Co sądzicie o takim wynalazku?
http://www.fmic.pl/product.php?id_product=278
Nie trzeba przenosić Aku do bagażnika, można wykorzystać seryjne rury pod machą.
Wystarczy zrobić mocowanie, kupić 2 kolanka z łącznikami i FMIC jak się patrzy
Zaciekawił mnie też gęściej ułożony radiator w tym IC, co ma niby poprawiać dużo lepiej chłodzenie.
Jednostronny IC
Moderator: Moderator
- BarTeX5575
- Stały gość
- Posty: 285
- Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Powoli powoli, bo się rozp.....li
Przeniesienie aku do bagażnika to jest Plus nie minus. Bo rozłożenie wagi samochodu jest lepsze.
Co do samego chłodzenia może i jest wydajny ale przepływ może być nie za duży.
Raczej do T25, do większych turbin zmienił bym o rurowanie na większe i normalny IC.
Co do samego chłodzenia może i jest wydajny ale przepływ może być nie za duży.
Raczej do T25, do większych turbin zmienił bym o rurowanie na większe i normalny IC.
Dokładnie , flow powietrza i opory muszą być fatalne
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
kupa taki intercooler.
a przy duzych przednich maly akumlator nadal moze zostac z przodu samochodu
a przy duzych przednich maly akumlator nadal moze zostac z przodu samochodu
Haha wystarczy skręcić turbo na 3 bary... wtedy na przepustnicy będzie dalej z 0,9 więc malina
Ostatnio zmieniony wt 29 lis, 2011 20:21 przez Bast, łącznie zmieniany 1 raz.
- BarTeX5575
- Stały gość
- Posty: 285
- Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Popatrzcie na rdzenie porządnych coolerów, jak Precision na rdzeniu Garretta, albo Greddy. Tam radiator też jest gęsty i nikt nie narzeka, jeszcze chwalą że lepiej chłodzi.
Z tym jednostronnym może serio jakiś niewypał, bo to powietrze musi zakręcać, ale sam rdzeń wydaje mi się dobrym pomysłem.
Z tym jednostronnym może serio jakiś niewypał, bo to powietrze musi zakręcać, ale sam rdzeń wydaje mi się dobrym pomysłem.
Ostatnio zmieniony śr 30 lis, 2011 14:52 przez BarTeX5575, łącznie zmieniany 2 razy.
Powoli powoli, bo się rozp.....li
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Ale po co do s13 taka kombinacja? To się stosuje raczej jak zwykłego nie można zmaontować a w naszych autach bez problemu montujemy normalny icek.
- BarTeX5575
- Stały gość
- Posty: 285
- Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Ten jednostronny serio będzie beznadziejny.
Chodzi mi teraz o to, że niektórzy twierdzą że gęsty radiator będzie hamował powietrze. Jakoś w markowych IC jest dużo gęstrzy radiator w porównaniu z najzwyklejszym chinolem i nikt nie narzeka, jeszcze chwalą. Chłodzenie musi być, bo z tego bierze się moc
Chodzi mi teraz o to, że niektórzy twierdzą że gęsty radiator będzie hamował powietrze. Jakoś w markowych IC jest dużo gęstrzy radiator w porównaniu z najzwyklejszym chinolem i nikt nie narzeka, jeszcze chwalą. Chłodzenie musi być, bo z tego bierze się moc
Powoli powoli, bo się rozp.....li
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Binio mi ostatnio mówił że między tomson robił pomiary i między chinolem a profi ic była różnica coś koło 20stopni!
profi miał coś koło 40 a chino 60 czy 70 nawet więc różnica jest kolosalna! w cenie tyz...
profi miał coś koło 40 a chino 60 czy 70 nawet więc różnica jest kolosalna! w cenie tyz...