bardzo prosty
po prostu wystarczy strumien powietrza z bova skierowac na blaszke przy jego wylocie (trzeba sobie dorobic)... uderzajace powietrze bedzie robilo sporo halasu.
patent prymitywnie prosty, i dziala jak trzeba...
zwykle im mniejsza odleglosc od bova tym lepszy efekt
DŹWIĘK PIGGY W SILNIKU Z BOVEM
Moderator: Moderator
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
ogólnie nie, ale jak dodasz że w zamkniętym pojemniku - to już takM9TEK pisze:"koło turbiny jest cieplesze powietrze a więc i większe ciśnienie"
to ,że jest cieplejsze wcale nie oznacza ,że jest wyższe ciśnienie - " Panie fizyk" - zgadza sie ?
dolot po puszczeniu przepustnicy jest w przybliżeniu zamkniętym pojemnikiem
wydatek turbiny jest stały (od pewnych obrotów),
IC stawia pewien opór, więc przed nim jest większe ciśnienie
powietrze za IC chłodnieje - zmniejsza swoją objętość, spada ciśnienie (objętość rur jest stała)
gdyby zaizolować IC tak żeby nie chłodził, to ciśnienie będzie takie samo w całym dolocie
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
U mnie byłoby z tym więcej roboty ponieważ Proprefect typ II upuszcza powietrze przez dziurki dookoła.ODINN pisze:bardzo prosty
po prostu wystarczy strumien powietrza z bova skierowac na blaszke przy jego wylocie (trzeba sobie dorobic)... uderzajace powietrze bedzie robilo sporo halasu.
patent prymitywnie prosty, i dziala jak trzeba...
zwykle im mniejsza odleglosc od bova tym lepszy efekt
to w ramach testu, zaloz puszke na bova i zobacz czy cos sie zmienilo
nie ma to jak domowe sposoby...
tu chodzi tylko zeby strumien powietrza uderzal w jakas powierzchnie.
nie ma to jak domowe sposoby...
tu chodzi tylko zeby strumien powietrza uderzal w jakas powierzchnie.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.