Siema wiem ze pelno tematow o tym juz jest ale jakos nie znalazlem odpowiedzi na moje
pytania.
Mianowicie Ca18det t28
Mam zamiar kupic Intercooler z fimica 450x230x65
I tutaj pytanie ktore gumy kupic i rury (jak najtaniej)
IC bedzie montowany odwrotnie (rurami u gury)
moglby mi ktos podpowiedziec ile mniej wiecej dlugosci rury mi starczy ? najwazniejsze jakiej srednicy kupic i jakiej srednicy kupic kolanka gumowe ?
Najlepiej jakbyscie mogli podeslac mi link z www.fmic.pl bo chcialbym juz wszystko zamowic razem.
z gory wielkie dzieki za pomoc i przepraszam hejterow ze sie na tym nie znam :c
Jakie rury i gumy do icka s13?
Moderator: Moderator
urzyj wyobraźnie, jeśli jej nie masz to poszukaj fot z netu gdzie ludzie montująICki i gdzie Ty byś chciał i postaraj się wysilić wyobraźnie tak byś ujrzał przed sobą, biorąc pod uwagę dostępne miejsce w aucie jak chcesz rury poprowadzić.
Następnie zmierz wyjście z turbo oraz wejście na przepustnicy.
skonfrontuj to z wejściem/wyjściem na IC (podałeś 65mm zdaje się)
Na podstawie tego dobierasz sobie kolanka redukcyjne, tam gdzie trzeba to rurki proste i po kłopocie
Następnie zmierz wyjście z turbo oraz wejście na przepustnicy.
skonfrontuj to z wejściem/wyjściem na IC (podałeś 65mm zdaje się)
Na podstawie tego dobierasz sobie kolanka redukcyjne, tam gdzie trzeba to rurki proste i po kłopocie
wejscie wyjsie intercoolera ma 63 pytanie czy cale orurowanie musi miec 63 czy moze miec np 60?
I drugie dodalem temat zeby mi ktos powiedzial jakie jest wejscie wyjsie na turbie i na przepustnicy bo chwilowo nie mam dostepu do samochodu zeby zmierzyc.
I drugie dodalem temat zeby mi ktos powiedzial jakie jest wejscie wyjsie na turbie i na przepustnicy bo chwilowo nie mam dostepu do samochodu zeby zmierzyc.
najsensowniej jest dojść do ICka węższą rurą, może być to 60-63mm i później w przypadku 60mm kolanko redukcyjne 60-63mm a po stronie wylotu z IC wychodzisz 63 i idziesz do przepustnicy 63 lub większym.
najprosciej to chyba w ten sposob....
a rury napewno o srednicy nie wiekszej niz przepustnica
a rury napewno o srednicy nie wiekszej niz przepustnica
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
Ja to miałem tak zrobione.
Mam gdzieś chyba jeszcze tą rurę po stronie przepustnicy..
Mam gdzieś chyba jeszcze tą rurę po stronie przepustnicy..
dobra chlopaki ale ja chcialem zalozyc icka gdzies w zderzaku zeby go bylo widac taki lansik
Jeszcze tylko jakbyscie mi powiedzieli ile ma przepustnica i t28 to bylbym w raju (nie mam auta nie moze zmierzyc :c)
Mysle ze ten caly "hump" na przepustnice o srednicy 63mm bedzie dobry? (taka rure kupuje)
Jeszcze tylko jakbyscie mi powiedzieli ile ma przepustnica i t28 to bylbym w raju (nie mam auta nie moze zmierzyc :c)
Mysle ze ten caly "hump" na przepustnice o srednicy 63mm bedzie dobry? (taka rure kupuje)
Ostatnio zmieniony wt 08 paź, 2013 16:37 przez kacus13, łącznie zmieniany 1 raz.
lansik czy nie najpierw sprawdz czy zmiescisz go w belke pod zderzakiem jak bedzie odwrotnie tak zeby Ci sie jeszcze rury pomiescily chbya ze rezygnujesz z belkikacus13 pisze:dobra chlopaki ale ja chcialem zalozyc icka gdzies w zderzaku zeby go bylo widac taki lansik
nie jest to CA ale ja u siebie mam tak wsadzone zeby siedzialo w zderzaku
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
Proponuje ci mniejszy IC bo na tej turbinie i tak nie wyciągniesz więcej niż 300koni wiec po zwiększać laga
wylot z turbiny 38mm
wyloty z IC 57mm a nie 63mm - głębiej się trochę zwężają
wylot z turbiny 38mm
wyloty z IC 57mm a nie 63mm - głębiej się trochę zwężają