Na schemacie jak patrzylem w s13 sa dwa przeplywomierze , jak to sie ma do rzeczywistego stanu zeczy ? bo u mnie w wiazce jest jedna wtyczka pod przeplywomierz i w dodatku z 3 stykami a przeplywomierz przy filtrze ma 4 styki ? co mam zrobic ? ( pisze dlatego bo mam qmpla auto model s12 z silnikiem od s13 , przelozyli silnik ale nie podpieli elektroniki , i duzo czesci brakuje .
pozdrawiam
Adik20
Air Flow Meter
Moderator: Moderator
bo sa dwa rodzaje przeplywek jedne na 4 przewody inne na 3... nie pamietam od czego to zalezy i nie chce ciebie wprowadzic w błąd.... Zalezy z którego roku byl samochód i czy miał katalizator i sonde lambda.... Te starsze maja chyba 4 przewodowe ( bez lambdy) natomiast te z lambda maja 3 przewodowe....
to co napisalem musi ci ktos potwierdzic bo ja nie pamietam dokladnie jak to bylo z tymi przepływkami...
to co napisalem musi ci ktos potwierdzic bo ja nie pamietam dokladnie jak to bylo z tymi przepływkami...
No wlasnie , qmpel wsadzil do s12 silnik z s13 ale nie pomyslal jak kupywal silnik z wiazka i ECCS zeby wziasc odrazu reszte badziewi , i zostal przeplywomiez z s12 na 4 styki bo nie bylo katalizatora .... ( jak sie niemyle , i chyba tak jest do tej pory nie sprawdzalem wydechu ) i teraz nie wiem czy przeplywomierz ten bedzie sie do czegos nadawal czy mozna sobie go w buty wsadzic ...... ma ktos jakis pomysl ???Fila. pisze:bo sa dwa rodzaje przeplywek jedne na 4 przewody inne na 3... nie pamietam od czego to zalezy i nie chce ciebie wprowadzic w błąd.... Zalezy z którego roku byl samochód i czy miał katalizator i sonde lambda.... Te starsze maja chyba 4 przewodowe ( bez lambdy) natomiast te z lambda maja 3 przewodowe....
to co napisalem musi ci ktos potwierdzic bo ja nie pamietam dokladnie jak to bylo z tymi przepływkami...
Nada sie tylko trzeba inaczej kabelki podłaczyc ale bedzie jeszcze jeden problem. Ta przepłtywka z s12 jest węższa od tej z s13 a co za tym idzie w tym samym czase przepusci mniej powietrza mimo ze wzkazania beda dokladnie take same wiec twoj kumpel bedzie pomylkał ba bogato.
czyli proponujesz zeby zmienic na przeplywomierz z s13 , jeszcze jeden problem chyba bedzie a mianowicie turbo jest z s12 .ChEsTeR pisze:Nada sie tylko trzeba inaczej kabelki podłaczyc ale bedzie jeszcze jeden problem. Ta przepłtywka z s12 jest węższa od tej z s13 a co za tym idzie w tym samym czase przepusci mniej powietrza mimo ze wzkazania beda dokladnie take same wiec twoj kumpel bedzie pomylkał ba bogato.