: wt 08 sty, 2013 09:15
trzeba zmienic tylny dekiel i praktycznie tyle, jak w dyfrze beda tuleje gumowe to normalnie po przelozeniu dekla przykrecasz i wyjezdzasz.
Moze tez sie bawic w dolozenie szpery do seryjnego dyfra, kupujesz sam mechanizm i wymieniasz go w seryjnym dyfrze, ale z tym jest sporo wiecej roboty
Wydaje mi sie ze mozna tez zamontowac dyfer na deklu s14 przewiercajac otwory w tylnym wozkupomiedzy tymi co sa w s13, tak na szybko popatrzylem na dekle i wyglada jakby sruby s14 wypadaly pomiedzy czterema z s13.
Moze tez sie bawic w dolozenie szpery do seryjnego dyfra, kupujesz sam mechanizm i wymieniasz go w seryjnym dyfrze, ale z tym jest sporo wiecej roboty
Wydaje mi sie ze mozna tez zamontowac dyfer na deklu s14 przewiercajac otwory w tylnym wozkupomiedzy tymi co sa w s13, tak na szybko popatrzylem na dekle i wyglada jakby sruby s14 wypadaly pomiedzy czterema z s13.