mam pytanko, co to jest, i czy jest mi to potrzebne ? po odpięciu wtyczki w zasadzie chyba nic się nie zmieniło, ciśnienie doładowania się podniosło z 0,8 na 0,9b (za nic nie mogę wyżej bo strzela z wydechu i się krztusi)
przy sprawdzaniu miernikiem caly czas pokazuje 75ohm bez względu na ruszanie kółkiem w środku (rozkręcałem to )
czujnik ci?nienia? ca18det
Moderator: Moderator
no to rewelacja jestem zwolennikiem tezy, że im prościej tym lepiej przy najbliższej wizycie w garażu pójdzie won
a przy okazji, czy jeśli odepnę klapke wastgate żeby sprawdzić tylko czy dmuchnie mi 1b bez pałowania po mieście pół nocy, zrobie wielką krzywde mojej t28?
a przy okazji, czy jeśli odepnę klapke wastgate żeby sprawdzić tylko czy dmuchnie mi 1b bez pałowania po mieście pół nocy, zrobie wielką krzywde mojej t28?
A gdzie to sie niby znajduje?
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Ludzie jeżdżą na 1.2 bara z T28 i nic się nie dzieje. Najłatwiej ten test robi się ściągając i zatykając wężyk od westa...tylko że jest jeden szkopuł. Jak masz seryjnego kompa to i tak 1 bara Ci nie naładuje bo komp od razu odcina paliwo i dlatego jest efekt zamulenia.michalek pisze:a przy okazji, czy jeśli odepnę klapke wastgate żeby sprawdzić tylko czy dmuchnie mi 1b bez pałowania po mieście pół nocy, zrobie wielką krzywde mojej t28?
takiego czegos jak masz na foto to nie kojarze z mojej s13
co do odpinania klapki wg, to ci nic nie naladuje bo wszystkie spaliny mina ci turbine,
z podnoszeniem boostu uwazaj bo jak ci paliwa za malo doleje to bedzie stuk i tloki moga splynac, jak nie masz AFR albo EGT to nie eksperymentowal bym tak.
sciagania wezyka z WG nie polecam.
na seryjnym kompie ~1bar tylko
co do odpinania klapki wg, to ci nic nie naladuje bo wszystkie spaliny mina ci turbine,
z podnoszeniem boostu uwazaj bo jak ci paliwa za malo doleje to bedzie stuk i tloki moga splynac, jak nie masz AFR albo EGT to nie eksperymentowal bym tak.
sciagania wezyka z WG nie polecam.
na seryjnym kompie ~1bar tylko
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Najczęściej w CA18DET Air regulator wygląda tak
czyli jest okrągły
rzadziej spotykany jest właśnie ten kwadratowy
Działa gdy silnik jest zimny i podnosi obroty tak jak wyżej koledzy napili.
Służy do szybszego nagrzania silnika.
czyli jest okrągły
rzadziej spotykany jest właśnie ten kwadratowy
Działa gdy silnik jest zimny i podnosi obroty tak jak wyżej koledzy napili.
Służy do szybszego nagrzania silnika.
mam wlutowany chip h-dev stg2, mapki przygotowane pod 1 1,2b (w nim teoretycznie) wymogi napisane na stronie spełniam, chip w zasadzie powinien mi ściągać boost cuta i powinno pchać ponad bara aż miło, przy czym praktyka wygląda tak że regulując mbc do 0,8 0,9b jest git, idzie bardzo prędko, poczym ciut więcej podkręce i już strzela z wydechu, szarpie, i dopuki nie zmniejszę doładowania na te 0,8b jest lipa
szukam przyczyny cały czas, bov powinien trzymać okolice 0,9b ale nawet jak go odpinam to jest to samo, mbc mam od Scootera więc ma działać, pomysły powoli zaczynają mi się kończyć
ps. bardzo dziękuje za obszerne wyjaśnienie co to takiego
szukam przyczyny cały czas, bov powinien trzymać okolice 0,9b ale nawet jak go odpinam to jest to samo, mbc mam od Scootera więc ma działać, pomysły powoli zaczynają mi się kończyć
ps. bardzo dziękuje za obszerne wyjaśnienie co to takiego
Ostatnio zmieniony śr 09 lut, 2011 17:00 przez michalek, łącznie zmieniany 1 raz.
napisz dokladnie swoj setup
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
- ic od iveco
- t28
- usunięte podciśnienia sterujące ciśnieniem na listwie? to z trzema wężykami przy power transistor
- stożek gąbkowy pipercross
- świece platynowe
- w kompie chip h-dev stg2
- mbc od Scootera
- bov "the sun"
- walbro 255
- wydech 3" dp, reszta 2,5" na dwoch tłumikach przelotowych
czy jeżdzone na 95, czy na 99+ z shella to samo caly czas ;/ musze się jeszcze poupewniać co do cas'a czy jest idealnie na 15'
- t28
- usunięte podciśnienia sterujące ciśnieniem na listwie? to z trzema wężykami przy power transistor
- stożek gąbkowy pipercross
- świece platynowe
- w kompie chip h-dev stg2
- mbc od Scootera
- bov "the sun"
- walbro 255
- wydech 3" dp, reszta 2,5" na dwoch tłumikach przelotowych
czy jeżdzone na 95, czy na 99+ z shella to samo caly czas ;/ musze się jeszcze poupewniać co do cas'a czy jest idealnie na 15'
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Jak masz od kogo,pozycz kompa z 4 mapkami i sprawdz czy tez bedzie strzelał.
Moze cos z tym chipem?
Moze cos z tym chipem?
wątpię żeby ktoś chciał mi wysłać, bo z Krakowa czy okolic chyba nikt niema, przyczym przed wrzucaniem chipa też nie mogłem przejść ponad 0,8 0,9 więc chyba coś innego jeszcze paskudzi