Jednostronny IC

intercooler, orurowania, filtry powietrza, bovy,

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
BarTeX5575
Stały gość
Stały gość
Posty: 285
Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Co sądzicie o takim wynalazku?
http://www.fmic.pl/product.php?id_product=278

Nie trzeba przenosić Aku do bagażnika, można wykorzystać seryjne rury pod machą.
Wystarczy zrobić mocowanie, kupić 2 kolanka z łącznikami i FMIC jak się patrzy :D

Zaciekawił mnie też gęściej ułożony radiator w tym IC, co ma niby poprawiać dużo lepiej chłodzenie.
Powoli powoli, bo się rozp.....li
Awatar użytkownika
mattew
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 100
Rejestracja: ndz 06 mar, 2011 13:20
Lokalizacja: Bologna / Wrocław

Kurde faktycznie fajny wynalazek ;)
Tez jestem ciekawy, ktos moze cos wiecej powiedziec ?
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Przeniesienie aku do bagażnika to jest Plus nie minus. Bo rozłożenie wagi samochodu jest lepsze.

Co do samego chłodzenia może i jest wydajny ale przepływ może być nie za duży.
Raczej do T25, do większych turbin zmienił bym o rurowanie na większe i normalny IC.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Dokładnie , flow powietrza i opory muszą być fatalne :shock:
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

kupa taki intercooler.
a przy duzych przednich maly akumlator nadal moze zostac z przodu samochodu ;)
Awatar użytkownika
Bast
Stały gość
Stały gość
Posty: 466
Rejestracja: pn 04 kwie, 2011 18:58
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Haha wystarczy skręcić turbo na 3 bary... wtedy na przepustnicy będzie dalej z 0,9 więc malina :mrgreen: :lol: :lol:
Ostatnio zmieniony wt 29 lis, 2011 20:21 przez Bast, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
BarTeX5575
Stały gość
Stały gość
Posty: 285
Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Popatrzcie na rdzenie porządnych coolerów, jak Precision na rdzeniu Garretta, albo Greddy. Tam radiator też jest gęsty i nikt nie narzeka, jeszcze chwalą że lepiej chłodzi.

Z tym jednostronnym może serio jakiś niewypał, bo to powietrze musi zakręcać, ale sam rdzeń wydaje mi się dobrym pomysłem.
Załączniki
Rdzeń Greddy
Rdzeń Greddy
Rdzeń Precision
Rdzeń Precision
Ostatnio zmieniony śr 30 lis, 2011 14:52 przez BarTeX5575, łącznie zmieniany 2 razy.
Powoli powoli, bo się rozp.....li
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Ale po co do s13 taka kombinacja? :? To się stosuje raczej jak zwykłego nie można zmaontować a w naszych autach bez problemu montujemy normalny icek.
Awatar użytkownika
BarTeX5575
Stały gość
Stały gość
Posty: 285
Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Ten jednostronny serio będzie beznadziejny.

Chodzi mi teraz o to, że niektórzy twierdzą że gęsty radiator będzie hamował powietrze. Jakoś w markowych IC jest dużo gęstrzy radiator w porównaniu z najzwyklejszym chinolem i nikt nie narzeka, jeszcze chwalą. Chłodzenie musi być, bo z tego bierze się moc :)
Powoli powoli, bo się rozp.....li
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Binio mi ostatnio mówił że między tomson robił pomiary i między chinolem a profi ic była różnica coś koło 20stopni!

profi miał coś koło 40 a chino 60 czy 70 nawet więc różnica jest kolosalna! w cenie tyz... ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ dolotowy”