Jako że ładną mamy wiosnę tej zimy na myśl przychodzi mi żeby podłubać przy autku, na pierwszy ogień idzie montaż BOV`a i tutaj mam pytanko do doświadczonych userów, jaki wybrać? Czy jakiś używany, czy nowy itp itd. Kubus ma do sprzedania jakiś sprzęt do lekkiej naprawy no i myślę czy by nie odkupić (lepiej żeby kasa została w klubie ) Do dyspozycji mam ok 300zł, ważne jest jeszcze żeby to w miarę łatwo można było zamontować gdyż pod maską to ja sprawnie nie działam.
Pozdrówka
Jaki BOV wybrać?
Moderator: Moderator
tak wlasnie tak jak juz Tobie pisalem bede miec go na dniach lezacego na biurku...jest to wyrob 2M. jednotloczkowyMicz pisze:Jako że ładną mamy wiosnę tej zimy na myśl przychodzi mi żeby podłubać przy autku, na pierwszy ogień idzie montaż BOV`a i tutaj mam pytanko do doświadczonych userów, jaki wybrać? Czy jakiś używany, czy nowy itp itd. Kubus ma do sprzedania jakiś sprzęt do lekkiej naprawy no i myślę czy by nie odkupić (lepiej żeby kasa została w klubie ) Do dyspozycji mam ok 300zł, ważne jest jeszcze żeby to w miarę łatwo można było zamontować gdyż pod maską to ja sprawnie nie działam.
Pozdrówka
do zrobienia jest:
1. dorobienie nowego tloczka pod wymiar
2.dorobienie nowej sprezyny.
3. przetoczenie korpusu od wew.
4. no i dorobienie flanszy.
niestety nie dam gwarancji ze to bedzie wszystko cacy po tej operacji.
Thou S-H-to-tha-izzalt not bear false witness against thy neighbour n' shit.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
Za tę cenę to nieposzalejesz w nówkach. Sam ostatnio szukałem i zdecydowałem się na produkt 2M od Dr.RedDevil i jak narazie sobiem chwale pssssssssyka a i silnik nie przygasa więc wszystko ok. PolecamMicz pisze:Jako że ładną mamy wiosnę tej zimy na myśl przychodzi mi żeby podłubać przy autku, na pierwszy ogień idzie montaż BOV`a i tutaj mam pytanko do doświadczonych userów, jaki wybrać? Czy jakiś używany, czy nowy itp itd. Kubus ma do sprzedania jakiś sprzęt do lekkiej naprawy no i myślę czy by nie odkupić (lepiej żeby kasa została w klubie ) Do dyspozycji mam ok 300zł, ważne jest jeszcze żeby to w miarę łatwo można było zamontować gdyż pod maską to ja sprawnie nie działam.
Pozdrówka
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
Znam tego BOV'a i problem z jakim się Kubus borykał. Do zrobienia w nim jest dokładnie to, co Kubus napisał, ale jeśli będę mógł jeszcze coś doradzić, bądź rozwiać wątpliwości, to służę swoją osobą.kubus pisze:tak wlasnie tak jak juz Tobie pisalem bede miec go na dniach lezacego na biurku...jest to wyrob 2M. jednotloczkowyMicz pisze:Jako że ładną mamy wiosnę tej zimy na myśl przychodzi mi żeby podłubać przy autku, na pierwszy ogień idzie montaż BOV`a i tutaj mam pytanko do doświadczonych userów, jaki wybrać? Czy jakiś używany, czy nowy itp itd. Kubus ma do sprzedania jakiś sprzęt do lekkiej naprawy no i myślę czy by nie odkupić (lepiej żeby kasa została w klubie ) Do dyspozycji mam ok 300zł, ważne jest jeszcze żeby to w miarę łatwo można było zamontować gdyż pod maską to ja sprawnie nie działam.
Pozdrówka
do zrobienia jest:
1. dorobienie nowego tloczka pod wymiar
2.dorobienie nowej sprezyny.
3. przetoczenie korpusu od wew.
4. no i dorobienie flanszy.
niestety nie dam gwarancji ze to bedzie wszystko cacy po tej operacji.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
I ja mam pytanko odnośnie BOV`a. Jak to jest w przypadku s14a?? U nas jest coś takiego jak zawór recyrkulacyjny (nie pamiętam jak to sie fachowo nazywa). Wiec czy przy montarzu takiego Bov`a np 2M trzeba to wymontować, czy te urządzenia mogą współpracować?? Ile kosztuje nówka 2M i jak to pracuje w s14a??
Dzięki za odpowiedź.
Dzięki za odpowiedź.
dolaczam sie do pytania. moze jakas stronka ??Ramzes pisze:...Ile kosztuje nówka 2M...
Dzięki za odpowiedź.
[scroll][center]*** ORDYNUSS Team *** member # 000,5/06
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę[/center][/scroll]
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę[/center][/scroll]
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
Strona się objawi jak będzie odpowiednio dużo materiału, a na razie musicie korzystać z opinii użytkowników...
Co do pytania, to BOV zastępuje oryginalny zawór, który jest wpięty w układ. W miejsce wyjścia z układu dolotowego montuje się BOV’a (miejsce najłatwiejsze do tej operacji, ja wykorzystałem kolanko gumowe, i załatwiło całą sprawę}. Dodatkowo zaślepiłem powrót z zaworu fabrycznego, tak, żeby na wszelki wypadek nic tam się nie dostało, bo wpadłoby od razu przed turbinę, bez żadnego filtra po drodze . Tydzień po kupnie mojego samochodu miałem już BOV'a zamontowanego i tak jest do tej pory, a przy dobrej regulacji, nic niepożądanego się z nim nie dzieje jak również praca silnika pozostaje OK.
Co do cen, to w obecnej chwili zachodzi kilka istotnych zmian w konstrukcjach zaworów 2m, już niedługo będę mógł przekazać szczegóły, i nie tylko, ale to niespodzianka będzie...a cena chodź jeszcze nie ustalona, to nie powinna przekroczyć 800PLZ, coś koło 750PLZ, ale będzie wiadomo, jak zostanie zamknięty cały projekt. Jeśli macie pytania natury technicznej, to zadawajcie je na forum, lub zapraszam na priv/mail, postaram się na nie odpowiedzieć.
Co do pytania, to BOV zastępuje oryginalny zawór, który jest wpięty w układ. W miejsce wyjścia z układu dolotowego montuje się BOV’a (miejsce najłatwiejsze do tej operacji, ja wykorzystałem kolanko gumowe, i załatwiło całą sprawę}. Dodatkowo zaślepiłem powrót z zaworu fabrycznego, tak, żeby na wszelki wypadek nic tam się nie dostało, bo wpadłoby od razu przed turbinę, bez żadnego filtra po drodze . Tydzień po kupnie mojego samochodu miałem już BOV'a zamontowanego i tak jest do tej pory, a przy dobrej regulacji, nic niepożądanego się z nim nie dzieje jak również praca silnika pozostaje OK.
Co do cen, to w obecnej chwili zachodzi kilka istotnych zmian w konstrukcjach zaworów 2m, już niedługo będę mógł przekazać szczegóły, i nie tylko, ale to niespodzianka będzie...a cena chodź jeszcze nie ustalona, to nie powinna przekroczyć 800PLZ, coś koło 750PLZ, ale będzie wiadomo, jak zostanie zamknięty cały projekt. Jeśli macie pytania natury technicznej, to zadawajcie je na forum, lub zapraszam na priv/mail, postaram się na nie odpowiedzieć.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
to ja mam jeszcze pytanko odnośnie tego Kubusiowego bova: czy po tych remontach to dalej będzie markowy w pełni działający 2m? Szkoda wydawać kaskę żeby się okazało że nie da się już go wskrzesić lub że nie będzie dobrze działał. Czy podjęlibyście się inwestycji w takiego bova? Dzięki wszystkim za helpa.
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
Z rozmów z Kubusem na temat BOV'a powstała diagnoza, że trzeba z nim postąpić jak z silnikiem, w którym brak kompresji, należy zrobić nad wymiar, coś jak kolejny szlif, czyli przetoczyć korpus o 0.1 - 0.2 mm (chyba, że będzie konieczne większe przetoczenie), oczywiście dla utrzymania odpowiedniej szczelności tłoczka, należy pod nowy wymiar korpusu zrobić od nowa tłoczek (w przypadku Kubusowego zaworu, należy również tłoczek zrobić wyższy o 5 mm w stosunku do oryginalnego), tłoczek pasowany powinien być na 0.1mm. Na końcu dla zgranego duetu, przydałaby się nowa sprężyna, średnica zewnętrzna 30 mm, średnica drutu 2.2 mm, wysokość według oryginalnej sprężyny. Taki setup da zupełnie nowy zawór, który trzeba będzie jedynie wyregulować, i jeździć. Koszt całości nie powinien przekroczyć 100PLZ, a wykona to każdy tokarz z okolicy. Jedynie co należy sprawdzić na koniec, to osadzenie pierścienia segera. który spina cały mechanizm.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
BOV mozna zamontowac rownolegle do oryginalnego zaworu recyrkulacyjnego np:
montaz BOV niestety po niemiecku
Ale moim zdaniem to maslo maslane. Do tego jeszcze dochodzi sprawa, ze originalny zawor od 0.7 bara jest nieszczelny (wielu moich znajomych mialo ten problem). Wiec go wyrzucilem i na jego miejsce zamontowalem Blitz SS. Niestety Blitz SS dostalem z USA na rurze z jakiegos innego auta, wiec musialem przerobic oryginalny zawor. Sfrezowalem flansze i przykrecilem na nia Blitza. Chodzi super. Pozostaje mi tylko jeszcze Katalizator do wymiany na 100 komorowy, bo oryginalny z BOV dlugo nie pociagnie.
Pozdr
IDH
montaz BOV niestety po niemiecku
Ale moim zdaniem to maslo maslane. Do tego jeszcze dochodzi sprawa, ze originalny zawor od 0.7 bara jest nieszczelny (wielu moich znajomych mialo ten problem). Wiec go wyrzucilem i na jego miejsce zamontowalem Blitz SS. Niestety Blitz SS dostalem z USA na rurze z jakiegos innego auta, wiec musialem przerobic oryginalny zawor. Sfrezowalem flansze i przykrecilem na nia Blitza. Chodzi super. Pozostaje mi tylko jeszcze Katalizator do wymiany na 100 komorowy, bo oryginalny z BOV dlugo nie pociagnie.
Pozdr
IDH
287 KM, 375 Nm przy 0.9 bara na seryjnej turbinie, 1/4 mili 14.17 (Hockenheim - Public race days 2007. Aktualna lista modow - tutaj. Bodykit BOMEX.
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
Ja u siebie go wywaliłem, razem z pierwszym tłumikiem, prawie nie ma różnicy akustycznej, jest cichoidh pisze:Pozostaje mi tylko jeszcze Katalizator do wymiany na 100 komorowy, bo oryginalny z BOV dlugo nie pociagnie.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
@DrRedDevil: tez o tym myslalem...
Jesli chodzi o BOV to moim faworytem jest HKS SSQV. Super Sound - glosny jak cholera. Ale niestety drogi.
Jak wyglada 2M? Ma ktos jakies fotki, linki?
IDH
Jesli chodzi o BOV to moim faworytem jest HKS SSQV. Super Sound - glosny jak cholera. Ale niestety drogi.
Jak wyglada 2M? Ma ktos jakies fotki, linki?
IDH
287 KM, 375 Nm przy 0.9 bara na seryjnej turbinie, 1/4 mili 14.17 (Hockenheim - Public race days 2007. Aktualna lista modow - tutaj. Bodykit BOMEX.
Nie najlepsze ale zawsze
- Załączniki
-
- BOV (2) (Medium).JPG (86.18 KiB) Przejrzano 8635 razy
-
- Montaz_BOV.011.jpg (39.08 KiB) Przejrzano 8638 razy
To nie jest zaden HKS SSQV tylko jakas podruba! 100$ uwazam ze to za duzo! Za te pieniadze moszesz juz miec jakis firmowy BOV, mimo ze nie nowy.
Zegar Greddy? Nie jest zly, ale to juz jak kto lubi.
A ten drugi? Podoba mi sie w nim wyswietlacz!
Pozdr
IDH
Zegar Greddy? Nie jest zly, ale to juz jak kto lubi.
A ten drugi? Podoba mi sie w nim wyswietlacz!
Pozdr
IDH
287 KM, 375 Nm przy 0.9 bara na seryjnej turbinie, 1/4 mili 14.17 (Hockenheim - Public race days 2007. Aktualna lista modow - tutaj. Bodykit BOMEX.
za 800pln sa Greddy Type S, ale 2M tez dobre - zwlaszcza te sterowane membrana - o cene pytaj DrRedDevila.
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
powered by:Japan Sport Service