Bład przepływomierza w ecu

intercooler, orurowania, filtry powietrza, bovy,

Moderator: Moderator

Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

a gdzie to pisalo ze na postoju? troche dziwne zeby na postoju zamknac przeplywke :lol: :lol: raczej wymiana albo niech ktos sprawdzi kable jak kolega lubi drutowac to rozne rzeczy moga sie dziac :)
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
TiGRA
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 1777
Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
Kontakt:

Cholera sprawdziłeś czy nie masz przebicia między kablami?

Jak 3 razy zmieniałeś przepływke to raczej kable popier..lone masz, a ty na hama szukasz winy w przepływce.
Inna opcja komp jest do pizdy. :roll:
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Przepływkę zamykało na !postoju!. Poza tym odczyty z przepływki nisstune pokazywał dobre, prawdę mówię Binio?

Do tego dzisiaj po dosyć długiej trasie na autostradzie :twisted: sytuacja się pogorszyła. Auto gaśnie na wolnych. Po odpięciu przepływki wszystko wraca do normy.
Coś czuje że mogło dmuchnąć tą uszczelkę pod ssakiem. nie ma lekko :(

Tigra kompy były zakładane 3 różne, w tym nisstune. Po za tym coś tam sprawdzałem ale naprawdę kiepsko kukam tą elektrykę, więc i tak nic pewnego nie ustaliłem. Zabiorę auto do elektryka zanim kolektor zrzucę to się wyjaśni sprawa. Na co chłop ma zwrócić uwagę? Tylko czy nie ma przebicia?
ok, ale nadal nie wiem przy jakich obrotach ile Volt powinno wskazywać ??
[ściema]To najlepiej sprawdzić na aucie stającym obok. Temperatura powietrza, ciśnienie atmosferyczne chyba tez, będą robiły przekłamania. wiec tak na odległość to można podać bardzo przybliżoną wartość raczej.[/ściema] ;)
Ostatnio zmieniony wt 13 lip, 2010 14:00 przez PiotrekŁDZ, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Temperatura powietrza i ciśnienie nie ma żadnego znaczenia dla wskazań przepływki, takie to sprytne urządzenie - mierzy masę powietrza bez względu na jego gęstość...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

PiotrekŁDZ pisze:Przepływkę zamykało na !postoju!. Poza tym odczyty z przepływki nisstune pokazywał dobre, prawdę mówię Binio?
Zgadza sie , pomiar na drugim aucie z nistune pokazał ten sam wynik , but w podłoge na postoju i przy okolo 6000 obrotów zamyka sie seryjna przeplywka...
Awatar użytkownika
demolik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 117
Rejestracja: wt 06 paź, 2009 20:34
Lokalizacja: WROCŁAW

PiotrekŁDZ pisze:Ja dzisiaj swoją sprawdzałem jeszcze raz. Bardzo podobne wartości. W spoczynku nawet więcej bo 0.8-0.9. Najlepiej załóż wtyczkę z jakimś kawałkiem kabla podpiętym do pinu d i badaj na włączonym silniku.
Zsunąłem tą gumkę z wtyczki i wpiąłem się miernikiem we wtyczkę od tyłu czyli tam gdzie wchodzą kable - najprostszy sposób jaki wymóżdżyłem, nie trzeba nic odłączać.

Na postoju
- wolne obroty 1,5V
- przy 6000 3V

Wydaje mi się że jednak przepływka jest u mnie ok, ale jeśli ktoś zechciałby potwierdzić pomiary byłbym wdzięczny
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Problem rowiazany :!: :!: :509: Padła uszczelka miedzy kolektorem a portkami od kolektora ssącego. Była z polonitu czy tam keraglitu i nie dała rady. Teraz jest zbrojona, dorabiana u pana tadka. Zobaczymy ile wytrzyma :mrgreen:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ dolotowy”