Elektroszpera- w jakich miejscach zaspawać żeby było dobrze

Wszystko co tyczy się napędów. Skrzynie biegów, RWD,AWD,FWD,szpery, wały, półośki

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
luki924
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 57
Rejestracja: pt 28 gru, 2007 23:18
Lokalizacja: okolice Katowic
Kontakt:

Witam Panowie, jutro z kolegą będziemy eksperymentować i chcemy zrobić u niego elektroszperke, macie może jakieś zdjęcia gdzie dokładnie zaspawać i jak? pomóżcie proszę, na forum znalazłem zdjęcie ale z jakiegoś bmw, pozdrawiam i z góry dziękuję
Awatar użytkownika
janeks13 200sx
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 105
Rejestracja: śr 28 gru, 2005 21:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

www.driftforum.pl w dziale Garaż jest opisana elektroszpera w S13

nazwa posta to elektroszpera -KAZIO :)

powodzenia przy pracach

Janeks13
Awatar użytkownika
luki924
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 57
Rejestracja: pt 28 gru, 2007 23:18
Lokalizacja: okolice Katowic
Kontakt:

już po akcji, wydaje mi się że zrobiłem to prawie profesjonalnie :D , w niedziele wypad na tor, dam znać jak nyska daje radę, pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
dapper
Stały gość
Stały gość
Posty: 472
Rejestracja: pt 01 cze, 2007 08:30
Lokalizacja: Wrocław

luki924 pisze:już po akcji, wydaje mi się że zrobiłem to prawie profesjonalnie :D , w niedziele wypad na tor, dam znać jak nyska daje radę, pozdrawiam :)
Mistrzu a robiles jakies zdjecia jak to zrobiles bo bym chetnie tez sobie zalozyl. Wstawiales z s14 czy jakas samorobka?? Pozdrawiam.
______________
(O O/ - - \O O)
--------------------
.oo
Awatar użytkownika
luki924
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 57
Rejestracja: pt 28 gru, 2007 23:18
Lokalizacja: okolice Katowic
Kontakt:

nie no ja po prostu zaspawałem oryginalną z s13 :) zdjęcia mam jakieś, poprzeglądam, postaram się wstawić do jutra, pozdrowionka
Awatar użytkownika
janeks13 200sx
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 105
Rejestracja: śr 28 gru, 2005 21:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

hej i jak tam zdjęcia ?????

jakie wrażenia z jazdy ( zwykłej ulicznej i boków )

janek
Awatar użytkownika
luki924
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 57
Rejestracja: pt 28 gru, 2007 23:18
Lokalizacja: okolice Katowic
Kontakt:

witam ponownie, no niestety ze zdjęciami cienko, robiła je Kobietka i niestety są z boku i nie widać co było spawane. Co do jazdy, po zaspawaniu dziwnie sie wyjeżdża z garażu, parkuje i skręca powoli jadąc, dziwnie, nie mówię że bardzo źle, opony lubią piszczeć troszkę no i nie trudno zerwać przyczepność jednakże wydaje mi się że nie jest to wszystko aż tak wielką przeszkodą... da się jeździć również na codzień, takie jest moje zdanie
Awatar użytkownika
Raptor
Stały gość
Stały gość
Posty: 233
Rejestracja: ndz 17 lip, 2005 20:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

a jak z jazdą przy wyższych prędkościach (szególnie dziurwa a4) ??
Awatar użytkownika
Forest
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 504
Rejestracja: ndz 22 sty, 2006 18:03
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

jezdze z e-szpera z 3 miechy i moim zdaniem nie ma zadnych problemow . jesli ktos sie chce slizgac to albo kaaz albo e-szpera, innego wyjscia niema. ja ogolnie jestem mega zadowolony a parkowanie to zaden problem , kwestia przyzwyczajenia ze jedno kolo delikatnie przeskakuje przy parkingowych manewrach..

pozdro
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Jak dla mnie elektroszpera na codzien to przesada i trzeba miec sporo kasy na opony :) Jak zalozysz cos lepszego to szkoda je niszczyc... Chyba ze jezdzisz na uzywkach po 50zl to wtedy mozna sie meczyc...
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #005/06 Nie jestem alkoholikiem jestem koneserem bo pić nie muszę, piję bo lubię ...[/scroll]
Awatar użytkownika
dapper
Stały gość
Stały gość
Posty: 472
Rejestracja: pt 01 cze, 2007 08:30
Lokalizacja: Wrocław

No ja sie zastanawiam nad zaspawaniem...tylko jaka jest roznica miedzy taka zaspawana a e-szpera...i co jest ten kaaz???
______________
(O O/ - - \O O)
--------------------
.oo
Awatar użytkownika
Raptor
Stały gość
Stały gość
Posty: 233
Rejestracja: ndz 17 lip, 2005 20:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

kaaz - profi szpera - 1/1.5/2 way

co do zaspawania to się ciagle waham - niby mam sprawne 2 dyfry wiec jak mi nie spasuje zawsze moge wrócić do serii.

jeżdze czesto a4 kraków<>katowice lub kraków<>opole i nie chciałbym na mokrym w zakrecie wyleciec z drogi przez e-szpere
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Raptor pisze:kaaz - profi szpera - 1/1.5/2 way

co do zaspawania to się ciagle waham - niby mam sprawne 2 dyfry wiec jak mi nie spasuje zawsze moge wrócić do serii.

jeżdze czesto a4 kraków<>katowice lub kraków<>opole i nie chciałbym na mokrym w zakrecie wyleciec z drogi przez e-szpere
A mozesz wyleciec :)

Jak sie nie bawi stricte w Drift to spawanie dyferencjalu jest raczej malo ciekawym pomyslem. Jak masz dwa to jak ci sie nudzi mozesz sobie przekladac dyfry... choc trzeba miec cierpliwosc. Przy KAZ masz ta zalete ze jak cie zacznie za mocno ciagnac to mozesz zawsze ja rozpiac i uratowac dupsko, przy spawie pobawic sie jedynie w drift na drodze (o ile ci wyjdzie) :mrgreen:

Juz jak chce sie miec jakas namiastke to lepiej dyfer z s14...
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #005/06 Nie jestem alkoholikiem jestem koneserem bo pić nie muszę, piję bo lubię ...[/scroll]
Awatar użytkownika
Forest
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 504
Rejestracja: ndz 22 sty, 2006 18:03
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

ToM pisze:
Raptor pisze:kaaz - profi szpera - 1/1.5/2 way

co do zaspawania to się ciagle waham - niby mam sprawne 2 dyfry wiec jak mi nie spasuje zawsze moge wrócić do serii.

jeżdze czesto a4 kraków<>katowice lub kraków<>opole i nie chciałbym na mokrym w zakrecie wyleciec z drogi przez e-szpere
A mozesz wyleciec :)

Jak sie nie bawi stricte w Drift to spawanie dyferencjalu jest raczej malo ciekawym pomyslem. Jak masz dwa to jak ci sie nudzi mozesz sobie przekladac dyfry... choc trzeba miec cierpliwosc. Przy KAZ masz ta zalete ze jak cie zacznie za mocno ciagnac to mozesz zawsze ja rozpiac i uratowac dupsko, przy spawie pobawic sie jedynie w drift na drodze (o ile ci wyjdzie) :mrgreen:

Juz jak chce sie miec jakas namiastke to lepiej dyfer z s14...
TOM mam nadzieje ze jezdziles s13 z e-szpera piszac takie rzeczy :) ?
Ja przez takie komentrze balem sie zaspawac most, bo poza nauka driftu jezdze autkiem na codzien po bulki , do pracy itp i wogule mi to nie przeszkadza..... zero dyskonfortu, nawet przy wiekszych predkosciach.
co do opon to faktycznie nie warto kupowac nowych , ale jesli jezdzi ktos ma ochote troche pokatowac swoje auto to kupowanie nowych i tak mija sie z celem .

a co do twoich watpliwosci Raptor to jesli masz 2 mosty to wogule nie rozumeim twojego problemu :)

pozdro
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Forest do puki latasz po miescie (glownie po prostych itp.) to nie jest to az tak wielki dyskomfort, jak jezdzisz w trasy to juz zaczyna byc inaczej. Sproboj sie zapakowac na mokrym w jakis wiekszy luk itp. dla mniej wprawnego kierowcy moze sie to zakonczyc dzwonem.

Jesli kogos kreci drift to ok, ale jak ktos lubi sobie szybko pojezdzic po zakretach to jednak bardziej sie przydaja dobre opony i dyferencjal nie spiety na amen :)

Jak bedziesz kiedys na dolnym slasku to zapraszam do mnie :) polatamy na czas po zakretach zrozumiesz o co biega, a tam gdzie mozna to i bez szpery sobie moge tez bokiem polatac (choc moze nie tak efektownie)...

Wszystko kwestja gustu - ale moim zdaniem sztywny dyferencjal na trasy tak aby sobie bez nerwow i szybko pocisnac to raczej pomylka :)
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #005/06 Nie jestem alkoholikiem jestem koneserem bo pić nie muszę, piję bo lubię ...[/scroll]
ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”