że taniej i łatwiej zrobić elektroszpere albo wrzucić dyfer od s14, ale chciałbym wiedzieć czy coś takiego można dostać do s13....
kumpel kiedys mial bete e21 323 czy jakos tam nieznam sie na bmw
i mial cos takiego
zreszta kazdy tir tak ma jak jade samym koniem to zawsze se wlonczam to :roll:
ktory inzynier znajdzie to w google jak to tam jest

: wt 26 sty, 2010 16:22
autor: borimichal
Dyfry spinane za pomoca guzika maja tez Audi-tam to chyba działa jakos hydraulicznie

: wt 26 sty, 2010 19:14
autor: Bobekk
Mam to też w Volvo 850

: pn 17 gru, 2012 15:14
autor: streetfighter44
odkopie temat zeby kolejnego nie zakladac pyt dotyczy dyfra lsd z s13 po co sa te 2 kable ktore sa wsowane na dekiel dyfra (te co przypominaja koncowki swiec )

: pn 17 gru, 2012 17:50
autor: erison
czujnik temp na deskę i czujnik do załączenia pompy od dyfra

: pn 17 gru, 2012 20:44
autor: streetfighter44
czyli zalacznik pompy moge wywalic bo pompe z chlodnica tez wywalilem jak najwyzej sie zacznie grzac to ja dam spowrotem

: pn 17 gru, 2012 20:48
autor: Saqu
ta pompa załącza się jakoś powyżej 180stopni czy jakoś tak

: wt 08 sty, 2013 09:00
autor: arux
A czy kiedyś kto kolwiek gdzie kolwiek itd nie robił może zdjęć co należy kupić przy wkladaniu do S13 z S14, co zmienic itp? Przeczytalem wszystkie strony i jestem madrzejszy o to jaki olej pare innych glupot ktore wogole nie pomoga komus kto nie jest mistrzem mechaniki a chce sam cos zrobic :)