Witam, mam w posiadaniu i zamierzam go założyć do swojego CA18 w/w w temacie bov, tylko się zastanawiam czy on nie będzie za duży do tego silnika...hmmm? Aaaa i jeszcze jedno pytanko przy okazji, czy ktoś się orientuje gdzie podłączyć ten drugi króciec?
Pzdr. Adrian
GREDDY TYPE R do CA18
Moderator: Moderator
-
- Coś już wiem
- Posty: 122
- Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony wt 29 lis, 2011 20:49 przez marcopolo130, łącznie zmieniany 1 raz.
im większy tym lepiej, szybciej będzie opróżniał dolot i mniej powietrza będzie wracać przez turbo co w teorii powinno przedłużyć jego żywotność. Co do podłączenia czekaj aż się wypowiedzą ci co mają bov'a bo ja wole prostotę i dźwięk piegona, bovy mnie nigdy nie interesowały. Pozdro
From 0 to bitch in 2,5 seconds
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
-
- Coś już wiem
- Posty: 122
- Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
no oki, tylko sprzedawca podaje, że jest on przeznaczony od 280 do 450KM...jak sie nie będzie otwierał to go zmienie na mniejszy...a teraz proszę powiedzcie mi Panowie do czego ten drugi króciec180SX pisze:im większy tym lepiej, szybciej będzie opróżniał dolot i mniej powietrza będzie wracać przez turbo co w teorii powinno przedłużyć jego żywotność
to jest DV(dump valve) bardziej i zamiast do atmosfery mozesz powietrze wrzucac spowrotem do orurowania, ale przed turbo a za przeplywke.marcopolo130 pisze:do czego ten drugi króciec
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
http://www.zerotohundred.com/newforums/ ... issue.html
http://www.performanceforums.com/forums ... e-question
http://www.performanceforums.com/forums ... e-question
'Nigdy nie jest źle, ale zawsze może być lepiej' ;]
szaman, znowu spisz?
on pytał o drugi króciec a nie o tą "rurkę" zamiast trąbki
ja nie podłączałem więc niech się wypowie ktoś kto wie na 100%..
A jak podłączysz to jako DV, między turbo a przepływkę to nie będzie Ci tak przelewało jak podobno jest przy tych sapiących... No i byś miał jak np w s14/s14a
edit:
on pytał o drugi króciec a nie o tą "rurkę" zamiast trąbki
ja nie podłączałem więc niech się wypowie ktoś kto wie na 100%..
A jak podłączysz to jako DV, między turbo a przepływkę to nie będzie Ci tak przelewało jak podobno jest przy tych sapiących... No i byś miał jak np w s14/s14a
edit:
Ostatnio zmieniony wt 29 lis, 2011 20:40 przez Bast, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Coś już wiem
- Posty: 122
- Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
tu na focie dolny jest wykręcony...o co tu chodzi???
W pierwszym linku w 3/4 strony jest rysunek. Tam jest to opisane.
'Nigdy nie jest źle, ale zawsze może być lepiej' ;]
no przecież ziperr, podrzucił Ci elegancką instrukcję
ten dolny króciec to taka "dodatkowa opcja". Pomaga szybciej otwierać bov'a nawet przy mniejszym ciśnieniu.. Podłączasz go gdziekolwiek w dolocie gdzie jest ciśnienie które napompowała suszara... Nie jest konieczny ale pewnie przy niskim doładowaniu sporo pomoże
edit:
znowu nie zdążyłem
ten dolny króciec to taka "dodatkowa opcja". Pomaga szybciej otwierać bov'a nawet przy mniejszym ciśnieniu.. Podłączasz go gdziekolwiek w dolocie gdzie jest ciśnienie które napompowała suszara... Nie jest konieczny ale pewnie przy niskim doładowaniu sporo pomoże
edit:
znowu nie zdążyłem
Ostatnio zmieniony wt 29 lis, 2011 21:38 przez Bast, łącznie zmieniany 1 raz.
Ogólnie wszysycy zalecają, żeby zostawić go niepodłączonego.The top connection is for regular operation of the BOV ie. enabling it to relive the pressure that would push back on the impellar fins of the turbo cause by the sudden closing of the throttle body.
The bottom one is to keep the BOV closed under extreme boost ie. the pressure in the vacuum system pushes against the diaphram and keeps it closed. I asked this question a while back because I have the exact same BOV. I never hooked up the bottom connection and have only seen it connected on a couple of cars.
Możesz wykręcić, możesz zostawić.
'Nigdy nie jest źle, ale zawsze może być lepiej' ;]
-
- Coś już wiem
- Posty: 122
- Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
czyli górny podłącze za przepustnica na ssaku, a dolny wykręcę i po sprawie
hehe ja chory troche jestem i widac mam problemy ze zrozumieniem podstawowych pytan dobrze ze jestescie Wy
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.