świcące kontrolki ;(

intercooler, orurowania, filtry powietrza, bovy,

Moderator: Moderator

marcin lublin

mam taki problem:
dałem swoją primerkę żonie (wiem błąd g:(\ ) i miała taki przypadek: zaświeciły sie jej kontrolki od abs, ładowania, check engin i przestało działać wspomaganie ale silnik pracował dalej i normalnie, jak zgasiła i zapaliła ponownie problemu już nie było, myślałem że może pasek luźny czy co ale nie.........ja jak jeździłem nic takiego mi się jeszcze nie zrobiło, myślicie że to tylko uczulenie mojej ukochanej na żonę?? nie mam zielonego pojęcia co to. g:(\

poza tym turbinkę już mam teraz trwaja pracę nad kolektorem i szukam IC i orurowania, turbinka to śliczny przeszczep od mesia po pełnej regeneracji z nowymi wirnikami i ma zawór z możliwością regulacj :) normalnie dmucha 0,9 bara u mnie na początek będzie 0,4

może ktoś wie gdzie można kupić rury i kolanka w rozsądnych pieniądzach ??
jak skończe to na pewno wrzucę wykres z hamowni ciekawe jak będzie wyglądał w stosunku do wykresu coobcia :)

dzięki za pomoc
Keepsake

marcin lublin pisze:zaświeciły sie jej kontrolki od abs, ładowania, check engin i przestało działać wspomaganie ale silnik pracował dalej i normalnie, jak zgasiła i zapaliła ponownie problemu już nie było, myślałem że może pasek luźny czy co ale nie.........
Docisnij klemy na akumulatorze, moze jej podskoczylo na wybojach i na chwile przestaly stykac, jak opadlo napiecie to sie wlaczyly kontrolki.

Albo, cytujac tekst z Chlopaki nie placza: co za roznica co to bylo skoro juz tego nie ma? :)
marcin lublin

i juz po bólu wiem co było :lol:
samochód po prostu jej zgasł :lol: tylko tego nie zauważyła g:(\ a zgasł jej bo mam wlot powietrza na masce prosto do stożka i insatlacje LPG i po prostu jak się puści gaz i wciśnie się sprzęgło zamiast hamować silnikiem na biegu jak człowiek to tak sie robi.......
ale dzięki za podpowiedzi

P.S
proszę się nie śmiać z mojej żony :mrgreen:
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

marcin lublin pisze:a zgasł jej bo mam wlot powietrza na masce prosto do stożka i insatlacje LPG i po prostu jak się puści gaz i wciśnie się sprzęgło zamiast hamować silnikiem na biegu jak człowiek to tak sie robi.......
A jakieś racjonalne wytłumaczenie - czemu tak się robi od strony technicznej??
EMWU is dead
Keepsake

Karrlos pisze:A jakieś racjonalne wytłumaczenie - czemu tak się robi od strony technicznej??
Technicznej nie, ale mam tak samo. Galant 2500 automat jak przebutuje przez ktorys bieg a potem gwaltownie odpuszcze tez potrafi zgasnac. Tak jakby na gazie podbijanie wolnych obrotow nie dzialalo za dobrze.
marcin lublin

dzieje się tak bo gaz jest zasysany do kolektora ssącego (chyba że jest wtrysk gazu to inna historia ale u mnie jest 2 generacji) a nie podawany pod ciśnieniem (jak benzyna) i jak samochód jest rozpędzony to powietrze wpada przez wlot i robi nadciśnienie w kolektorze i gaz nie jest zasysany do cylindrów ponieważ podciśnienie wytworzone w cylindrach przez tłoki do zasysania mieszanki przy wolnych obrotach (tj jak np. puścimy gaz i wyrzucimy na luz podczas jazdy) jest zbyt małe w stosunku do ciśnienia powietrza w kolektorze dolotowym
najprostszy sposób zlikwidowania tego problemu to na przykład przytkanie wlotu powietrza gąbką ale wiadomo stracimy kilka kucuków szczególmnie w górnym zakresie obrotów
najlepszym rozwiązaniem jest znalezienie dobrego gazownika który potrafi tak wyregulować instalacje że będzie normalnie jeździć prawdopodobnie gdzieś się wstawia jeszcze jakiś zawór ale dokładnie to nie wiem bo i tak na razie nic z tym nie będę robił bo jak założe turbo to i tak będę musiał jechać na podłączenie gazu............ g:(\
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ dolotowy”