BOV - Witam ;) i...pytanie

intercooler, orurowania, filtry powietrza, bovy,

Moderator: Moderator

Fila.
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 614
Rejestracja: wt 29 lip, 2003 15:56
Lokalizacja: nikad
Kontakt:

bzx pisze:zalożyłem BOV i kicha, otwiera się przy otwartej przepustnicy, regulacja nic nie daje, wygląda na to że wina leży po stronie sprężyny. Z czego dobrać taką sprężynę?, objeździłem pare sklepów i nic nie mają takiego

moze ktoś ma sprzedać - sprężynka o wymiarach:
średnica zewnętrzna - 36mm
wysokość - ok. 45mm po wyjęciu
W sklepie nie znajdziesz najlepiej jest dorobic... Ja do swojego dorabiałem (bo zepsulem) i kosztowalo to okolo 10 zł. Znajdz u siebie w Rzeszowie zakład który zajmuje sie dorabianiem sprezyn zrobia ci kilka i za grosze.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
DrRedDevil
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
Lokalizacja: z R-Sport'u
Kontakt:

bzx pisze:moze ktoś ma sprzedać - sprężynka o wymiarach:
średnica zewnętrzna - 36mm
wysokość - ok. 45mm po wyjęciu
A jaka grubość drutu i ile ma pełnych uzwojeń...?
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve

www.ProRacingTechnology.com
bzx

grubość 2.5mm, ma 3 pełne uzwojenia + zakończenia, drut stalowy.
dopiero dzisiaj mogłem sprawdzic jak odkopałem auto, zasypało mnie po szyby :angered:
Załączniki
bov mm.jpg
bov mm.jpg (42.64 KiB) Przejrzano 2847 razy
Awatar użytkownika
DrRedDevil
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
Lokalizacja: z R-Sport'u
Kontakt:

Masz bardzo mocną sprężynę, ja stosuję sprężyny o bardzo podobnych parametrach w BOV'ach, które wytrzymują ponad 2 Bar ciśnienia. Obawiam się, że przyczyna jest gdzie indziej.
Nie jestem pewien, bo przez internet ciężko jest wydać właściwą diagnozę, ale może przyczyna leży po stronie zbyt dużego ściśnięcia sprężyny, która nie pracuje prawidłowo... Ale jeszcze raz, otwiera Ci się tylko wtedy jak jest pod obciążeniem (z otwartą przpustnicą), a na biegu jałowym jest zamknięty...?
Pod co podłączyłeś przewód od podciśnienia.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve

www.ProRacingTechnology.com
bzx

szkoda ze to nie ciśnienie 2 barów jest przyczyną :) jest seria. no ale coś tu jest nie tak faktycznie.

Podłaczony jest przed przepustnicą ( patent jak na zdjęciu ), podciśnienie z weżyka za przepustnicą koło masy - jak na stronce, z tego grubszego.

Otwiera się i na jałowym i na obciążeniu, tyle że na jałowym obroty w miarę się ustawiają na 850 - 900 ( przed montażem było idealnie 850 ) a na otwartej przepustnicy najpierw go zamyka i od razu ciśnienie go wypycha, i to na nie wysokich obrotach. jak jade to słychać jak pracuję, świszczy sobie przy zmianach i odjęciu gazu ale też jak wcisne mocniej gaz to slychać ciągły świst z niego. w czasie jazdy przy wrzuceniu jałowego obroty spadają i chce zgasnąc.
Sprężyna jak jest mocniej ściśnięta to nieszczelnośc jest mniejsza, tak że po tym mi się wydawało że jest za słaba, no ale teraz to juz nie wiem co jest.
Załączniki
S13GR bov.jpg
S13GR bov.jpg (68.74 KiB) Przejrzano 2815 razy
ChEsTeR

Albo za slaba albo zle sopasowany tlok. wstaw mocniejsza i wyreguluj zeby bylo zamkniete na wolnych.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ dolotowy”