Strona 1 z 1

Jednostronny IC

: pn 28 lis, 2011 14:38
autor: BarTeX5575
Co sądzicie o takim wynalazku?
http://www.fmic.pl/product.php?id_product=278

Nie trzeba przenosić Aku do bagażnika, można wykorzystać seryjne rury pod machą.
Wystarczy zrobić mocowanie, kupić 2 kolanka z łącznikami i FMIC jak się patrzy :D

Zaciekawił mnie też gęściej ułożony radiator w tym IC, co ma niby poprawiać dużo lepiej chłodzenie.

: pn 28 lis, 2011 14:49
autor: mattew
Kurde faktycznie fajny wynalazek ;)
Tez jestem ciekawy, ktos moze cos wiecej powiedziec ?

: pn 28 lis, 2011 15:22
autor: erison
Przeniesienie aku do bagażnika to jest Plus nie minus. Bo rozłożenie wagi samochodu jest lepsze.

Co do samego chłodzenia może i jest wydajny ale przepływ może być nie za duży.
Raczej do T25, do większych turbin zmienił bym o rurowanie na większe i normalny IC.

: pn 28 lis, 2011 15:44
autor: Binio_
Dokładnie , flow powietrza i opory muszą być fatalne :shock:

: pn 28 lis, 2011 22:10
autor: borimichal
kupa taki intercooler.
a przy duzych przednich maly akumlator nadal moze zostac z przodu samochodu ;)

: wt 29 lis, 2011 20:19
autor: Bast
Haha wystarczy skręcić turbo na 3 bary... wtedy na przepustnicy będzie dalej z 0,9 więc malina :mrgreen: :lol: :lol:

: śr 30 lis, 2011 10:10
autor: BarTeX5575
Popatrzcie na rdzenie porządnych coolerów, jak Precision na rdzeniu Garretta, albo Greddy. Tam radiator też jest gęsty i nikt nie narzeka, jeszcze chwalą że lepiej chłodzi.

Z tym jednostronnym może serio jakiś niewypał, bo to powietrze musi zakręcać, ale sam rdzeń wydaje mi się dobrym pomysłem.

: śr 30 lis, 2011 13:01
autor: PiotrekŁDZ
Ale po co do s13 taka kombinacja? :? To się stosuje raczej jak zwykłego nie można zmaontować a w naszych autach bez problemu montujemy normalny icek.

: śr 30 lis, 2011 14:55
autor: BarTeX5575
Ten jednostronny serio będzie beznadziejny.

Chodzi mi teraz o to, że niektórzy twierdzą że gęsty radiator będzie hamował powietrze. Jakoś w markowych IC jest dużo gęstrzy radiator w porównaniu z najzwyklejszym chinolem i nikt nie narzeka, jeszcze chwalą. Chłodzenie musi być, bo z tego bierze się moc :)

: śr 30 lis, 2011 17:32
autor: PiotrekŁDZ
Binio mi ostatnio mówił że między tomson robił pomiary i między chinolem a profi ic była różnica coś koło 20stopni!

profi miał coś koło 40 a chino 60 czy 70 nawet więc różnica jest kolosalna! w cenie tyz... ;)