Skrzynie biegów a osiągi

Wszystko co tyczy się napędów. Skrzynie biegów, RWD,AWD,FWD,szpery, wały, półośki

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
TURBO maniac
Stały gość
Stały gość
Posty: 442
Rejestracja: sob 20 gru, 2003 13:42
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

To chyba troche trudne pytanie, ale może ktoś wie czy skrzynia z s13 (1.8CA) pasuje do silnika 2.0SR? A jeżeli tak, to na której skrzyni samochód z silnikiem 2.0T lepiej by przyspieszał? I jak wygląda porównanie przełożeń poszczególnych biegów obu tych skrzyń?
THX!
Gdy dał gazu to wał urwoł, bo pod maską było TURBO!
Anonymous

Sorry, że ja trochę z innej beczki, ale:
Jesli ta bryka na zdjęciu obok Twojego postu to Twój wóz, to powiedz mi, proszę, gdzie dostałeś te spojlerki. Ten typ ospojlerowania najbardziej mi się podoba, a nie wiem gdzie i za ile można by go kupić?
Pozdrowienia.
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Skrzynie nie pasója na 90%
Ale jeśli by pasowały to silnik 2.0T to (przeprowadziłem test w programi Car - niestety w stosunku do japońskich przełożeń - eiropejskie są dłóższe a ich nie znam)
i tak orginalna skrzynia do 100km/h 6,7 na 400m 14,5 a w przypadku skrzyni od s13 to do 100 6,6 a na 400m 14,5 także duzo nie zmienia....
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
TURBO maniac
Stały gość
Stały gość
Posty: 442
Rejestracja: sob 20 gru, 2003 13:42
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Kurde miałem problemy z kompem... Dzięki Jarkowy za info!
A co do tej bryki w awatarze to niestety nie jest ona moja, ale już niedługo :mrgreen:
Gdy dał gazu to wał urwoł, bo pod maską było TURBO!
PatiKTP

skrzynia w SR i CA nie jest kompatybilna, tak samo jak i cala reszta przeniesienia napedu (troche wiedzy zostalo z przymiarek do nissana ;) ).
Awatar użytkownika
mellow
Stały gość
Stały gość
Posty: 402
Rejestracja: ndz 21 wrz, 2003 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

PatiKTP pisze:skrzynia w SR i CA nie jest kompatybilna, tak samo jak i cala reszta przeniesienia napedu (troche wiedzy zostalo z przymiarek do nissana ;) ).


[OT] Kiedy 'Hachi' bedzie gotowe ? Jak juz bedzie prosze pokaz efekty pracy 8)
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
PatiKTP

[OT] na razie tak to wyglada:
Obrazek
tak w skrocie ;)

a w detalach to tak:
Obrazek
Obrazek
;)
Awatar użytkownika
mellow
Stały gość
Stały gość
Posty: 402
Rejestracja: ndz 21 wrz, 2003 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

IMHO bardzo dobrze robisz, ze podchodzisz do sprawy kompleksowo .... jak skonczysz bedzie ... mniam :mrgreen: 8)
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
Anonymous

pozwole sobie wtracić ze do swojego autka założyłem skrzynie od poprostu 2.0 Primera i moja nysa siestraszniew zmieniła już teraz nie pamiętam co mi siepodobało w tamtej poza tym ze był krótka ale teraz nysa smiga jak szalona przykład dzisiaj 230 na 4 tym biegu przy 7 tysiacach zostaje jeszcze 800 obrotów wcześniej wszystko co wycisnąłem z nysy na 4ce to 215 na odcieciu czyli 7800 mniej pali to fakt przyspieszenie zadowalające wrecz chyba lepiej nawet ciagnie a bieg 3 to juz jest zabawa wiele samochodów nioe moze siepogodzić hehe od 125 bo tak kończy sie 2 do 175 piąty bieg jest całkiem przyzwoity nawet przyspieszajac od 150 czuje siew trasie nie wkładam 3 a mam już 23 punkty karne ale do czerwca
Awatar użytkownika
dr Mike
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: pn 28 lip, 2003 11:50
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Memo pisze:pozwole sobie wtracić ze do swojego autka założyłem skrzynie od poprostu 2.0 Primera i moja nysa siestraszniew zmieniła już teraz nie pamiętam co mi siepodobało w tamtej poza tym ze był krótka ale teraz nysa smiga jak szalona przykład dzisiaj 230 na 4 tym biegu przy 7 tysiacach zostaje jeszcze 800 obrotów wcześniej wszystko co wycisnąłem z nysy na 4ce to 215 na odcieciu czyli 7800 mniej pali to fakt przyspieszenie zadowalające wrecz chyba lepiej nawet ciagnie a bieg 3 to juz jest zabawa wiele samochodów nioe moze siepogodzić hehe od 125 bo tak kończy sie 2 do 175 piąty bieg jest całkiem przyzwoity nawet przyspieszajac od 150 czuje siew trasie nie wkładam 3 a mam już 23 punkty karne ale do czerwca
:shock: :shock: :shock:
Jak mogą być lepsze prędkości i przyspieszenie jednocześnie?
PatiKTP

w tym wyjatkowym przypadku udalo sie polaczyc przyjemne z pozytecznym :mrgreen:
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

wnikliwa symulacja na CAR moze to wyjasnic to jest mozliwe (ale zaskakujace ze skoro sa takie korzysci to nissan tego nie zrobil przet Toba....)
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”