Strona 1 z 1

Ni(b)eszczelnie

: śr 19 paź, 2011 13:09
autor: Artur1020
Panie i panowie nie mam juz sily szukac, a moze ktos z was juz tak mial, mianowicie gdzy turbo sie wkreca jest straszny swist (wczesniej go nie bylo, stalo sie to podczas lecenia bokiem) ewidentnie spier***** gdzies cisnienie bo nyska nie ma sily jechac jak wczesniej a i bov slabo otwiera :( swist slychac tylko podczas jazdy jak w.w gdy turbo pompuje. Na postoju tego nie ma poprostu nie slychac swistu.
Przy kolanku do turbo bylo ciut zarzygane olejem ale wymylem to i jest tam si wiec "chyba" nie tam, jakies plany sugestie? jak to sprawdzic? moze to IC?

dodam jeszcze ze siedzac za kierownic slychac to ewidentnie z lewej strony czyli wlasnie od strony calego dolotu :(

dodam ze to seryjny dolot tylko na stozku

: śr 19 paź, 2011 14:08
autor: mielnik
nieszczelnosci na rurach mozesz sprawdzic obklejajac je do okola recznikami papierowymi i sie przejechac, powinno byc na nich widac gdzie w razie co jest nieszczelnosc.

sprawdz wszelkie obejmy, moze ktoras sie zsunela po prostu.

: śr 19 paź, 2011 14:13
autor: Artur1020
z tego co patrzylem to wszystko si przy interze od dolu znalazlem male rozciecie nakleilem na to tasme by zobaczyc czy to to i nadal to samo ;( podejrzewam ze to jaka mala dziurka ktora jak dostaje cisnienie to robi sie wieksza... ale czy to wtedy nie rozerwalo by calkiem?

: śr 19 paź, 2011 14:26
autor: ige
Zaślepiasz od strony turbo czymś rure (małe wd40 się nadaje z tego co pamiętam) skręcasz opaską i z drugiej strony to samo. Odpinasz wąż który idzie do tego plastikowego dolotu i podpinasz tam kompresor. Dymasz kompresorem cisnienie i patrzysz czy jest szczelność. Tak na oko to ty nic nie zobaczysz napewno. Temat przerabiany i opisywany wiele razy. Możesz jeszcze sprawdzić czy nie spadło cięgno aktuatora z klapki WG chodz wątpie w to w przypadku T25.

: śr 19 paź, 2011 16:48
autor: BUGALUS
miałem kiedyś podobnie u mnie to była opaska niby wszystko ok ale puszczała

polecam te opaski

http://driftshop.pl/shop/index.php?399, ... nierdzewna

: śr 19 paź, 2011 17:33
autor: michalek
sciągnij filtr powietrza i zatkaj ręką wlot, na pracującym silniku, silnik zacznie sie dławic bo mu będzie brakować powietrza, a miejscu nieszczelności będzie mocno zasysać powietrze i świszczeć :)

: śr 19 paź, 2011 17:46
autor: PiotrekŁDZ
a wolne masz równe? Bo jeśli tak toczelność(chbya że faktycznie tka jak piszesz ze pod ciśneiniem się robi dopeiro) Może poprostu tiurbo pada?

: śr 19 paź, 2011 19:54
autor: Artur1020
nie no wolne sa normlanie. ale jakby turbo padalo to swiszczalo tak jakby powietrze spier***? chyba srednio?

: czw 20 paź, 2011 04:38
autor: Artur1020
ej teraz zacza mi fiksowac ale to raczej jakby na jednym garze nie chodzil ;/