Nieszczelno?? kolektora

intercooler, orurowania, filtry powietrza, bovy,

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
BarTeX5575
Stały gość
Stały gość
Posty: 285
Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Zdjęcia tłoków w ciągu dnia dam.
Na denku jest kilka drobnych wrzerów.
Na tłoku jest wyryte 1.00, czyli nominał?

Pompa paliwa Walbro założona jakieś pare tygodni temu, filtr też nowy.
Ciśnienie sprężania mam 13.5 na 1 i 2 garze dokładnie, serwisówka podaje 12, więc niewiem jak z tym doprężeniem.
Świece mają seryjną ciepłote, może dać zimniejsze o stopień?
Paliwo?... Zaczne chyba lać 98 :wink:
Najbardziej podchodzi mi IC, bo mam serie, a dałem 1 Bara...
Zapłon był 15 stopni, ale CAS nie był idealnie równo na fasolkach.
Rozrząd przelicze napewno przy składaniu.
Powoli powoli, bo się rozp.....li
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

1.0 czyliy 2gi szlif i chyba ostatni(co 0.50) :D Szukaj nominalnego bloku z tłokami i korbami.

Najprawdopodobniej tłoki zamienniki. Maja denko ciemniejsze od reszty tłoka?

Gdyby to było 0.50 to miałbym dla Ciebie 2 tloki akurat:/
Ostatnio zmieniony ndz 18 gru, 2011 16:19 przez PiotrekŁDZ, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
BarTeX5575
Stały gość
Stały gość
Posty: 285
Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Ostatnio zmieniony ndz 18 gru, 2011 20:40 przez BarTeX5575, łącznie zmieniany 2 razy.
Powoli powoli, bo się rozp.....li
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4684
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Stukowe.

Za uboga/za gorąca mieszanka
Winna pompa paliwa wymieniona za pozno , maly niedomagajacy IC , przestawiony zapłon , wysokie ciśnienie względem seryjnego ECU
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

tak jak Binio pisze-stukowe + <font class="red">nie znam ortografii brzydkiego słowa określającego męskie przyrodzenie</font> tłoki. Szukaj bloku z nominałami.
Awatar użytkownika
BarTeX5575
Stały gość
Stały gość
Posty: 285
Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

A jak się ma sprawa z docieraniem?

Jak zakładam tylko nowe pierścienie, panewy zostają, to też docierać tak jak piszą, czyli przejechać ileś km, potem zmienić olej i tak 3 razy?
Jak za każdym razem mam wymieniać filtr oleju K&N to same filtry bedą kosztować 180zł...
Powoli powoli, bo się rozp.....li
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

poprostu nie katuje na początku-wyjeździj ze 100zł delikatniej, ale mi mo wszystko wchodź na wyższe obroty czasami tylko bez dużych obciążeń (mały boost-z górki), często hamuj silnikiem. to wszystko. Udało Ci się nabyć tłoki?
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

nie wiem po co Ci takei dorgie filtry O.o Wywalanie pieniędzy w błoto na moje. Wiesz kto robił ten poprzedni remont? Mpożesz się dowiedizeć czy jest nowa pompa oleju?
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4684
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Inna przepuszczalność tkaniny filtracyjnej zapewne jest oraz być moze inne opory jakie stawia filtr ( podejrzewam ) + zaworek który nie występuje w kazdej wersji taniego filtra.
Do tego dochodzi +3 do respektu na dzielni i wszystko w temacie ;)

Jak kupiłeś uzywane tłoki oraz Twoje 2 sie jeszcze nadają , sprawdz czy nie pościskały sie półki w jakichś miejscach , czy pierścienie chodzą swobodnie oraz czy nie maja za duzęgo luzu. Od przegrzania takie rzeczy mogą sie zrobić i w tym przypadku trzeba by oddać tłoki do powiększenia rowka i dorobić custom pierścienie pod to odrazu.
Awatar użytkownika
BarTeX5575
Stały gość
Stały gość
Posty: 285
Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Tłoki będę miał.

Filtr K&N biore tylko ze względu na zaworek.
Zamierzam jeszcze IC duży i orurowanie, to razem będzie +10 na dzielni :D

Pompe oleju postaram się sprawdzić.
Jak rozpoznać zużycie?
Ciśnienie na 900RPM przy temp 90 było 1.4 Bara
Przy 3000RPM miał 4.2 Bara.
Powoli powoli, bo się rozp.....li
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4684
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

no to niby ok
Awatar użytkownika
BarTeX5575
Stały gość
Stały gość
Posty: 285
Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Dorwałem cały blok nominalny z tłokami.
Zakładam nowe pierścienie, uszczelniacze i git.

Niewiem jak znalazły się tam tłoki na 2 szlif, jak nawet Nissan nie robi pierścieni na +1.00, ani nigdzie tłoków takich niema..
Powoli powoli, bo się rozp.....li
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

:) pompe możęsz w sumie olać bo masz dobre ciśnienie.
Awatar użytkownika
BarTeX5575
Stały gość
Stały gość
Posty: 285
Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Tylko jest jeden problem...
Blok mam bez stopek na wał.
Założyłem moje, wał się kręci jak na starym bloku, ale niewiem czy to wytrzyma :?
Powoli powoli, bo się rozp.....li
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Nie wolno. oddaj blok do osiowania jak już musisz tak zrobić, ale nie polecam-lepeij dorawac taki z ori stoipkami od niego. Technologia porodukcji bloku nie pozwala na zmaienianie stopek z innymi blokami tak samo jest z głowicą.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ dolotowy”