Mam zamiar cos zrobic z IC - zmienic na cos bardziej skutecznego. Szukam narazie na ebay i znalazlem cos takiego.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 2437590881
napisali ze to od R33 czyli chyba dobry. Na oko widac ze wiekszy niz w s13 i da sie zamontowac z przodu.
Oczywiscie wolalbym zamontowac cos takiego na ale cena chyba przekroczy wartosc samochodu :D
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 2437813643
chetnie poznam wasze doswiadczenia.
intercooler
Moderator: Moderator
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
w ogulne w poszukiwani ochotnicy napisałem o intercooleże i na stronce w dziale tuning (chciałem zrobić kopiuj wklej ale mi siadło ??? )
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
200sx pisze:Mam zamiar cos zrobic z IC - zmienic na cos bardziej skutecznego. Szukam narazie na ebay i znalazlem cos takiego.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 2437590881
napisali ze to od R33 czyli chyba dobry. Na oko widac ze wiekszy niz w s13 i da sie zamontowac z przodu.
Oczywiscie wolalbym zamontowac cos takiego na ale cena chyba przekroczy wartosc samochodu
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 2437813643
Tyle tego lezy u nas w polsce a chcesz sciagac ze stanow? No chyba ze przewidujesz doladowanie 2.0 bar no to przepraszam
chetnie poznam wasze doswiadczenia.
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
jarkowy czytalem twoja strone i posta i pewnie moglbym gdzies znalesc taki IC od dostawczaka lub volvo 740 ale to jest wielkie bydle co przy standardowej t25 zwiekszy mi tylko turbo-dziure (tak mysle). Poza tym zakryje mi cala chlodnice i bedzie sie grzał a ja juz wiem co to znaczy zagotowac 200sx (litr oleju na 500km regeneracja glowicy wymiana pierscieni...). Tak wiec jezeli bede cos robic to chce zamontowac cos wzglednie malego ale wydajnego. Mysle ze kazdy IC nawet maly ale zamontowany z przodu bedzie lepszy - taki wniosek wyciagam z twojej strony i chyba nie zalezy to od doladowania ktore planuje (raczej pozostane na 1bar).
Chetnie oczywiscie kupie cos w Polsce ale poprostu nie wiem gdzie a nie mam czasu zeby jezdzic po szrtoach w Polsce (wiecej wydam na benzyne). Wiec jezeli ktos ma jakis namiar to chetnie skorzystam.
Chetnie oczywiscie kupie cos w Polsce ale poprostu nie wiem gdzie a nie mam czasu zeby jezdzic po szrtoach w Polsce (wiecej wydam na benzyne). Wiec jezeli ktos ma jakis namiar to chetnie skorzystam.
W słomczynie na giełdzie da sie kupic wszystko
No chyba nie wszystko.... części do sx-a , wątpię.Fila. pisze:W słomczynie na giełdzie da sie kupic wszystko
ale IC znajdziesz na bank
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
powered by:Japan Sport Service
czesci do sx-a tez sa
Taak???? A ja szukam bezskutecznie nadkoli plastikowych na przód!!! Tam też dostanę???Fila. pisze:czesci do sx-a tez sa
tego nie wiem trzeba pojechac i poszukac ale jezeli jest to najwieksza giełda samochodowa w Polsce ( chyba najwieksza nie wiem tego na 100%) to powinny byc
Przeglądałem dziś "giełdę samochodową" i w "częściach" było około 7 ofert dla 200 SX'ów (wszelkie części).
Przeczytałem gdzies że na jedym metrze przewodu doprowadzającego powietrze do silnika temperatura wzrasta o 3 stopnie. Montując chłodnicę z przodu, tych przewodów jest dość duza długość, doliczyć jeszcze temperaturę jaka panuje w komorze silnika..... Tak siedze i mysle , czy warto w jakiś sposób izolować rury powietrzne? Co myślicie o tym???
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Chciałem zaóważyć (co do długości) że długość rur pozostaje nie zmieniona. Dlatego że i tak rura idzie od turbiny do przepustnicy przez całą szerokość przodu i na dodatek leci nad chłodnicą (ciepło unisui się do góry) W moim przypadku jako takowej rury jest mniej ponieważ intercooler zapełnia mi całą szerokość poza tym jest przed elemętami które by go ogrzewały. Co do izolacj rur to ma to sens (i niech sobie wygląda jak wygląda)
Co do grzania się silnka poprzez zatamowanie zimnego powierza do chłodzenia chłodnicy to liczyłem sie z tym i wywalilem chłodnicę klimy a intrcooler poszedł na sam początek zderzaka(nie mam teraz wzmocnienia w zderzaku ) Poza tym przewiduje wymiane całego zderzaka i zrobieniu w nim wielkiej DZIURY tak żeby cały IC był odsłonięty (w miarę mozliwości)
A jeśli miał bym zakładać rozsądny i odpowiednii IC to wziął bym tego od iveco turbo dilay (jakby był stworzony do s13)
Co do grzania się silnka poprzez zatamowanie zimnego powierza do chłodzenia chłodnicy to liczyłem sie z tym i wywalilem chłodnicę klimy a intrcooler poszedł na sam początek zderzaka(nie mam teraz wzmocnienia w zderzaku ) Poza tym przewiduje wymiane całego zderzaka i zrobieniu w nim wielkiej DZIURY tak żeby cały IC był odsłonięty (w miarę mozliwości)
A jeśli miał bym zakładać rozsądny i odpowiednii IC to wziął bym tego od iveco turbo dilay (jakby był stworzony do s13)
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
a nie wiesz od czego (jesli chodzi o wymiary) bylby najlepszy do standardowego zderzaka s14a ?
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
do standardowego zderaka.......to będzie raczej nie możliwe tam jest ciaśniej jak w S13 co prawda nie oglądałem s14 pod tym kontem ale wiadomo że dla chcącego nic trudnego.
AAA. Dlaczego uważacie że lepiej montowac IC na froncie?
Jeśli miał by być tych samych rozmiarów jak orginał (zbliżonych)
Ja bym go zakładał właśnie przed kołem i zrobił tylko większy dolot powietrza w zderzaku tam łatwiej jest o przepływ strugi powietrza, nie kombinujemy z rurami, nie zapychamy dziury przed chłodnicą (doskonale pasuja tam IC od supry bez większych przeróbek)
I jeszcze jeden argument za - widzieliście polska załogę od Porsche w LeMans 24h? tam sa IC zamontowane właśnie przed kołem a nie z frontu. Chociaż jest to dla mnie duża zagatka bo silnik jest z tyłu no nie ?
AAA. Dlaczego uważacie że lepiej montowac IC na froncie?
Jeśli miał by być tych samych rozmiarów jak orginał (zbliżonych)
Ja bym go zakładał właśnie przed kołem i zrobił tylko większy dolot powietrza w zderzaku tam łatwiej jest o przepływ strugi powietrza, nie kombinujemy z rurami, nie zapychamy dziury przed chłodnicą (doskonale pasuja tam IC od supry bez większych przeróbek)
I jeszcze jeden argument za - widzieliście polska załogę od Porsche w LeMans 24h? tam sa IC zamontowane właśnie przed kołem a nie z frontu. Chociaż jest to dla mnie duża zagatka bo silnik jest z tyłu no nie ?
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666