Wysoka temapratura wody po montażu intercoolera.

intercooler, orurowania, filtry powietrza, bovy,

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Po co Ci ta rura przed chlodnica? O.o
cosmic06
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 72
Rejestracja: pt 06 lip, 2012 01:15
Lokalizacja: Wrocław

To rura od IC :) tamtędy wraca do kolektora ssącego. Na tym zdjęciu lepiej widać
Załączniki
apex type 2.jpeg.jpg
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

yyy ale miazga kilometry rury plus rura co sie o chlodnice opiera??
nie da sie z ic odrazu do przepustnicy puscic??
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
cosmic06
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 72
Rejestracja: pt 06 lip, 2012 01:15
Lokalizacja: Wrocław

Nie chciałem ciąć budy to taki IC wyszukałem, był dość popularny w UK, APEX performance go produkował.
Awatar użytkownika
domino
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 2824
Rejestracja: ndz 31 sie, 2008 09:34
Lokalizacja: złotów

ale to powinna być najkrótsza droga...
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

O damn... jak kosmiczny lag to robi?
Slaba opcja :/
cosmic06
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 72
Rejestracja: pt 06 lip, 2012 01:15
Lokalizacja: Wrocław

Uznałem, że skoro firma, która modzi tylko nissany ogarnie dobry IC, sprzedawali go dość długo. Na sxoc nikt nie narzekał i ja też nie zauważyłem jakiegoś wzrostu laga vs seria. Pytanie czy on powoduje wzrost temp wody. Jeśli tak to zmiana chłodnicy na alu plus wiatraki elektryczne ?
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Mozliwe przyczyny wypisalismy juz wczesniej.
Zmiana chlodnicy na grubsza napewno nie zaszkodzi ;)
cosmic06
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 72
Rejestracja: pt 06 lip, 2012 01:15
Lokalizacja: Wrocław

Ok dzięki za pomoc Panowie :)
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

Ale pierd... panowie.
Po chu... wymieniac chłodnicę na grubszą ?!?!?!?!?! Żartujecie sobie ?
Ręce opadają jak się czyta takie głupoty na forum technicznym !
Założenie fmica nie zepsuje chłodzenia na tyle aby temperatury były coś nie halo, dzięsiątki samochodów tak jeżdżą bez problemów.
Przyczyna musi być gdzie indziej.
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

Sorki ale jedynym co teraz pierd... to Ty.
Jak czytam takich znawcow to plakac mi sie chce!
Tak zostaw cieniutka chuyowa chlodnice w aucie z podniesiona moca (pewnie ze 2x tyle) wpierdziel FMICA , dodaj jeszcze najlepiej chlodnice oleju, oczywiscie tez z przodu, zeby juz w ogole nie lecialo tam powietrze.
Do tego oczywiscie zderzak tak zabudowany zeby zaslanial wszystko szczelnie, dowalic do kompletu tablice rejestracyjna zeby zaslaniala każda szczeline i jest super!
Tak po chuy lepsza chlodnica, to przereklamowany badziew!
Zalamalem sie co za typ...

Chcesz to kurfa piecz swoje auto na jakis mini chlodniczkach, Twoj wybór, ale nie pieprz bzdur ze to bezsensowny pomysl kupic nówke chlodnice czysciutka w środku i do tego 2x wieksza, bo sie osmieszasz.
Ostatnio zmieniony czw 25 wrz, 2014 00:27 przez Draxan, łącznie zmieniany 3 razy.
mack1
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 195
Rejestracja: ndz 06 lut, 2005 20:04
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Draxan pisze:co za typ...
Jedynym "typem" jestes ty..

Iceman ma 100% racji, w wozie niesprawne jest cos innego. Duza chlodnica (owszem, przyda sie) to pudrowanie syfa.
A co do tego fmica - jest on debilnie rozwiazany, to bez dwoch zdan, napewno nie zamontowalbym go u siebie, ale dziala calkiem OK.
cosmic06
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 72
Rejestracja: pt 06 lip, 2012 01:15
Lokalizacja: Wrocław

Widze, że dyskujsa rozgorzała na dobre ;) Co do tego FMIC to tak jak pisałem wcześniej do małęj szybko wstającej turbiny i max 350 km w zupełności wystarczy i lag się nie powiększył. Nie chciałem ciąć budy bo robie auto drogowe do użytku na codzień, a tylko takie było inne rozwiązanie albo rzeźba rurami samemu (a na to nie miałem czasu). Poza APEX performance jeszecze firma ARC robi taki. Wychodzi na to, że zaczne od sprawdzenia termostatu plus chłodnicy i dam znać jakie efekty. Może dlatego, że FMIC jest zamontowany pod kątem to jak powietrze przez niego przelatuje to jest skierowane do góry i tylko małą częśc chłodnicy chłodzi.
Załączniki
dewxo6.jpg
Ostatnio zmieniony śr 24 wrz, 2014 14:28 przez cosmic06, łącznie zmieniany 1 raz.
rossol
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 106
Rejestracja: czw 27 gru, 2012 22:36
Lokalizacja: Warszawa

U mnie w s13 z SRem IC jest zamontowany bezpośrednio przed seryjną chłodnicą wody (przerwa pomiędzy nimi nie przekracza 2 cm) i nie mam problemów z temperaturą. Jest ciepło, ale wskazówka temperatury wody nie podnosi się powyżej normy. Zdarzyło się dojechać na czwórce do odcinki - nie wiem jaka to prędkość, bo nie działa prędkościomierz, ale podejrzewam, że więcej niż 160 km/h. A ostatnio oglądałem chłodnice wody i nie jest w idealnym stanie, sporo syfu, przydało by się wymienić. Dodam jeszcze, że mam wisco zamontowane, może wiatraki u Ciebie szwankują?
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

Draxan pisze:Sorki ale jedynym co teraz pierd... to Ty.

Zalamalem sie co za typ...

Chcesz to kurfa piecz swoje auto na jakis mini chlodniczkach, Twoj wybór, ale nie pieprz bzdur ze to bezsensowny pomysl kupic nówke chlodnice czysciutka w środku i do tego 2x wieksza, bo sie osmieszasz.
Jasne, to może kupić i nowy blok silnika aby był czyściutki w środku ?

Miałem do czynienia z kilkoma modzonymi s13, s14 o mocach 280-380KM, wszystkie na seryjnych chłodnicach, z fmicem, żaden, ale to żaden nie miał najmniejszych problemów z chłodzeniem.
BA ! Kiedyś zimą miałem wrażenie że auto słabo mi się nagrzewa, więc dla eksperymentu zasłoniłem chłodnicę. Pierw pół, potem 3/4. Jakie było moje zdziwienie jak na aucie nie zrobiło to żadnego wrażenia przy normalnej jeździe. I nie, nie sugerowałem się wskaźnikiem na desce, a sprawdzałem na consulcie. Uważam że seryjna chłodnica + wisco jest zajebista i mam wrażenie że niektóre chińczyki pomimo że grubsze to chłodzą słabiej w połączeniu z jakimiś wentylatorami innymi niż seryjne wisco.
Wydaje mi się że wiem o czym piszę i poparte jest to praktyką.
Zacząłbym od przepłukania układu i sprawdzenia termostatu.
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ dolotowy”