Zdemontowałem ori przepływkę i zmierzyłem średnicę wewnętrzną rury od turbo. Jest 60mm. Przepływka Z32 ma średnicę zewnętrzną 80mm od strony turbiny. Zastanawiam się teraz jak to połączyć. Znalazłem na allegro łącznik przejściówkę z 63mm na 80mm taki. Po dokupieniu takiej rury i skróceniu jej do koło 4 cm mógłbym to połączyć. Ta rura 60mm posłużyła by do połączenia seryjnego dolotu idącego od turbo z redukcją 63mm/80mm. Wada takiego rozwiązania to wydłużona długość dolotu przez co będzie mało miejsca na filtr. inne rozwiązanie to wymiana rury na grubszą dedykowaną do CA i przepływki Z32, ale takiej nie mogę nigdzie znaleźć. Ja macie jakies patenty na połączenie tego to się podzielcie.
Jak ktoś wie gdzie w PL można kupić adapter mafZ32/filtr powietrza to też niech napisze. Znalazłem kilka uniwersalnych ale one raczej do tego przepływomierza nie podejdą. Wiem, że można kupić np. filtr Apexi razem z adapterem do Z32 ale te filtry są drogie.
Monta? przep?ywki Z32 do orginalnego dolotu ca18det
Moderator: Moderator
Zrob caly custom dolot od turbo do przeplywki wtedy dwie opcje:
- wyspawanie calosci z nierdzewki albo zwyklej rury i na koniec np. silikon redukcyjny
- poskladac z silikonowych kolanek, kawalkow rury itp
- wyspawanie calosci z nierdzewki albo zwyklej rury i na koniec np. silikon redukcyjny
- poskladac z silikonowych kolanek, kawalkow rury itp
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Na chwilę obecna chyba złożę na seryjnym przewodzie w sposób jaki opisałem, ale w przyszłości wyspawam całość z nierdzewki. Na razie tylko sam adapter do stożka wyspawam na szybko
Ostatnio zmieniony sob 27 sie, 2011 09:47 przez Bobekk, łącznie zmieniany 1 raz.