Wysoka temapratura wody po montażu intercoolera.
Moderator: Moderator
Po co Ci ta rura przed chlodnica? O.o
yyy ale miazga kilometry rury plus rura co sie o chlodnice opiera??
nie da sie z ic odrazu do przepustnicy puscic??
nie da sie z ic odrazu do przepustnicy puscic??
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
ale to powinna być najkrótsza droga...
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
O damn... jak kosmiczny lag to robi?
Slaba opcja
Slaba opcja
Uznałem, że skoro firma, która modzi tylko nissany ogarnie dobry IC, sprzedawali go dość długo. Na sxoc nikt nie narzekał i ja też nie zauważyłem jakiegoś wzrostu laga vs seria. Pytanie czy on powoduje wzrost temp wody. Jeśli tak to zmiana chłodnicy na alu plus wiatraki elektryczne ?
Mozliwe przyczyny wypisalismy juz wczesniej.
Zmiana chlodnicy na grubsza napewno nie zaszkodzi
Zmiana chlodnicy na grubsza napewno nie zaszkodzi
Ale pierd... panowie.
Po chu... wymieniac chłodnicę na grubszą ?!?!?!?!?! Żartujecie sobie ?
Ręce opadają jak się czyta takie głupoty na forum technicznym !
Założenie fmica nie zepsuje chłodzenia na tyle aby temperatury były coś nie halo, dzięsiątki samochodów tak jeżdżą bez problemów.
Przyczyna musi być gdzie indziej.
Po chu... wymieniac chłodnicę na grubszą ?!?!?!?!?! Żartujecie sobie ?
Ręce opadają jak się czyta takie głupoty na forum technicznym !
Założenie fmica nie zepsuje chłodzenia na tyle aby temperatury były coś nie halo, dzięsiątki samochodów tak jeżdżą bez problemów.
Przyczyna musi być gdzie indziej.
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
Sorki ale jedynym co teraz pierd... to Ty.
Jak czytam takich znawcow to plakac mi sie chce!
Tak zostaw cieniutka chuyowa chlodnice w aucie z podniesiona moca (pewnie ze 2x tyle) wpierdziel FMICA , dodaj jeszcze najlepiej chlodnice oleju, oczywiscie tez z przodu, zeby juz w ogole nie lecialo tam powietrze.
Do tego oczywiscie zderzak tak zabudowany zeby zaslanial wszystko szczelnie, dowalic do kompletu tablice rejestracyjna zeby zaslaniala każda szczeline i jest super!
Tak po chuy lepsza chlodnica, to przereklamowany badziew!
Zalamalem sie co za typ...
Chcesz to kurfa piecz swoje auto na jakis mini chlodniczkach, Twoj wybór, ale nie pieprz bzdur ze to bezsensowny pomysl kupic nówke chlodnice czysciutka w środku i do tego 2x wieksza, bo sie osmieszasz.
Jak czytam takich znawcow to plakac mi sie chce!
Tak zostaw cieniutka chuyowa chlodnice w aucie z podniesiona moca (pewnie ze 2x tyle) wpierdziel FMICA , dodaj jeszcze najlepiej chlodnice oleju, oczywiscie tez z przodu, zeby juz w ogole nie lecialo tam powietrze.
Do tego oczywiscie zderzak tak zabudowany zeby zaslanial wszystko szczelnie, dowalic do kompletu tablice rejestracyjna zeby zaslaniala każda szczeline i jest super!
Tak po chuy lepsza chlodnica, to przereklamowany badziew!
Zalamalem sie co za typ...
Chcesz to kurfa piecz swoje auto na jakis mini chlodniczkach, Twoj wybór, ale nie pieprz bzdur ze to bezsensowny pomysl kupic nówke chlodnice czysciutka w środku i do tego 2x wieksza, bo sie osmieszasz.
Ostatnio zmieniony czw 25 wrz, 2014 00:27 przez Draxan, łącznie zmieniany 3 razy.
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Jedynym "typem" jestes ty..Draxan pisze:co za typ...
Iceman ma 100% racji, w wozie niesprawne jest cos innego. Duza chlodnica (owszem, przyda sie) to pudrowanie syfa.
A co do tego fmica - jest on debilnie rozwiazany, to bez dwoch zdan, napewno nie zamontowalbym go u siebie, ale dziala calkiem OK.
Widze, że dyskujsa rozgorzała na dobre Co do tego FMIC to tak jak pisałem wcześniej do małęj szybko wstającej turbiny i max 350 km w zupełności wystarczy i lag się nie powiększył. Nie chciałem ciąć budy bo robie auto drogowe do użytku na codzień, a tylko takie było inne rozwiązanie albo rzeźba rurami samemu (a na to nie miałem czasu). Poza APEX performance jeszecze firma ARC robi taki. Wychodzi na to, że zaczne od sprawdzenia termostatu plus chłodnicy i dam znać jakie efekty. Może dlatego, że FMIC jest zamontowany pod kątem to jak powietrze przez niego przelatuje to jest skierowane do góry i tylko małą częśc chłodnicy chłodzi.
Ostatnio zmieniony śr 24 wrz, 2014 14:28 przez cosmic06, łącznie zmieniany 1 raz.
U mnie w s13 z SRem IC jest zamontowany bezpośrednio przed seryjną chłodnicą wody (przerwa pomiędzy nimi nie przekracza 2 cm) i nie mam problemów z temperaturą. Jest ciepło, ale wskazówka temperatury wody nie podnosi się powyżej normy. Zdarzyło się dojechać na czwórce do odcinki - nie wiem jaka to prędkość, bo nie działa prędkościomierz, ale podejrzewam, że więcej niż 160 km/h. A ostatnio oglądałem chłodnice wody i nie jest w idealnym stanie, sporo syfu, przydało by się wymienić. Dodam jeszcze, że mam wisco zamontowane, może wiatraki u Ciebie szwankują?
Jasne, to może kupić i nowy blok silnika aby był czyściutki w środku ?Draxan pisze:Sorki ale jedynym co teraz pierd... to Ty.
Zalamalem sie co za typ...
Chcesz to kurfa piecz swoje auto na jakis mini chlodniczkach, Twoj wybór, ale nie pieprz bzdur ze to bezsensowny pomysl kupic nówke chlodnice czysciutka w środku i do tego 2x wieksza, bo sie osmieszasz.
Miałem do czynienia z kilkoma modzonymi s13, s14 o mocach 280-380KM, wszystkie na seryjnych chłodnicach, z fmicem, żaden, ale to żaden nie miał najmniejszych problemów z chłodzeniem.
BA ! Kiedyś zimą miałem wrażenie że auto słabo mi się nagrzewa, więc dla eksperymentu zasłoniłem chłodnicę. Pierw pół, potem 3/4. Jakie było moje zdziwienie jak na aucie nie zrobiło to żadnego wrażenia przy normalnej jeździe. I nie, nie sugerowałem się wskaźnikiem na desce, a sprawdzałem na consulcie. Uważam że seryjna chłodnica + wisco jest zajebista i mam wrażenie że niektóre chińczyki pomimo że grubsze to chłodzą słabiej w połączeniu z jakimiś wentylatorami innymi niż seryjne wisco.
Wydaje mi się że wiem o czym piszę i poparte jest to praktyką.
Zacząłbym od przepłukania układu i sprawdzenia termostatu.
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru