Panie i panowie nie mam juz sily szukac, a moze ktos z was juz tak mial, mianowicie gdzy turbo sie wkreca jest straszny swist (wczesniej go nie bylo, stalo sie to podczas lecenia bokiem) ewidentnie spier***** gdzies cisnienie bo nyska nie ma sily jechac jak wczesniej a i bov slabo otwiera swist slychac tylko podczas jazdy jak w.w gdy turbo pompuje. Na postoju tego nie ma poprostu nie slychac swistu.
Przy kolanku do turbo bylo ciut zarzygane olejem ale wymylem to i jest tam si wiec "chyba" nie tam, jakies plany sugestie? jak to sprawdzic? moze to IC?
dodam jeszcze ze siedzac za kierownic slychac to ewidentnie z lewej strony czyli wlasnie od strony calego dolotu
dodam ze to seryjny dolot tylko na stozku
Ni(b)eszczelnie
Moderator: Moderator
nieszczelnosci na rurach mozesz sprawdzic obklejajac je do okola recznikami papierowymi i sie przejechac, powinno byc na nich widac gdzie w razie co jest nieszczelnosc.
sprawdz wszelkie obejmy, moze ktoras sie zsunela po prostu.
sprawdz wszelkie obejmy, moze ktoras sie zsunela po prostu.
- Artur1020
- Postojebca
- Posty: 1643
- Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
z tego co patrzylem to wszystko si przy interze od dolu znalazlem male rozciecie nakleilem na to tasme by zobaczyc czy to to i nadal to samo ;( podejrzewam ze to jaka mala dziurka ktora jak dostaje cisnienie to robi sie wieksza... ale czy to wtedy nie rozerwalo by calkiem?
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))
Zaślepiasz od strony turbo czymś rure (małe wd40 się nadaje z tego co pamiętam) skręcasz opaską i z drugiej strony to samo. Odpinasz wąż który idzie do tego plastikowego dolotu i podpinasz tam kompresor. Dymasz kompresorem cisnienie i patrzysz czy jest szczelność. Tak na oko to ty nic nie zobaczysz napewno. Temat przerabiany i opisywany wiele razy. Możesz jeszcze sprawdzić czy nie spadło cięgno aktuatora z klapki WG chodz wątpie w to w przypadku T25.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
miałem kiedyś podobnie u mnie to była opaska niby wszystko ok ale puszczała
polecam te opaski
http://driftshop.pl/shop/index.php?399, ... nierdzewna
polecam te opaski
http://driftshop.pl/shop/index.php?399, ... nierdzewna
Ostatnio zmieniony śr 19 paź, 2011 16:54 przez BUGALUS, łącznie zmieniany 1 raz.
sciągnij filtr powietrza i zatkaj ręką wlot, na pracującym silniku, silnik zacznie sie dławic bo mu będzie brakować powietrza, a miejscu nieszczelności będzie mocno zasysać powietrze i świszczeć
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
a wolne masz równe? Bo jeśli tak toczelność(chbya że faktycznie tka jak piszesz ze pod ciśneiniem się robi dopeiro) Może poprostu tiurbo pada?