Strona 1 z 1
Ni(b)eszczelnie
: śr 19 paź, 2011 13:09
autor: Artur1020
Panie i panowie nie mam juz sily szukac, a moze ktos z was juz tak mial, mianowicie gdzy turbo sie wkreca jest straszny swist (wczesniej go nie bylo, stalo sie to podczas lecenia bokiem) ewidentnie spier***** gdzies cisnienie bo nyska nie ma sily jechac jak wczesniej a i bov slabo otwiera
swist slychac tylko podczas jazdy jak w.w gdy turbo pompuje. Na postoju tego nie ma poprostu nie slychac swistu.
Przy kolanku do turbo bylo ciut zarzygane olejem ale wymylem to i jest tam si wiec "chyba" nie tam, jakies plany sugestie? jak to sprawdzic? moze to IC?
dodam jeszcze ze siedzac za kierownic slychac to ewidentnie z lewej strony czyli wlasnie od strony calego dolotu
dodam ze to seryjny dolot tylko na stozku
: śr 19 paź, 2011 14:08
autor: mielnik
nieszczelnosci na rurach mozesz sprawdzic obklejajac je do okola recznikami papierowymi i sie przejechac, powinno byc na nich widac gdzie w razie co jest nieszczelnosc.
sprawdz wszelkie obejmy, moze ktoras sie zsunela po prostu.
: śr 19 paź, 2011 14:13
autor: Artur1020
z tego co patrzylem to wszystko si przy interze od dolu znalazlem male rozciecie nakleilem na to tasme by zobaczyc czy to to i nadal to samo ;( podejrzewam ze to jaka mala dziurka ktora jak dostaje cisnienie to robi sie wieksza... ale czy to wtedy nie rozerwalo by calkiem?
: śr 19 paź, 2011 14:26
autor: ige
Zaślepiasz od strony turbo czymś rure (małe wd40 się nadaje z tego co pamiętam) skręcasz opaską i z drugiej strony to samo. Odpinasz wąż który idzie do tego plastikowego dolotu i podpinasz tam kompresor. Dymasz kompresorem cisnienie i patrzysz czy jest szczelność. Tak na oko to ty nic nie zobaczysz napewno. Temat przerabiany i opisywany wiele razy. Możesz jeszcze sprawdzić czy nie spadło cięgno aktuatora z klapki WG chodz wątpie w to w przypadku T25.
: śr 19 paź, 2011 16:48
autor: BUGALUS
miałem kiedyś podobnie u mnie to była opaska niby wszystko ok ale puszczała
polecam te opaski
http://driftshop.pl/shop/index.php?399, ... nierdzewna
: śr 19 paź, 2011 17:33
autor: michalek
sciągnij filtr powietrza i zatkaj ręką wlot, na pracującym silniku, silnik zacznie sie dławic bo mu będzie brakować powietrza, a miejscu nieszczelności będzie mocno zasysać powietrze i świszczeć
: śr 19 paź, 2011 17:46
autor: PiotrekŁDZ
a wolne masz równe? Bo jeśli tak toczelność(chbya że faktycznie tka jak piszesz ze pod ciśneiniem się robi dopeiro) Może poprostu tiurbo pada?
: śr 19 paź, 2011 19:54
autor: Artur1020
nie no wolne sa normlanie. ale jakby turbo padalo to swiszczalo tak jakby powietrze spier***? chyba srednio?
: czw 20 paź, 2011 04:38
autor: Artur1020
ej teraz zacza mi fiksowac ale to raczej jakby na jednym garze nie chodzil ;/