Zdjęcia tłoków w ciągu dnia dam.
Na denku jest kilka drobnych wrzerów.
Na tłoku jest wyryte 1.00, czyli nominał?
Pompa paliwa Walbro założona jakieś pare tygodni temu, filtr też nowy.
Ciśnienie sprężania mam 13.5 na 1 i 2 garze dokładnie, serwisówka podaje 12, więc niewiem jak z tym doprężeniem.
Świece mają seryjną ciepłote, może dać zimniejsze o stopień?
Paliwo?... Zaczne chyba lać 98
Najbardziej podchodzi mi IC, bo mam serie, a dałem 1 Bara...
Zapłon był 15 stopni, ale CAS nie był idealnie równo na fasolkach.
Rozrząd przelicze napewno przy składaniu.
Nieszczelno?? kolektora
Moderator: Moderator
- BarTeX5575
- Stały gość
- Posty: 285
- Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Powoli powoli, bo się rozp.....li
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
1.0 czyliy 2gi szlif i chyba ostatni(co 0.50) Szukaj nominalnego bloku z tłokami i korbami.
Najprawdopodobniej tłoki zamienniki. Maja denko ciemniejsze od reszty tłoka?
Gdyby to było 0.50 to miałbym dla Ciebie 2 tloki akurat:/
Najprawdopodobniej tłoki zamienniki. Maja denko ciemniejsze od reszty tłoka?
Gdyby to było 0.50 to miałbym dla Ciebie 2 tloki akurat:/
Ostatnio zmieniony ndz 18 gru, 2011 16:19 przez PiotrekŁDZ, łącznie zmieniany 1 raz.
- BarTeX5575
- Stały gość
- Posty: 285
- Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Denko jest ciemniejsze.
Na fotkach widać małe wrzery w denku.
Rysy porobiłem podczas czyszczenie, więc tym się nie przejmuj
http://imageshack.us/photo/my-images/856/img5494oo.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/820/img5496hg.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/834/img5498d.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/513/img5499i.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/33/img5503g.jpg
Na fotkach widać małe wrzery w denku.
Rysy porobiłem podczas czyszczenie, więc tym się nie przejmuj
http://imageshack.us/photo/my-images/856/img5494oo.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/820/img5496hg.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/834/img5498d.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/513/img5499i.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/33/img5503g.jpg
Ostatnio zmieniony ndz 18 gru, 2011 20:40 przez BarTeX5575, łącznie zmieniany 2 razy.
Powoli powoli, bo się rozp.....li
Stukowe.
Za uboga/za gorąca mieszanka
Winna pompa paliwa wymieniona za pozno , maly niedomagajacy IC , przestawiony zapłon , wysokie ciśnienie względem seryjnego ECU
Za uboga/za gorąca mieszanka
Winna pompa paliwa wymieniona za pozno , maly niedomagajacy IC , przestawiony zapłon , wysokie ciśnienie względem seryjnego ECU
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
tak jak Binio pisze-stukowe + <font class="red">nie znam ortografii brzydkiego słowa określającego męskie przyrodzenie</font> tłoki. Szukaj bloku z nominałami.
- BarTeX5575
- Stały gość
- Posty: 285
- Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
A jak się ma sprawa z docieraniem?
Jak zakładam tylko nowe pierścienie, panewy zostają, to też docierać tak jak piszą, czyli przejechać ileś km, potem zmienić olej i tak 3 razy?
Jak za każdym razem mam wymieniać filtr oleju K&N to same filtry bedą kosztować 180zł...
Jak zakładam tylko nowe pierścienie, panewy zostają, to też docierać tak jak piszą, czyli przejechać ileś km, potem zmienić olej i tak 3 razy?
Jak za każdym razem mam wymieniać filtr oleju K&N to same filtry bedą kosztować 180zł...
Powoli powoli, bo się rozp.....li
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
poprostu nie katuje na początku-wyjeździj ze 100zł delikatniej, ale mi mo wszystko wchodź na wyższe obroty czasami tylko bez dużych obciążeń (mały boost-z górki), często hamuj silnikiem. to wszystko. Udało Ci się nabyć tłoki?
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
nie wiem po co Ci takei dorgie filtry O.o Wywalanie pieniędzy w błoto na moje. Wiesz kto robił ten poprzedni remont? Mpożesz się dowiedizeć czy jest nowa pompa oleju?
Inna przepuszczalność tkaniny filtracyjnej zapewne jest oraz być moze inne opory jakie stawia filtr ( podejrzewam ) + zaworek który nie występuje w kazdej wersji taniego filtra.
Do tego dochodzi +3 do respektu na dzielni i wszystko w temacie
Jak kupiłeś uzywane tłoki oraz Twoje 2 sie jeszcze nadają , sprawdz czy nie pościskały sie półki w jakichś miejscach , czy pierścienie chodzą swobodnie oraz czy nie maja za duzęgo luzu. Od przegrzania takie rzeczy mogą sie zrobić i w tym przypadku trzeba by oddać tłoki do powiększenia rowka i dorobić custom pierścienie pod to odrazu.
Do tego dochodzi +3 do respektu na dzielni i wszystko w temacie
Jak kupiłeś uzywane tłoki oraz Twoje 2 sie jeszcze nadają , sprawdz czy nie pościskały sie półki w jakichś miejscach , czy pierścienie chodzą swobodnie oraz czy nie maja za duzęgo luzu. Od przegrzania takie rzeczy mogą sie zrobić i w tym przypadku trzeba by oddać tłoki do powiększenia rowka i dorobić custom pierścienie pod to odrazu.
- BarTeX5575
- Stały gość
- Posty: 285
- Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Tłoki będę miał.
Filtr K&N biore tylko ze względu na zaworek.
Zamierzam jeszcze IC duży i orurowanie, to razem będzie +10 na dzielni
Pompe oleju postaram się sprawdzić.
Jak rozpoznać zużycie?
Ciśnienie na 900RPM przy temp 90 było 1.4 Bara
Przy 3000RPM miał 4.2 Bara.
Filtr K&N biore tylko ze względu na zaworek.
Zamierzam jeszcze IC duży i orurowanie, to razem będzie +10 na dzielni
Pompe oleju postaram się sprawdzić.
Jak rozpoznać zużycie?
Ciśnienie na 900RPM przy temp 90 było 1.4 Bara
Przy 3000RPM miał 4.2 Bara.
Powoli powoli, bo się rozp.....li
no to niby ok
- BarTeX5575
- Stały gość
- Posty: 285
- Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Dorwałem cały blok nominalny z tłokami.
Zakładam nowe pierścienie, uszczelniacze i git.
Niewiem jak znalazły się tam tłoki na 2 szlif, jak nawet Nissan nie robi pierścieni na +1.00, ani nigdzie tłoków takich niema..
Zakładam nowe pierścienie, uszczelniacze i git.
Niewiem jak znalazły się tam tłoki na 2 szlif, jak nawet Nissan nie robi pierścieni na +1.00, ani nigdzie tłoków takich niema..
Powoli powoli, bo się rozp.....li
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
są pompe możęsz w sumie olać bo masz dobre ciśnienie.
- BarTeX5575
- Stały gość
- Posty: 285
- Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Tylko jest jeden problem...
Blok mam bez stopek na wał.
Założyłem moje, wał się kręci jak na starym bloku, ale niewiem czy to wytrzyma
Blok mam bez stopek na wał.
Założyłem moje, wał się kręci jak na starym bloku, ale niewiem czy to wytrzyma
Powoli powoli, bo się rozp.....li
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Nie wolno. oddaj blok do osiowania jak już musisz tak zrobić, ale nie polecam-lepeij dorawac taki z ori stoipkami od niego. Technologia porodukcji bloku nie pozwala na zmaienianie stopek z innymi blokami tak samo jest z głowicą.