bov - potrzebny czy nie

intercooler, orurowania, filtry powietrza, bovy,

Moderator: Moderator

prezespolski
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 9
Rejestracja: pt 03 sie, 2012 00:00
Lokalizacja: Gdańsk

witam,

mam s13 z sr'kiem z t25 i na sztywno jest wszystko połączone do kolektora dolotowego(oczywiście przez IC). po pierwszym wyjeździe po swapie i przejechaniu około 250KM wydmuchało i uszczelkę między kolektorem wydechowym a blokiem. Moje pytanie brzmi, czy może to być spowodowane brakiem jakiejkolwiek regulacji doładowania(chociaż z tego co wiem westgate od t25 i tak nie pozwoli przeładować ponad 1bar) oraz brak zaworu upustowego?

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4684
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Nie, to nie wina bova, nie ma on nic do tego.
albo miałes lipną uszczelkę, albo pokrzywioną flanszę kolektora albo za słabo dociągnięte szpilki... lub totalnie skopaną mieszankę paliwowo powietrzną i wysokie egt

SR nie wychodził z T25 tylko z T28
prezespolski
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 9
Rejestracja: pt 03 sie, 2012 00:00
Lokalizacja: Gdańsk

flansza kolektora była planowana-więc ta przyczyna odpada, szpile dociągnięte dobrze, może z mieszanką problem. Wiem, że nie wychodziły ale mój taki jest :).


A czy przyczyną mogło być to, że termostat mi się zaciął w pozycji otwartej i nie dogrzał się silnik a trase jedym ciągiem robiłem 200km?? i tak około 140 cały czas autostradą
Ostatnio zmieniony czw 07 lis, 2013 21:51 przez prezespolski, łącznie zmieniany 1 raz.
mack1
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 195
Rejestracja: ndz 06 lut, 2005 20:04
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

red topy wychodzily z t25g..
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ dolotowy”