Dlaczego niedziala mi ta strona ?? ani ta ani zadna podobna TBC.
linki wrzucilem bez ogladania czy ktos moglby mi powiedziec czym otwieracie ta strone??
probowalem mozila i explorerem.
Waga:
zeliwne bez dampera 2,38kg
aluminium bez dumpera 1,12kg
aluminium bedzie jeszcze obrabiane- wlasnie zauwazylem ze nienacieli znaków rozrzadu takich jak sa na seryjnym kółeczku, oraz w wewnetrznej czesci mozna jeszcze sporo materiału zdjac, przez co zejdziemy ponizej 1kg !!!
dziubas pisze:a jak to wazyc ?przeciez to nie felga ze ciezarek nabijesz
Normalnie tak jak jest fabryczne wyważane czyli tam gdzie jest za dużo to jest zdejmowany materiał. Spójrz na czwarte zdjęcie jak w fabrycznym są wyfrezowane otwory.
Normalnie tak jak jest fabryczne wyważane czyli tam gdzie jest za dużo to jest zdejmowany materiał. Spójrz na czwarte zdjęcie jak w fabrycznym są wyfrezowane otwory.
aaa pytanie - dlaczego nie ma naciec w centrum ? wyciachac to
Niestety jako ze brak jakichkolwiek chetnych damper odpada- koszt przygotowania formy 1000 PLN !!
naciec w centrum= na kole przeznaczonym dla klimatyzacji- jesli ktos potrzebuje to wycina jesli nie to mozna zebrac caly material- lub od zewnatrz zostawic miejsce na nawiertu do wywazania- choc osobiscie wole sie wgryzc od strony silnika.
Co do dampera to nasze paski do napedow wspomagania i alternatora itak tłumia jakiekolwiec drgania układu korbowo-tłokowego !! A tym bardziej ze kilkunastoletnia guma niema juz swoich pierwotnych wlasciwosci i moze spowodowac wiecej zlego niz dobrego !!
aaa pytanie - dlaczego nie ma naciec w centrum ? wyciachac to
Niestety jako ze brak jakichkolwiek chetnych damper odpada- koszt przygotowania formy 1000 PLN !!
naciec w centrum= na kole przeznaczonym dla klimatyzacji- jesli ktos potrzebuje to wycina jesli nie to mozna zebrac caly material- lub od zewnatrz zostawic miejsce na nawiertu do wywazania- choc osobiscie wole sie wgryzc od strony silnika.
Co do dampera to nasze paski do napedow wspomagania i alternatora itak tłumia jakiekolwiec drgania układu korbowo-tłokowego !! A tym bardziej ze kilkunastoletnia guma niema juz swoich pierwotnych wlasciwosci i moze spowodowac wiecej zlego niz dobrego !!
A ja tu juz myslalem ze bedzie to jedyne takie kolko na swiecie, a tu DUPA
co z tego ze forma kosztuje 1000zl ? to zadne pieniadze przy nowym projekcie. A kase za wersje z damperem mozesz brac podwojnie bo nikt takiego czegos nie ma...
Co do dampera, to myslalem ze nowa guma bedzie, a ty mi tu o starej... uee
A ja tu juz myslalem ze bedzie to jedyne takie kolko na swiecie, a tu DUPA
co z tego ze forma kosztuje 1000zl ? to zadne pieniadze przy nowym projekcie. A kase za wersje z damperem mozesz brac podwojnie bo nikt takiego czegos nie ma...
Co do dampera, to myslalem ze nowa guma bedzie, a ty mi tu o starej... uee
eh kurdeeee....
Forma wtryskowa zeby mozna bylo guma damper do kolka przywulkanizowac i zeby byla to struktura jednorodna a nie ulep ktory powodowalby jeszcze wiekszy rezonans.
te zadne pieniadze to w tym momencie kolejny debet na koncie - niestety ja siebie niemoge na taki wydatek pozwolic
Kase za lekkie kolko+ damper mozna brac- jak najbardziej tylko zauwaz ze oprocz nas 2 i 1 niemca niema ZADNYCH chetnych na takie kołko.
a w dodatku niemiec chce bez dampera