Montaż IC z odinowego ZG help

intercooler, orurowania, filtry powietrza, bovy,

Moderator: Moderator

JoKeR
Stały gość
Stały gość
Posty: 203
Rejestracja: pn 09 sty, 2006 20:10
Lokalizacja: Niemodlin
Kontakt:

Dzisiaj ściagłem zderzak i wywaliłem stare IC i sie zastanawiam jak zamontować tam icka o wymiarach 550\230\65

wszystkie porady fotki mile widziane

najbardziej mnie interesuje gdzie zamocowaliście samego icka czy zaraz przed chłodnice czy przed tymi trzema mocowaniami

Aku bede przenosił do bagażnika z rurami nie bedzie kłopotu ?? jakies ciecia otworów pod nie czy powiekszanie instniejacych?
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Poglądowe zdjęcia z montażu ma rtuber w swoim projekcie.
Od strony turbo wykorzystasz dziurę po seryjnym IC. Od strony kolektora musisz ciąć tą podstawkę od akumulatora. Ja sobie kupiłem nowy akumulator (od Hondy City), taki malutki, że mieści się idealnie w pozostałe miejsce. Samochód pali od pierwszego przekręcenia po tygodniu stania.
Co do montażu to mam tak samo jak rtuber czyli zamontowany w pasie wzmacniającym (trzeba go ciąć). Tylko ten sposób jest raczej nie najlepszym wyjściem, przynajmniej u mnie, bo u mnie wtedy okazały się za krótkie sylikony i musiałem wykorzystać rurę ze starego IC.
Ogólnie uprzedzam, że chińskie rączki nie mają idealnej powtarzalności w wykonaniu orurowania ;) ;)
Ja miałem problem z wykręceniem haka holowniczego, czego efektem było jego ucięcie :/
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
JoKeR
Stały gość
Stały gość
Posty: 203
Rejestracja: pn 09 sty, 2006 20:10
Lokalizacja: Niemodlin
Kontakt:

zdjęć juz nie ma dostępnych :(
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

JoKeR pisze:zdjęć juz nie ma dostępnych :(
opis jest najwazniejszy mysle, jakbys lecial po fotkach to bys zobaczyl ze nie w kazdym nissanie bedzie dokladnie tak samo

troche wyobrazni, wlasnej inwencji/interwencji i jazda... :mrgreen:

nie musi byc przeciez dokladnie tak na styk jak ma kolega
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
rtuber
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1204
Rejestracja: śr 20 lut, 2008 12:49
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Zdjęcia już są. :)
Obrazek
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!
JoKeR
Stały gość
Stały gość
Posty: 203
Rejestracja: pn 09 sty, 2006 20:10
Lokalizacja: Niemodlin
Kontakt:

wyjscie od turbiny wychodzi pod katem okolo 45 stopni a rura z icka jest zagieta pod katem 90* jak

jeszcze nie mam nie ta redukcje na wyjscie z turbo pasuje idealnie na rurze od icka jest juz spory luz

jak z tego wybrneliscię ?
Załączniki
SDC10211.JPG
Awatar użytkownika
Brutal
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 133
Rejestracja: śr 20 lut, 2008 11:53
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Kontakt:

Ja wsadziłem kolanko ze starego orurowania. Dodatkowo przeciąłem hotpipe (ale myślę, że dałoby się zrobić to bez cięcia).
rtuber
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1204
Rejestracja: śr 20 lut, 2008 12:49
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Ja mam ori flanszę w t28 z s14
Obrazek
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!
JoKeR
Stały gość
Stały gość
Posty: 203
Rejestracja: pn 09 sty, 2006 20:10
Lokalizacja: Niemodlin
Kontakt:

ori flansza wychodzi pod kątem prostym ?

tez wam brakowało tego silikonu ?
Awatar użytkownika
Brutal
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 133
Rejestracja: śr 20 lut, 2008 11:53
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Kontakt:

Flansza z T25 jest dłuższa (BTW dzięki rtuber za pomoc!). Do połączenia turbo i hotpipe w ogóle nie korzystałem z silikonów dołączonych do zestawu. Wykorzystałem wspomniane wcześniej kolanko i jakoś udało się podłączyć.
rtuber
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1204
Rejestracja: śr 20 lut, 2008 12:49
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

JoKeR pisze:ori flansza wychodzi pod kątem prostym ?

W s13 flansza wychodzi pod takim kątem jak na foto w 1 poście, problem w tym ze jest długa.
W s14 też nie wychodziła pod kontem prostym, ale pod większym niż w s13. Dodatkowo jest krótsza co pomaga w montażu :)
Ostatnio zmieniony śr 01 lip, 2009 20:05 przez rtuber, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Ja uciąłem ok 2 cm ze starego gumowego kolanka. Nałożyłem na końcówkę wyjścia z kompresora i wtedy ten redukcyjny sylikon pasuje wręcz idealnie.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
rtuber
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1204
Rejestracja: śr 20 lut, 2008 12:49
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

kamilp1908 pisze:Ja uciąłem ok 2 cm ze starego gumowego kolanka. Nałożyłem na końcówkę wyjścia z kompresora i wtedy ten redukcyjny sylikon pasuje wręcz idealnie.
Nic dodać nic ująć, identyczną metodę zastosowałem u siebie .
Obrazek
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ dolotowy”