Opiłki w kolektorze dolotowym!!

intercooler, orurowania, filtry powietrza, bovy,

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

Postanowilem zalozyc nowy temat z prostego powodu!!! Chce wszystkich ostrzec przed bagatelizowaniem luzu na turbinie ewentualnie peknieciem wirnika(to zdarzylo sie akurat w NISSANIE ktorego kupilem oraz w nisku z ktorego kupilem kolektor dolotowy!!) Niestety IC nie wylapal wszystkiego!!
Wiec mam pytanie!! Co mam teraz zrobic? Od czego zaczac?? Jak wyczyscic IC ?? Dodam ze jest caly zalany olejem!! Caly dolot wyglada jak jeden wielki kanal olejowy!!
Moge uzyc rozcienczony Motosol?? Czy mi zje IC-ka ??Czy moze mam uzyc benzyny ekstrakcyjnej?? Lub jakiegos rozpuszczalnika??
Dzieki za wszelkie odpowiedzi!!
P.S. zmiencie na wszelki wypadek wasze garrety na hks-y turboneticsy albo inne turbiny!!!Chyba kazda nawet najgorsza turbina firmy NO NAME bedzie mialal lepsza renome niz GARRETT T25!!!
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

proponuje K2 do mycia silników lepiej daje niz nitro czy benzynka :) a co do t25 to kazda rozklekotana turbinka tak sie bedzie zachowywać.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
ChEsTeR

Najlepeij bezynka extrakcyjna zalac caly IC i poczekac. Potem wylac i jeszcze raz zalac mniejsza iloscia o machac calym zeby sie resztki wyplukaly ja jak myłem swój to cala butle zuzyłem za to potem w srodku nie bylo ani grama oleju. Nitro odradzam jezeli Ic ma elementy plasikowe.
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

A jak sie najlatwiej dobrac do IC? Czy zeby wymatowac IC to trzeba zdjac zderzak czy wyciaga sie go od strony kola??Czy to normalne ze na koncu kolektora dolotowego jest 5mm warstwa spieczonego oleju!!?? Tam od strony wejscia przewodu od odpowietrzenia silnika!! Czy to mozliwe zeby przez odpowietrzenie silnika tyle oleju napchalo?? Jesli nie to czego sie moge spodziewac w silniku?? Skonczone pierscienie?? Czy taka ilosc oleju mogla byc tam wtloczona przez umarla turbosprezarke??
Awatar użytkownika
fazolx1
Stały gość
Stały gość
Posty: 281
Rejestracja: śr 06 paź, 2004 00:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

A oto mam takie pytanie z innej troche strony ale podobne zagadnienie. Mam resztki oliwy z oliwek :) w przewodach od turbo , ale dopiero na odcinku 3-4 kolanka (seryjny dolot) i tu nasówa się pyanie (bo sie nieznam) Owe resztki mogą pochodzić z "kiedyś uszkodzonej" turbiny.Teraz powiedzmy że zdejmuje przewody miedzy turbo a IC, i wsadzam palec do turbiny , jeżeli tam niewyczówam śladu oleju to oznacza że turbo jest ok - a ja mam spiskowoą teorie dziejów , czy może to nic nie znaczy bo jest tam ciśnienie i na jej wylocie niema oleju ale zatrzymuje sie na 3-4 kolanku (tzn tam jest wyczówalne coś lepkiego i brudnego pod paluchem)?
Wreszcie jeździ , i to jak ;)
cziko

fazolx1 pisze: 3-4 kolanku (tzn tam jest wyczówalne coś lepkiego i brudnego pod paluchem)?
lepkie i brudne to tam bedzie zawsze szefie :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ dolotowy”