MAF->MAP, ECU master II, Remap, Blow off , ProPErfekt, S

intercooler, orurowania, filtry powietrza, bovy,

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
MKx
Stały gość
Stały gość
Posty: 285
Rejestracja: czw 09 mar, 2006 11:23
Lokalizacja: Kraków

Witam problem wygląda tak:

Po zwiększeniu ciśnienia doładowania na T28, przy zainstalowanym Blow off ProPerfekt, po zrobionym Remapie-> przy pełnym obciążeniu i zmianie biegu pojawia się MOCNE szarpanie ( po zdemontowaniu bova problem nie występuje)

- Firma od strojenia (remap) twierdzi ze winę za to ponosi zestawienie seryjnego ECU z bovem ProPRefektu

-ECU MASter II twierdzi że jest w stanie wystroić to tak że zniknie szarpanie

- Firma od strojenia twierdzi że ECUMASTER II ma za małą rozdzielczość i nawet jak zniknie szarpanie przy zmianie biegu, to pojawi się jakaś niestabilność przy innych obrotach

-Firma od remapa twierdzi że jak zastosuje w pełni sekwencyjnego BOV'a (HKS SQQV lub podróbka) problem można prawie całkowicie wyeliminować

-ProPerfekt twierdzi że z problemem z jego bovem (tym II - ten duży 2 tłoczkowy) się nie spotkał. Proponuje spróbować dorobić regulacje do jego bov'a

O co tu chodzi, czy ktoś potkał się z podobnym problemem i udało mu się go wyeliminować?

[ Dodano: Pią 29 Maj, 2009 08:12 ]
Naszło mnie jeszcze takie spostrzeżenie - czy tutaj dużo do powiedzenia nie ma zwiększona pojemność dolotu.
Bo skoro blow off upuszcza ciśnienie z powiedzmy 1,0bar do hmm nie wiem 0,2bar, to teraz w zależności od pojemności układu spadek o te (zakładane) 0,8bar odbywać się będzie po przez różną ilość upuszczonego powietrza...
W dolocie o większej pojemności (ja mam u siebie dużego FMIC) tego powietrza zejdzie sporo no i w związku z tym go bardziej zaleje (szarpnie)?

To są moje spostrzeżenia, czy ktoś umiałby się do powyższego odnieść??
Jedi
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 18
Rejestracja: pt 29 maja, 2009 22:44

uklad dolotowy z zaworem upustowym, (bez wiekszych ingerencji) bedzie zalewal samochod. Najlepszym rozwiazaniem jest wystrojenie auta na StandAllone, ale to juz drozsza bajka ok. 4-5 tys.;) ECU MASTER DET II powinien sobie z tym poradzic (oczywiscie dobry stroiciel), do tego wywalic przeplywke i zastapic ja MAP SENSOREM. Ewentualnie sprobuj zalozyc DV;) dzwon do project xs. Tworcy tego urzadzenia, a napewno jakas rade Ci dadza:] Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

problem rozwiązany - winna była delikatna nieszczelność na wężu podciśnienia do BOV'a,
ta nieszczelność sama w sobie wiele złego nie robiła, problem w tym że to był wspólny wąż z regulatorem ciśnienia paliwa ;)
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ dolotowy”