Witam,
Wkrotce laduje do swojej s14 zestaw sprzegla docisku i kolo zamachowe okolo 4.5 kg stage 2
Mam teraz pytanko czy ktos kiedys cos takiego robil? Chodzi mi o fakt poniewaz wyczytalem ze czasami przy mocno lekkim kole potrafi szarpac na jalowym i trzeba go potkrecac ?
Czy ktos moze juz mial doczynienai z tym?
Lekkie kolo zamachowe
Moderator: Moderator
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
Kolega w Evo VIII ma lekkie kolo i smieszne jest, gdy czasem bez zgasniecia nie potrafi z miejsca ruszyc. Ja bym zostawil stock, bo na ulice nie potrzebujesz lekkiego, do driftu takze.
Dokładnie tak . Do driftu ci nie nie przyda , oraz na ulice . Wykorzystasz to tylko przy wysokich obratach . Czytałem ze koło zamochowe dobre na 1/4 i na tor .Airbog pisze:Kolega w Evo VIII ma lekkie kolo i smieszne jest, gdy czasem bez zgasniecia nie potrafi z miejsca ruszyc. Ja bym zostawil stock, bo na ulice nie potrzebujesz lekkiego, do driftu takze.
Bardzo duzo ludzi w stanach poleca kola / sami modifukuja poniewaz uwazaja to za jedno z podstatowych zabiegow do sportow motorowych. Druga sprawa bedzie nauczenie sie na nim jezdzic ale efekty sa imponujace.
Wracajac do tematu czy ktos wie jak to z biegiem jalowym?
Wracajac do tematu czy ktos wie jak to z biegiem jalowym?
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
- DarekAMS
- Coś już wiem
- Posty: 171
- Rejestracja: czw 09 lip, 2009 22:53
- Lokalizacja: AutoManiaSłupsk
- Kontakt:
Jakie koła macie i jak się sprawują w nyskach ?
Ja przy okazji zmiany skrzyni (dzisiaj) zamierzam dać swoje do stoczenia i wyważenia , robił już tak ktoś z Was ?
P.s
Takie koło daje więcej w dolnym zakresie obrotów a na wyższych obr. pogarsza osiągi.
Stratę na górze nadrabia się ostrymi wałkami rozrządu
Ja przy okazji zmiany skrzyni (dzisiaj) zamierzam dać swoje do stoczenia i wyważenia , robił już tak ktoś z Was ?
P.s
Takie koło daje więcej w dolnym zakresie obrotów a na wyższych obr. pogarsza osiągi.
Stratę na górze nadrabia się ostrymi wałkami rozrządu